Mine mest leste blogginnlegg! Vol 2!

For litt siden la jeg ut et innlegg med noen av mine mest leste innlegg, og da var det flere av dere som spurte om jeg kunne lage et innlegg med mine 50 mest leste innlegg. 50 tror jeg blir litt vel i overkant. Så derfor tar jeg heller mine 30 mest leste innlegg! Jeg syns alltid det er gøy å titte tilbake i arkivet, og se hva jeg har skrevet tidligere. Og kanskje finner du litt godt lesestoff på lørdagskvelden! Have fun!

“10 Tegn på at han er en player”

“Drittlei ekte kropper”

“Min kleine tinder date”

“Jordbær smoothie oppskrit”

“Stram rumpe på 10 minutter!”

“10 Turn off hos gutter”

“Pakketips til sydenturen”

“Sminkefritt blad gir meg dårlig selvtillit”

“Om meg”

“Hvordan komme over en eks”

“Dårlig forbilde fordi jeg trener?”

“Anbefaling av redigeringsprogram”

“10 Aktiviteter som øker forbrenningen”

“Hvordan bli kvitt kviser”

“10 Geniale måter å spare penger på”

“10 Grunner til å dumpe han”

“Kjære fitnessdust”

 “10 Ting jenter elsker at gutter gjør”

“Video: London innkjøp”

“Så mye sukker er det i drikken din”

“Hvordan fremheve blå øyne”

“Alt du trenger å vite om tape extensions”

“Ikke en jente-jente”

“Sannheten om chiapudding”

“Video: Sannheten om maten du spiser”

“10 Turn on hos gutter”

“Skal man invitere alle?”

“Hvordan fort gå ned i vekt”

“Hvem faen bryr seg?”

“10 Typiske jenteproblemer”

“OK å snikfotografere fordi jeg er blogger?”

 “Hvordan se bra ut på bilder”

“Mye har skjedd på et år”

 “Video: Leser hatkommentarer”

 “Fuck janteloven”

 “Folk er syke i hodet”

“Victorias secret til Norge?”

“Derfor fungerer ikke dietten”

“Den jævla hora skal dø”

“Truet med vold på åpen gate”

“Disse matvarene er proppfulle med proteiner”

“Video: Ting jeg hater”

 “Forbedringer på kun 2 uker”

“Slik ser jeg ut med rødt hår”

“Sannheten er..”

“Princess dress”

“Coca-Cola har laget en egen brusflaske med mitt navn på”

“Mitt rom i kollektivet”

Hvilke innlegg er dine favoritter?

11 kommentarer
    1. Hei jeg så akurat på uke tube.
      Der så jeg at han Kim sa at du og pelle k var kj/kjærester.
      Jeg synes det er helt prefekt gratulere 😘😃😃😃

    2. Hei Stina, jeg har bare er spørsmål som ikke har så mye med innlegget å gjøre, venninna mi og jeg har hatt en diskusjon om du har tatt Restylane i leppene. Så jeg lurte på om du har gjort det eller ikke?
      Forresten elsker bloggen din!

    3. Dette var så gøy! Jeg spurte om du kunne lage et slikt innlegg og det var så morsomt at dy lagde et! Ellsker bloggen din!
      PS; Skal du ha juletre i leiligheten din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg