Prøve å leve som normalt

I går hadde jeg en behandling i Drammen, så da inviterte jeg med meg noen av venninnene mine fra Drammen på en liten brunsj på Gulskogen senteret. Tenkte at når jeg først var i byen, hadde det jo vært koselig å se igjen litt venninner samtidig! Så vi tok turen til jordbærpikene.

Det er så koselig å spise der, selv om det føles jo litt rart midt oppi koronatider. Håndsprit overalt, man kan ikke hente bestikk / ketchup / vann eller noe selv, det er restriksjoner på hvor man kan sitte, det er generelt mindre folk på senteret, og det var helt sinnsykt mye salg overalt som jeg tipper er for at butikkene sitter igjen med altfor mye varer fra våren.

Så ja, det føles jo litt rart. Men man må jo bare prøve å leve så normalt man kan, så lenge man er flink til å ta forhåndsregler. Haha, om mange år kommer jeg sikkert til å lese dette innlegget og tenke på hvor weird og fucka hele 2020 var. Det har jo vært litt av et år så langt, og jeg er stygt redd for at resten av året blir like crazy.

Vi fikk i alle fall hatt en skikkelig koselig lunsj, og det var så koselig å se igjen Victoria og Mina!

I dag er timeplanen full med morsomme ting. Etterpå skal jeg ta vipperefill og fikse neglene mine, og senere i dag kommer Victoria (venninne fra Sandefjord, ikke hun i dette innlegget, haha) også skal vi fortsette med et spennende prosjekt i hagen! Så denne dagen kommer nok til å fly unna!

1 kommentar
    1. Jeg jobber ikke der, men på et annet senter.. Salg er det alltid på denne tiden, både i butikker og nettbutikker😃 Jeg jobber i Cubus, og kjeden utsatte faktisk salget i 3 uker på grunn av at sommervarene solgte noe så innmari, at det var dumt å ha salg når de allerede gikk så godt😊 butikkene rundt her har knust fjoråret de siste mnd, så tviler på at de er derfor de har salg😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg