Sex, Ingen Vixen nominasjon, Skeie ut med godteri, Reising i 2020 ++ Ukens spørsmål #267

annonse – kicks, lyko

Hvordan går det med å spise sunt etter nyttår?
– Det går faktisk veldig bra! Har spist sunt hver eneste dag, og når lørdagene har kommet har jeg ikke engang hatt lyst på godteri eller junkfood, så jeg har faktisk ikke skeiet ut. Kommer sikkert til å skeie ut etterhvert, men enn så lenge har det ikke fristet. Merker så stor forskjell på å skulle spise sunt nå som jeg er frisk psykisk. Da jeg slet med angst og depresjoner var det helt umulig å spise sunt og ikke skeie ut.

 

Hva tenker du om at du ikke ble nominert til Vixen i år?
– Jeg visste at jeg ikke kom til å bli nominert til noe som helst, og slik har det vært i mange år. Har ikke blitt nominert til noe siden 2012, så kom ikke akkurat som noe sjokk. Min profil passer ikke inn på slike ting, og helt ærlig, det gjør ingenting. De prisene har veldig lite å si uansett. Det jeg bryr meg om er å se at så mange leser bloggen min og alle de herlige kommentarene og meldingene jeg får!

 

Vet du om noen mobiltelefoner som tar bra bloggebilder?
– Selv ville jeg aldri ha brukt en mobiltelefon til å ta bilder til bloggen. En sjelden gang til nøds maks, men aldri til vanlig. Ville heller investert i et ordentlig kamera. Selv har jeg litt diverse, og det kameraet som er best og er nærmest en telefon er canon g7x kameraet mitt. Bildet under er tatt med det.

Har du noen tips til hvordan man kan få seg jobb hvis man ikke har hatt jobb før? Siden du har hatt så veldig mange jobber fra du var ung.
– Som regel har jeg fått jobber fordi jeg enten har kjent noen som jobber der, har vært utplassert på stedet igjennom skolen og fått jobbtilbud fordi jeg var flink, eller så har jeg kommet innom stedet med søknad og cv (med gode referanser på). Ofte kan arbeidsgiver bli i tvil når du ikke har hatt noen jobber før, fordi de vil jo ikke ansette noen som de ikke vet hvordan er. Så en ting du kan gjøre er for eksempel å prøvejobbe på steder. Si at du er interessert i å jobbe der, og at du kan jobbe et par dager gratis for å vise hvor flink du er, og er du flink nok får du som regel jobbtilbud. Selv om det selvfølgelig er litt kjedeligere måte å få jobb på, for da må du legge en del effort i det. Men om du virkelig vil ha jobb er det jo verdt det!

 

Har du noen planlagte reiser i 2020?
– Har begynt sånn smått å planlegge litt. Per Fredrik og jeg skal en tur til Gran Canaria i mars. Ah, det blir så deilig! Også blir det kanskje en tur til Italia, det må jeg komme tilbake til om blir noe av eller ikke. Når sommeren kommer har jeg lyst til å oppleve Norge, og har allerede begynte å lagre steder jeg vil dra i en egen mappe på Instagram. Blir sikkert noen weekendturer rundt i Europa også. Når det kommer til reising liker jeg å ta det litt som det kommer!

Savner du noen ganger å bo alene i Oslo og være singel?
– Nei, overhodet ikke! Elsker å være forlovet med Per Fredrik og bo her i Sandefjord sammen. Har virkelig fått den beste kjæresten jeg kan se for meg, og jeg føler meg så heldig!

 

Hvor gammel var du da du begynte å sminke deg?
– Husker jeg begynte på slutten av barneskolen. Syns det var så gøy med sminke! Sminke har alltid vært en ting jeg har elsket, og jeg har til og med beholdt det første øyeskyggepallettet jeg noensinne fikk (fra bestemoren min)

Hvilken setting spray bruker du?
– Jeg har testet en del forskjellige, og kommet frem til en favoritt som jeg har nesten tvingt alle venninnene mine til å kjøpe fordi den er så sinnsykt bra. Den gjør at pudderet og foundation smelter sammen, og ser dødsbra ut. Også holder sminken seg som støpt hele dagen og hele kvelden. Jeg bruker mye sminke, og jeg trenger kun å ta på bittelitt pudder sent på dagen når jeg bruker denne, så det sier jo sitt. Setting sprayen finner du HER.

