Gå ned 5 kg? 10 mill på kontoen? Venn med Kim K? This or that tag!

Gå opp eller ned 5 kg i vekt?
– Hvis jeg hadde gått ned 5 kg hadde jeg blitt så tynn at det rett og slett ikke hadde vært sunt for kroppen, og jeg tror ikke det hadde vært noe fint å være tynn heller. Så jeg ville uten tvil heller gått opp 5 kg enn ned 5 kg.

10 millioner på kontoen nå eller 40’000,- kr på kontoen hver måned i 20 år?
– Jeg ville definitivt valgt 10 mill på kontoen nå så jeg kunne investert de smart og fått enda mer penger ut fra det og kunne levd godt på det resten av livet. 40k i måneden er mye penger, men jeg tror at jeg ville havnet litt på latsiden om jeg visste at jeg fikk det uansett og ikke kunne gjøre noe mer ut av det.

 

Langt hår eller bob hårklipp?
– Dette kommer vel ikke som noe sjokk; langt hår. Jeg har faktisk hatt nesten bob hårklipp før, bare at jeg hadde litt mer Victoria Beckham sveis. Likte det i en måned også angret jeg noe helt sinnsykt og innså at jeg ikke kledde det. Jeg syns kort hår kan være fint på så utrolig mange, men personlig ville jeg aldri hatt det igjen.

Være 150cm eller 180cm?
– Siden jeg er 160 cm nå og jeg elsker høyden min, ville jeg heller blitt 150cm enn 180cm.

 

En måned uten bil eller en måned uten internett?
– Vel, jeg får jo faktisk ikke jobbet uten internett, så det må jeg velge å beholde. Selv om det hadde vært veldig kjipt å være avhengig av buss og tog. Haha! Spesielt nå om dagen.

Være kjent sanger eller skuespiller?
– Om jeg hadde vært en kjent sanger hadde jeg nok vært kjent for å synge ekstremt dårlig, i og med at sangstemmen min er helt sykt stygg. Så jeg ville heller vært en kjent skuespiller. Selv om jeg er ikke akkurat noe talentfull der heller, så det hadde nok ikke blitt så bra. Overlater både sang og skuespill til Per Fredrik, i og med at han faktisk lever av det der.

 

Spille 10 instrumenter perfekt eller snakke 10 språk flytende?
– Snakke 10 språk. Jeg elsker å lære språk så jeg ville gjerne kunnet enda flere! Så langt snakker jeg kun norsk, svensk og engelsk flytende, og litt spansk. Engelsk og svensk snakker jeg også som det skulle vært mitt morsmål, så de språkene kan jeg godt.

Være venn med Donald Trump eller Kim Kardashian?
– Altså, her er valget ekstremt lett. Kim k! Digger den dama og syns hun er et business geni, så det hadde vært gøy å være venninne med henne og se alt som skjer “behind the scenes”.

Være 18 eller 50 resten av livet?
– Oi. Jeg ville nok vært 18 år resten av livet. Men kun om jeg fikk lov til å fortsette og utvikle meg på innsiden. Har lært så ekstremt mye fra jeg var 18 til nå, og når jeg er 50 vil jeg tippe at jeg har lært ekstremt mye bra om livet.

Vinter eller sommer?
– SOMMER. Jeg elsker sommeren og det er da jeg føler at jeg lever, og at livet smiler. Syns vinteren også kan være bra, men kun om det er skikkelig med snø og man kan gå på ski.

 

Gå tilbake i tid og fikse alle ting du ville gjort annerledes, eller få 10 millioner her og nå?
– Få 10 millioner her og nå. De tingene jeg gjerne ville gjort annerledes er ting som har formet meg til å bli den jeg er i dag, og jeg er veldig fornøyd med den jeg er nå. Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg hadde sluppet noen av tingene og spesielt; menneskene. Men det er en del av livet.

 

 

3 kommentarer
    1. Du sa du elsker å lære språk? Last gjerne ned en app, Toleio. Der får du gøy å lære om tegnspråk! 😀

    2. Du vet at 40k i mnd, i 20 år er 9,6 mill? 😂
      Ergo ingen grunn i det heletatt å velge det.. bra dilemma 👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg