Villa-port til 100k? Baby-Navn? Når skal jeg gifte meg? Hvor lenge blogge? ++ Ukens spørsmål #283

annonse – aimn, kicks, bubbleroom, nelly, lindex

Hvor ofte trener du?
– Det varierer helt vanvittig. Noen perioder er jeg superflink, og da står jeg opp 06:00 og trener hver eneste morgen hele uka, mens i andre perioder fokuserer jeg mest på å være aktiv og da ligger på 15’000-20’000 skritt hver dag. Viktigste for meg er jo at jeg holder meg i god form og bruker kroppen mye. Merker så utrolig fort på psyken hvis jeg sitter for mye stille.

Topp – HER
Tights – HER!

 

Når skal du gifte deg?
– Jeg skrev et langt innlegg om det HER som forklarer alt.

 

Hvilke bloggere har du best forhold til?
– Jeg kjenner jo de aller fleste som blogger, enten det bare er på hils eller om det er venninner jeg kan ringe til. Når mange av oss var i samme nettverk og det ofte var samlinger, som var det mer sånn at vi ofte møttes og var sammen. Men nå er det helt ærlig sjeldent at jeg henger med andre bloggere. Men det er jo mest fordi at vi alle er busy og bor langt unna hverandre.

 

Hvor har dere kjøpt porten? Syns den ble så fin! Og hva kostet den?
– Bestilte fra Lauritzen i Stokke / Garda Sikring. Siden vi ville ha navn på den, og den er elektrisk kostet det en del ekstra, tror den endte på rundt 110’000,- kr.

Du er mye off for tiden, hvorfor det?
– Jeg skrev jo litt om det for en liten stund siden, og det var fordi ting fra fortiden min ble dratt opp, og jeg måtte deale med det. Det er jo ting fra fortiden min som har vært ekstremt vonde og alvorlige, men av hensyn til min egen sikkerhet har jeg aldri ønsket å snakke offentlig om det. Så ja, det tok meg en stund å jobbe meg psykisk igjennom det.

 

Hvilken foundation bruker du? Syns sminken din alltid er så fin! 
-Takk! Jeg bruker DENNE foundationen. Den er superbillig, og funker skikkelig bra. Den dekker kviser skikkelig godt, også sitter den superbra på huden og gir en dewy finish!

Hvor ofte tar du etterveksten din? Siden det som regel syns for i bunnen med svart hår.
– Jeg farger håret mitt cirka hver 6-7. uke. Innen da har jeg ganske lang ettervekst, men siden mitt naturlige hår er mørkt brunt, syns etterveksten basically kun når solen skinner ekstremt sterkt i hodebunnen min. Hehe! Når det er oveskyet eller jeg bare er inne syns det ikke i det hele tatt. Hadde sikkert farget håret oftere om jeg ikke hadde hatt hair extensions, men siden jeg må ta de av og på hver gang jeg farger håret mitt gidder jeg ikke å farge så ofte. Hadde jeg hatt vanlig brunt eller lyst hår hadde jeg jo måttet farge det oftere, men siden jeg har mørkebrunt hår blir det liksom ikke sååå krise.

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm. Love it!

50% rabatt nå!
JUMPSUIT
 – HER

 

 

Kan du gi et eksempel på et fint jentenavn?
– Oi, vanskelig! Jeg syns Valeria og Allegria er veldig fine navn. Ikke så vanlige jentenavn i Norge akkurat. Men jeg syns de er skikkelig fine! Elsker russiske jentenavn, og har veldig lyst til at barna mine skal ha russiske navn.

 

Hvilke prosjekter eller andre ting gleder du deg til resten av året?
– Altså 2020 har vært så crazy at jeg tørr faktisk ikke å legge noen store planer. Jeg hadde jo massevis av spennende planer og idéer for dette året, men de har jeg valgt å utsette til 2021 fordi 2020 rett og slett bare er for kaotisk. Plutselig blir det full lockdown igjen fordi corona blusser opp igjen (håper for guds skyld at det ikke skjer, og jeg har valgt å ikke reise til utlandet for og hjelpe med å holde smitten nede), eller så skjer det noe annet cray-cray. Men planen min er i alle fall å bli mye mer aktiv igjen her på bloggen, og dele masse morsomt og spennende med dere!

Akkurat nå er jo nesten ferdig med drivhuset i hagen, og det var jo et ganske stort prosjekt. Som ble helt sinnsykt bra!

Hvilken bh bruker du til topper der du har bare skuldre? Du får alltid skikkelig kløft i de!
– Hehe, jeg bruker stick-on BH som du finner HER hos lindex. De er seriøst helt geniale da man bare klistrer de rett på puppene og de sitter på som et skudd og gir deg kløft i stroppløse kjoler / topper, og topper med tynne stropper der man ikke vil at bh stroppene skal syns. Perfekt om du skal ha en kjole med bar rygg, da disse kun syns foran.

Når flyttet dere inn i huset?
– Vi overtok huset i slutten av april 2016, også brukte vi litt over en måned på oppussing. Vi byttet jo alt av gulv i min del av huset, rev det gamle kjøkkenet og satte opp nytt, bygde walk in closet, bygde studio til Per Fredrik og mye mer. Så vi flyttet inn 1 juni. Er så glad for at vi ikke flyttet inn i et oppussing-kaos, for det er ikke noe særlig gøy å bo i. Vi har jo pusset opp en del etter at vi flyttet inn også, men da har liksom ikke hele huset vært kaotisk samtidig.

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

JAKKEHER

 

Hvor lenge kommer du til å blogge?
– I mange år fremover. Dere blir ikke kvitt meg så lett, hehe! Jeg vet at blogging har kommet for å bli, og så lenge man er flink til å oppdatere ofte og lager godt innhold, så dør ikke bloggen ut. Så ja, jeg kommer til å holde på i mange år, for jeg elsker virkelig blogging!

KJOLEHER
50% RABATT NÅ!

 

Hvilken selvbruning bruker du?
– Jeg har brukt DENNE i mange år, og syns den er skikkelig bra. Fargen blir ekstremt jevn (til og med hendene blir 100% jevne), varer i cirka 7 dager og trenger kun å være på huden i 1-3 timer. Også er den superbillig! Nå er det også 30% rabatt på den!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

6 kommentarer
    1. Du er veldig flink med svarene dine Stina 🙂 jeg er også forberedt på at samfunnet kommer til å bli stengt igjen slik enkelte holder på. Om alle hadde vært med på dugnaden og gjort det som må til i disse tider ville det ikke ha kommet mer smitte + alt denne åpningen som har vært den siste måneden ( som jeg har i mot.)

    2. At du skryter av hvor høy IQ du har, sier jo en del om hvor smart du er. Virker jo som noe Trump kunne gjort…

    3. At du skryter av hvor høy IQ du har, sier jo en del om hvor smart du er. Virker jo som noe Trump kunne gjort…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg