Hva skjer med bryllupet?

I dag er det akkurat 2 år siden vi ble forlovet, så da tenkte jeg å endelig fortelle litt om hva som skjer med bryllupet. Det er veldig mange som har vært nysgjerrige, og jeg får spørsmål hele tiden om hva bryllupsplanene er.

Da vi ble forlovet var jeg kjapt igang med å planlegge, ansette bryllupsplanlegger og sette igang alt. Vi hadde satt oss et budsjett på hva vi syntes at var ok å bruke på et bryllup. Det budsjettet ble sprengt i fillebiter, og før vi visste ordet av det lå budsjettet på 400’000,- kr. Noe som jeg personlig syns at virkelig at er helt sjukt å betale for et bryllup. Planleggingen hadde heller ikke blitt som vi ville på mange ting, og jeg hadde blitt psykisk syk, så vi valgte derfor å utsette til 2020.

Jeg var syk frem til slutten av 2019, så det er først de siste få månedene at jeg endelig er frisk igjen. Nå er fokuset mitt å få igang ting igjen. Jeg er endelig godt igang med bloggen, men YouTube og den fysiske helsa mi har en lang vei å gå før det er oppe å nikker igjen.

Å være psykisk syk i nesten to år er hardt, og når man er influencer så er det ikke akkurat sånn at man går rett tilbake på jobb også er alt som det var før. Man må jobbe seg opp igjen. Sånn er det bare.

Vi har også brukt veldig mye tid og penger på å gjøre om hele hagen vår, og der er det fortsatt mye tid og penger som må brukes for å få det ferdig.

Så ja, da kommer bryllup litt i siste rekke. Det er mye som skal på stell før jeg setter meg ned og planlegger et helt bryllup. For det er så sinnsykt mye som skal gjøres for å stelle i stand et bryllup, og jeg tror det kun er det som faktisk har vært godt inne i det som forstår det. Personlig fikk jeg helt sjokk.

Helt ærlig så er jeg faktisk ikke sikker på hva vi kommer til å gjøre med bryllupet når vi kommer dit. Kanskje vi stikker til Maldivene og gifter oss der, også bare har en fest her i Norge med venner og familie. Kanskje vi lager en stor hagefest, eller kanskje vi tar med venner og familie og gifter oss i et annet land. Det eneste jeg vet er at bryllup skal være noe som skal være koselig å planlegge, og det skal være for å feire at Per Fredrik og jeg gifter oss.

 

11 kommentarer
    1. Fantastisk at du er så åpen om psykisk sykdom. All ære til deg! Det er jaggu ikke bare bare å face det…

      1. Hvorfor du skriver det? Har planer å gifte oss på Maldivene neste år i april? Kunne du dele det du tenker?
        Mvh Julia

    2. Ville bare si det at selv for oss “vanlige” og ikke influencere så er det faktisk ikke bare å gå tilbake på jobb for oss heller. Vi må også jobbe oss oppover 🙂 og tenk på alle som er så sterke å går på jobb med en psykisk lidelse, det er tøft det. Ikke noe hat, men syns rett og slett det du skrev var helt feil.

    3. Prøv å lev et psykisk ustabilt liv i 15 år så skal vi bli enige om at det er tøft .. syns du er rimelig heldig som kom deg på beina så fort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg