Anbefaling av redigeringsprogram

Jeg liker veldig godt å bruke redigeringsprogram som er på internett når jeg skal redigere bildene mine. Da slipper jeg å være avhengig av å være på en eksakt pc. Jeg har lenge brukt picnik.com. Men siden de har lagt ned, var jeg nødt til å finne ett nytt program. Så nå har jeg funnet 2 program jeg virkelig kan anbefale dere! Begge er helt gratis! Man trenger heller ikke å lage en konto for å bruke de. 

♥ Picmonkey.com
Dette programmet er veldig likt som picnik.com sitt. Her kan du redigere lys, farge, kontrast, osv. Du kan også redigere mørkere mascara (det er jeg veldig fan av!), hvitere tenner, brunere hud, finere hud, osv. Man kan ikke lage kollasjer i dette programmet (det kommer snart!) så det er litt minus. Men bortsett fra det er dette er veldig bra redigeringsprogram!

♥ Pixlr.com 
Dette programmet bruker jeg som et type tillegsprogram. Her kan du legge på rammer, filtre og mye annet fint. Rammen, effekten og stjernene på bildet under er fra pixlr.com. Veldig fint program når man ønsker det lille ekstra.

♥ Hvilket program bruker du til å redigere bildene dine?

 

Love Stina <3

55 kommentarer

Siste innlegg