Så mye har jeg forandret meg siden 2009!

Jeg har blogget i over 10 år. Startet denne reisen allerede i april 2010. Noe jeg syns er gøy å gjøre er å se igjennom arkivet mitt og se tilbake på hvor mye jeg har forandret meg både utseendemessig og generelt i livet. 

Det er sikkert noen av dere som har fulgt meg siden den gang, noen har fulgt meg i flere år og noen av dere er kanskje nye. Jeg har jo gått fra å være 16 og bo hjemme på jenterommet til å være 27 forlovet og midt oppi voksenlivet, så jeg har jo dokumentert mye av oppveksten min.

Så nå tenkte jeg at det kunne være gøy å se tilbake på hvordan jeg så ut cirka denne datoen hvert år helt siden 2009!

2020

 

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

julaften 2010 med kusine Eveline og fetter Magnus 

 

2009

Siden jeg ikke blogget i 2009, måtte jeg titte tilbake i facebookarkivet. Følte jeg ville ta med bilde fra 2009 fordi det var da jeg begynte som modell, som gjorde at jeg begynte å blogge.

 

Det er så rart å se hvor mye jeg har forandret meg i løpet av årene. Jeg har hatt mange forskjellige faser med både sminke, hårsveiser og klær, hehe! Er så glad for at jeg har massevis av bilder fra hele oppveksten min. Kanskje jeg skal lage innlegg neste gang med meg hver år siden jeg ble født? Blir litt mer jobb å finne bilder derfra, men kunne jo vært gøy?

13 kommentarer
    1. Så gøy! Har vel fulgt deg siden 2013-2014, og er så fint å se for en vakker kvinne du er og hvor mye du har oppnådd ☺️ Blir jo nesten som en venninne man har kjent i mange år på et vis 😅
      Ønsker deg en fantastisk fin dag videre ☺️

    2. Fine deg, i alle årene!

      Elsker særlig hårfargen du hadde i 2012, og sminken i 2013 og 2014. Men du er nydelig nå også altså <3

    3. Flotte Stina husker deg godt fra 2019. Du er blitt en så vakker flott kvinne. Du var jo nydelig den gang og. Digger at du steller med hagen. Flott jente er du på alle måter. Stå på!!!
      Hilsen Nina fra det lille huset i Mandal 😉

    4. Flotte Stina husker deg godt fra 2019. Du er blitt en så vakker flott kvinne. Du var jo nydelig den gang og. Digger at du steller med hagen. Flott jente er du på alle måter. Stå på!!!
      Hilsen Nina fra det lille huset i Mandal 😉

    5. Hehe mente 2011, alle åra!! Du er så nydelig men omg 2011 slo mæ😍😍 nydelige Stina❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg