Svarer på rykter – 55 cm midje, Selge huset, Gravid, 71 grader nord, IQ ++

Er det virkelig sant at du alltid må gå i fine koseklær og ha litt sminke for å vise deg frem for kjæresten?
– Haha, vel.. Kind of. Jeg går ofte uten noe som helst sminke, både hjemme og offentlig ute. Men når det kommer til koseklær så liker jeg å ha klær jeg føler meg fin i. Det verste jeg vet om er en sliten og halvmøkkete grå joggebukse. Da grøsser jeg inntil ryggmargen. Haha. Så ja, jeg går alltid i fine og rene koseklær foran kjæresten, men det er mest fordi jeg bryr meg. Han elsker når jeg har null sminke og bare gir blanke, haha.

At du er gravid
– Nope. Får seriøst alltid spørsmål om jeg er gravid. Vet det er det naturlig neste steget når man er forlovet, bor sammen og har vært sammen i 5 år, og er 27 år, meeeen jeg er ikke der helt enda.

 

At du er stolt av vekten din
– Hva det står på vekten min driter jeg ganske i. Men jeg er fornøyd med min egen kropp, og jeg er veldig glad for at jeg endelig er fysisk og nesten psykisk frisk!

At du egentlig ikke var deprimert, men sa det for å få flere klikk på bloggen
– Haha, I wish. Dessverre har jeg vært slitt med depresjoner og angst i 2,5 år, og jeg har skriftlig bevis fra legen på det også i tilfelle det noengang faktisk skulle bli ordentlig spekulasjoner om det. Haha, tenk å være så sjukt at man lyver om psykiske lidelser?

 

Er det sant at du har høy iq? 
– Ja, har ikke mensa høy iq. Men har 116, og snittet i Norge er cirka 100, så er det jo en del høyere enn snittet. Er i alle fall mye høyere enn sikkert mange som er litt fordomsfulle mot bloggere, hadde trodd. Haha.

At dere skal selge huset 
– Feil. Vi har endelig fått gjort ferdig nesten alt som er ute i hagen, satt opp villaport og er ferdig med å pusse opp innendørs, så her flytter vi ikke fra før om lenge. Er så deilig at huset vårt endelig føles som et hjem.

 

At Per Fredrik bruker tusenvis hver måned på mat til fugler
– Korrekt. Haha, dette stemmer faktisk! Vi har satt opp sånn 10 matstasjoner på verandaen der småfugler spiser hele dagen. Så koselig å på de! Han drar til og med på dyrebutikken og kjøper spesialmat til de, og typ hver 2. dag henger han opp en haug med fuglematposer med peanøtter.

At du kun er 55 cm rundt midjen? Tror jeg leste det på bloggen din for en stund siden
– Vet jeg har skrevet om vekt og sånt for lenge siden, men det er ikke noe jeg lengre skriver om siden det kan føre til at andre føler på kroppspress, så den vil jeg ikke svare noe på.

At du egentlig skulle være med på 71 grader nord i år?
– Feil. Hadde sikkert vært gøy å være med en gang, men i og med at det er såpass heftig tenker jeg det kan være smart å vente litt med det. Kanskje neste år? Hvem vet?

 

 

 

12 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Ser dere har valgt å bruke de grønne nettingene til å fylle mat i til fuglene, og ville bare gi beskjed om at det er veldig lett for fuglene å sette fast beina i de så det er noe å være obs på!

      Ha en fin kveld videre 🙂

      1. oi, ja det var bra du sa ifra om! Det skal vi følge med på 🙂 Heldigvis er alle matstasjonene rett utenfor vinduet der jeg jobber, så jeg titter ofte bort 🙂

    2. Hei. Det at du tar med spørsmålet om midjemålet ditt, blir ikke det litt feil siden du svarer at du ikke vil besvare det med tanke på kroppspress?

      Det faktum at du tar med spørsmålet skaper jo kroppspress

    3. Hva syntes du om at det har kommet så mye nye hus i nabolaget ditt? (Jeg bor i nærheten) Jeg syntes det er trist at de ødelegger det fine stedet:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg