Farmen Kjendis Finale, Gul Hudfarge, Korona, Usunn mat ++ Ukens spørsmål #276

annonse – kicks, nelly, bubbleroom

Hvorfor kom det ikke noe video forrige onsdag?
– Jeg satt i nesten 4 timer og prøvde å redigere videoen. Men hver gang jeg begynte klikket mac’en min, og det samme skjedde på begge mac’ene. Satt masse på torsdag og fredag for å finne ut av problemet, så ja ikke alltid så lett når det er tekniske problemer.

KJOLEHER 30% RABATT NÅ!

 

Hva er ditt neste designer kjøp?
– Det er det siste jeg tenker på nå om dagen for å være ærlig. Så det aner jeg faktisk ikke.

 

Lever du mer usunt nå som vi må holde oss inne?
– Jeg gjorde definitivt det de den første uka, også har jeg blitt litt fedd up av drittmat så nå prøver jeg å spise mer sunt og balansert. Litt godteri blir det her og der, a girl gotta live, men nå er det en god balanse hehe!

 

Hvorfor stemte du på Mia under farmen kjendis finalen?
– Dagen før finalen sjekket jeg inn på hotell sammen med alle flere av deltagerne, og da fikk jeg vite at Erik Alfred hadde gått rundt og spredd usanne rykter om at Per hadde manipulert meg. Selv om Erik Alfred og jeg er venner nå, så ble jeg ganske forbanna over det han hadde sagt, så derfor ønsket jeg ikke å stemme på han.

Mia er jo også en dame som jeg alltid har hatt godt inntrykk av, og jeg syns hun virket som en oppriktig og flott dame inne på gården da jeg møtte henne. Har møtt henne i etterkant, og hun er bare så skjønn <3

 

Hva gjorde du den måneden når du kom hjem fra farmen og frem til finalen?
– Jeg gikk masse turer, hadde besøk av mamma og fetteren min, besøkte Susanne i Kristiansand og skrev masse blogginnlegg så jeg skulle ha de klare når jeg kunne begynne å blogge igjen. Det var sååå rart å være hjemme en hel måned uten å være på sosiale medier eller veldig i offentligheten, hehe!

 

Favoritt foundation?
– Jeg har lenge brukt DENNE, men nå nylig prøvde jeg DENNE som er på 26% salg i dag! Ble helt overrasket over hvor bra den var, spesielt med tanke på at den er sykt billig. Den har god dekkevne samtidig som at huder blir dewy og fin. Love it! Bruker forresten farge 220.

 

Hvem stilte du spørsmål til, og hva var spørsmålet du stilte på farmen finalen?
– Jeg spurte Erik Alfred om hvorfor han mente at Per hadde manipulert meg, og sa klart ifra til han at det bare var oppspinn. Men TV2 klippet det vekk siden det sikkert ble litt for “hardt” og direkte spørsmål.

 

Hva skjedde med sminken du på farmen?
– Haha. Har fått en del bemerkninger på dette, og fikk også en del bemerkningen den uka jeg var inne på gården uten sminke (om at jeg så veldig gul ut). Jeg er veldig gul i huden og har alltid vært det. Det syns halvveis godt til vanlig, men jeg tror de drar opp gulfargen når de fargejusterer klipp inne på farmen, for alle deltagerne så veeeeldig freshe og fine ut i hudtonen når man ser de på tv, men når man ser pressebildene ser man hvordan folk “egentlig” ser ut. Så ja, det er en blanding av at jeg er gul i huden, både med og uten sminke, og at de justerer gulfargen opp veldig i redigeringen, og da blir det ganske ekstremt på meg siden jeg allerede er gul i huden.

Man ser også stor forskjell på fargen i huden min på klippene fra inne på gården og fra tvekampen. Så det er tydelig at noe har blitt gjort i redigeringen, for jeg hadde bokstavelig talt samme sminke hele dagen, hehe!

Stina Simpson på bildet over. Haha! Legg også merke til hvor utrolig godt de gule tonene i Per sitt hår er. Ingen tvil om at de har dratt opp gul-fargen, hehe!

Her ser dere jo at det er stooooor forskjell. Her er jo mye mer sånn hudfargen min faktisk er.

 

Siden du jobber hjemmeifra til vanlig, merker du forskjell nå som det er korona?
– Hehe, jeg så en meme som jeg føler at passer meg perfekt. when you find out your normal daily life is called quarantine

Så nei, merker ikke så veldig stor forskjell på det dagligdagse med jobb og sånt akkurat. Men jeg uroer meg mye for hvordan det skal gå med Norge både med helsen og økonomien, og jeg merker jo stor forskjell på når det kommer til det sosiale selvfølgelig.

 

 

Hva syns du om plastisk kirurgi?
– Jeg tenker at folk får gjøre det de selv vil, men personlig syns jeg at det er litt two thousand and late å snakke åpenlyst om hva man gjør og lage tv eller noe ut av det.

JUMPSUITHER

 

Favoritt ansiktsmaske for kviser?
– Jeg bruker en skikkelig budsjettvennlig maske som virkelig gjør at kvisene sier bye-bye. Denne bruker jeg alltid på de områdene i ansiktet hvor jeg har kviser under kviseutbrudd, og den gjør at kvisene roer seg skikkelig ned og blir borte etter 1-2 behandlinger. Anbefales virkelig! Du finner masken HER.

 

Har Per Fredrik sett deg uten full glam og sminke noengang?
– Jaja, selvfølgelig. Typ hver eneste dag. Haha! Han har også sett meg uten hair extensions, uten negler, uten sminke og alt det. Han liker som regel når jeg har minst mulig sminke på meg, hehe!

 

Hva har du plantet i hagen?
– I selve hagen er det roser, kaprifol, klatrehortensia og spirea. På verandaen har jeg masse stemor, påskeliljer, tulipaner, krokus, syrin, arkitektens trøst, druer, blodbøk, forsynthia, rhododendron og spirea. Planen er å plante veldig mye av det som har vokst seg stort ut i hagen når den er klar til å bli plantet i. Også kommer jeg til å handle mye mer blomster uti slutten av april / mai. Har også masse jeg har sådd innendørs, som skal plantes ut så fort det kan plantes ut.

Hvor lang tid tok det å spille inn Farmen finalen?
– Det tok sykt lang tid. Vi satt der fra cirka 15-16 tiden til sånn 00-01 på natten (om jeg husker rett). Det er mye som skal settes opp og ned til hver ting i konkurransen, så ting tar lang tid. Var helt gåen innen vi dro på festen som var rett etter finalen var ferdig.

 

Syns du farmen vinneren var en verdig vinner?
– Jeg syns Erik Alfred kunne spart seg for alt det han sa om Per. Det var veldig unødvendig, selv om jeg forstår at konflikter skjer når man lever så oppå hverandre. Utenom det syns jeg at Erik Alfred stod på skikkelig og var flink under hele oppholdet, så han er virkelig en verdig vinner.

BUKSEHER 40% rabatt NÅ!
GENSERHER

 

Farger du bryn eller vipper?
– Jeg begynte å farge brynene mine i sommer, siden de ble bleket i solen, også har jeg bare fortsatt med det. Jeg farger de hjemme med DENNE fargen fra depend. Funker sykt bra og er virkelig å anbefale! Spesielt nå som man må fikse ting selv.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

19 kommentarer

Siste innlegg