 

Kunne du tenkt deg å bli med i militæret?
– Nei, overhodet ikke! Allerede fra jeg var liten sa jeg på tull (men egentlig litt på alvor) at jeg kom til å smelle meg på tjukka om jeg måtte inn i militæret. Haha. Så ja, når det tiden var at det var tid for sesjon og sånt på meg sa jeg strengt nei.

Hvilke ting snakker du aldri om på bloggen?
– Sex, haha. Det syns jeg at blir altfor personlig. Også liker jeg ikke å snakke altfor mye om familien min og jeg viser aldri bilder av foreldrene mine, for å skåne de fra hele denne bloggverdenen.

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla på Mac sin leppestift “honeylove” (du finner den HER). Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

Blir du ofte bilsyk når du skal kjøre langt et sted? I så fall, hva pleier du å gjør sånn at det blir litt bedre?
– Når Per Fredrik og jeg skal på langturer tar vi som regel alltid bilen min, siden den har best plass og er best egnet for langturer. Så når jeg kjører selv blir jeg nesten aldri bilsyk. Om jeg derimot sitter på kan jeg fort bli bilsyk. Da må jeg alltid ha coca cola og french fries. Det hjelper helt sinnsykt mye! Også er det viktig å se på veien, og ikke mobilen, for om du ser ned på mobilen blir du bilsyk sykt fort. Buss derimot.. Det nekter jeg å ta, for det blir jeg bilsyk av så fort jeg setter meg inn.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

8 kommentarer
    1. Bra innlegg! Du er kul, digger bloggen din ❤
      Noen spørsmål til neste gang:
      Når skal du gifte deg?
      Vil du ha barn?
      Ser du på Mesternes Mester, såfall hvem heier du på?
      Liker du The Body Shop produkter? Evt. anbefalinger

    2. Hva er ditt favoritt godteri? 🙂 Er du mest glad i søtt, salt eller surt? Spiser du mye når du først skeier ut?

    3. Hvorfor mener du at vixen prisene ikke har så mye å si? Prisene er jo laget for å hedre og belønne de som har gode og innholdsrike blogger og som er gode forbilder. Det blir litt som å si at det å få bonuser i jobbsammenheng ikke har så mye å si.
      Det har kanskje ikke så mye å si for deg mtp at du ikke har vært nominert på mange år men det utsagnet der får deg til å se litt bitter ut 🙂 tenk på dine gode blogg kolleger som skal motta priser under vixen, de syntes nok det er hyggelig at andre kolleger heier de opp og roser de istedenfor å si at det ikke har noe å si hva man vinner. Dette vet jeg du vet innerst inne 😉

    4. Det har jo ingenting å si. Prisene er oppdiktet, og skapt for å lage konkurranse. Jeg synes det er bra at Stina ikke bryr seg om ulike nominasjoner til priser. Det viser at hun blogger for å nå ut til leserne sine, og fordi hun oppriktig liker å blogge, ikke fordi hun prøver å vinne alle mulige forfengelige priser.

      1. Nå tror jeg ikke det har seg sånn at alle bloggere i Norge blogger på bakgrunn av at de har et sterkt minne om å vinne en pris. Ta Funkygine som et eksempel med en så innholdsrik blogg, fortjener kanskje å bli hedret i arbeidet hun gjør.
        Hadde derimot Stina vært nominert i en eller annen kategori dette året så hadde selvsagt prisen hatt noe å si for hun. Og dermed hadde hun ikke skrevet det utsagnet der. Det er i menneskers natur og sette pris på belønninger man får i jobben man gjør.

    5. Jeg stemte på deg😁 elsker bloggen ding❤️ kjempe flink, å ikke minst fin blogg☺️

      Hvpr i norge har du lyst å dra til😁? Kanshe du kan dele det på ett eget innlegg😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg