Årets mest leste blogginnlegg – Topp 25!

Nå som det er helt på slutten av året er det gøy å se tilbake på blogginnleggene jeg har postet i år. Jeg har jo postet over 700 blogginnlegg i år, så det er mange å velge mellom!

Jeg har jo delt denne listen med dere før, og det virket som at dere likte det. Så da kan jeg dele det igjen med dere, så her kommer topp 25 listen med årets mest leste blogginnlegg:

Kanskje du finner noe spennende du ikke har fått med deg?

Svarer på rykter – Veier under 50 kg, ikke dele bad, operere rumpa, spiseforstyrrelser ++ 

3 Tanker midt på natten: Graviditet, 2020 ++ 

Så mye har jeg forandret meg siden 2009

Farmen kjendis finale, Gul hudfarge, Korona, Usunn mat ++ Ukens spørsmål #276

Hva skjer med bryllupet?

Svarer på rykter – 55 cm midje, Selge huset, Gravid, 71 grader nord, IQ ++ 

April hagetour – Stort bildedryss av eiendommen

Villa-port til 100k? Baby-navn? Når skal jeg gifte meg? Hvor lenge blogge? ++ Ukens spørsmål #283

10 Ting jeg hater med å være jente

5 Ting jenter kan gjøre (som gutter ikke kan gjøre)

8 Ting jeg aldri spiser

Gå ned 5 kg? 10 Mill på kontoen? Venn med Kim K? This or that tag! 

Hva googler folk om meg?

Farmen kjendis – Spørsmålsrunde

Hagen før vs nå! Ekstrem forskjell! 

Derfor snakket jeg svensk

Inngrep på puppene? Involvert med politiet? Mensen? 2020 Planer? ++ Ukens spørsmål #291

Sex, Ingen Vixen nominasjon, Skeie ut med godteri, Reising i 2020 ++ Ukens spørsmål #267

Gravid-press? Kvise-tips? Kjeve-operasjon? Ukens spørsmål #268

Prøve å leve som normalt

10 Private spørsmål og svar – Nær døden, inntekt, mensen, narkotika ++ 

Jeg måtte ringe politiet

12 Problemer jenter har om sommeren

5 Ting du ikke visste om oss

Jeg gråt da jeg innså det

 

Håper du har likt å lese bloggen i år. Neste år kommer det enda mer spennende og gøy! Gleder meg! Har faktisk brukt mye av dagen i dag på å planlegge blogginnlegg for det kommende året, og jeg sier bare: wow, det blir mye gøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg