Gravid-Press? Kvise-Tips? Kjeve-operasjon? – Ukens spørsmål #268

annonse – lyko, nelly, gina tricot, kicks

Har dere pratet om når dere kunne tenkt dere å få barn og føler du noe på presset om å bli gravid? Mas fra familie og sånt?
– Har pratet en god del med familie og venner om det, og jeg føler absolutt på et press for å bli klar for barn. Jeg blir snart 27 år, og som veldig mange minner meg på er det på tide å komme igang med baby prosessen. Selv om jeg virkelig ikke føler meg klar i det heeeele tatt.

TOPP – KJØP HER
JEANSHER

 

 

Favoritt barndomsprogram?
– Oi. Det er så mange å velge mellom! Jeg elsket Hannah Montana, That so Raven, Totally Spies, Powerpuff girls og Kim Possible. Elsker girl power!

 

Hvor er den grå genseren fra?
– Den finner du HER

Beste boken du har lest?
– Oi, vanskelig å velge bare en! I business er det uten tvil “Rich dad, poor dad“, og blant “vanlige” bøker elsket jeg “forbilde”!

 

Har dårlig hud, tips?
– Nå vet ikke jeg hva du legger i “dårlig” hud. Det kan være så mangt; knusktørr hud, kvisete, altfor oljete, rødflammete, osv. Men jeg antar at du mener kvisete hud, og det er noe jeg har slitt med i åresvis. Riktig produkter og hva du spiser har alt å si. Selv bruker jeg DENNE masken i hele ansiktet hver gang jeg ser at det begynner å poppe frem kviser. Den roer ned kvisene veldig, og de fleste blir fort borte!

 

Hvordan er det å være blogger?
– Det kommer helt ann på hvilken dag du spør meg, haha. Som regel er det veldig gøy å være blogger, og jeg er veldig takknemlig for at jeg kan leve av noe jeg brenner skikkelig for! Er så glad for at så mange av dere klikker dere inn her hver dag og kommer med nydelige kommentarer!

BUKSE – KJØP HER  (30% rabatt nå)
SKO – KJØP HER
GENSER – KJØP HER

 

Hvilken shampo og balsam bruker du på extensionene dine, og hvordan holder du det så fint?
– Takk som syns jeg holder det så fint! Jeg bruker DENNE shampoen fra Redken, DENNE balsamen fra Redken, og DENNE hårkuren fra Redken. De passer perfekt til hair extensions, siden de ikke inneholder for mye protein (som ofte gjør at hair extensions kan bli stivt). Jeg lar også håret lufttørke. Har skrevet et langt innlegg om håret mitt med masse tips som du kan lese HER.

 

Hvor ofte trener du og hva motiverer deg?
– Nå om dagen trener jeg cirka 3-5 ganger i uka. Er så deilig å være igang med treningen igjen! Det som motiverer meg er følelsen av å bli sterkere og se mer fit ut!

Favoritt foundation?
– Jeg har lenge brukt DENNE, men nå nylig prøvde jeg DENNE fra Maybelline. Ble helt overrasket over hvor bra den var, spesielt med tanke på at den er sykt billig. Den har god dekkevne samtidig som at huder blir dewy og fin. Love it! Bruker forresten farge 220.

 

What is your favourite cocktail? Do you prefer red or white wine? What about beer?
– I absolutely love red wine. My boyfriend is the one that introduced me to it, and we love to taste high quality red wines together. When it comes to cocktails my favorite is strawberry daquiry (if its made from scratch). Usually when I go clubbing I am either sober or I’ll drink orange Breezer.

GENSER – KJØP HER

 

Hva heter hårfargen din?
– Farger alltid håret hjemme med DENNE fargen fra Garnier. Den er superbillig og jeg har brukt den i åresvis. Bruker fargen #1 svart.

 

Hvordan går det med kjeven din?
– Den kan jeg med glede si at er nesten helt bra igjen! Tørr nesten ikke å skrive det i tilfelle jeg jinxer det, hehe! Men den er ikke noe særlig vond lengre, og jeg har mye mer bevegelighet igjen. Det føles så bra å slippe operasjon, og slippe å ha en daglig reminder om den blinde volden jeg ble utsatt for.

GENSER – KJØP HER

 

Tips til neglelim?
– Jeg har satt på negler selv i cirka to år, og i løpet av den tiden har jeg testet mye forskjellig. Det er mye dritt der ute, haha. Som regel er den limtuben som følger med på negler ikke noe bra, i tillegg er det knotete å få ut limet. Mitt favorittlim finner du HER fra Kiss. Det har børste, så det er superlett å påføre og det gjør at neglene sitter ekstra lenge!

 

Ukens favorittmat?
– Tidligere denne uka lagde jeg en pastagryte. Ingrediensene tenkte jeg meg bare frem til, hehe! Den ble så god! La ut bilder og video på snapchat, og det er så mange av dere som har spurt om oppskrift! Skal lage den i morgen, så da kommer det oppskrift!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

10 kommentarer
    1. Thank you for taking my question, Baby! 😀 I like orange Breezers too! I must confess I’m really not much of a drinker nowadays (even though I’m a Finn, haha). Just realized it has been nearly a year since I even tasted alcohol! It was more often when I was single and went out with my friends. Btw, I think you have no hurry at all for the baby process. I have a friend who had her baby girl at the age of 38!! Ok, that’s rather late, but the girl is healthy and lovely (my godchild) and my friend didn’t feel like “missing out” anything in life since she had had plenty of time for herself and her boyfriend. 🙂

    2. Har planer om å besøke Sandefjord og stedene videre nedover kysten til sommeren, ser så fint ut😍 Lurer på om du kan komme med noen tips til steder å besøke (restauranter, severdigheter, strender, kjøpesentere osv…)? Hadde vært kult om du laget en «Sandefjord-guide» hvor du samler det beste av Sandefjord og gjerne områdene rundt😄

    3. Du trenger ikke å stresse med bare enda, fine deg! Jeg blir 36 i år, og vet fortsatt ikke om jeg vil ha barn… Veldig vanskelig valg synes jeg! Lev ditt liv som du vil! Fy, f… som du jobber, Stina! Altså…WOW! Klem! <3

    4. Jeg syns ikke virker 27 i det hele tatt! Utifra utseendet og utsrålingen din vil man tenke at du er 24🤩 Er jo vanlig å få barn når man er i 30-åra så ingen vits å stresse❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg