5 Ting du ikke visste om oss!

Kalender – Per Fredrik hater å holde oversikten på kalenderen sin, så den er det jeg som styrer. På min kalender har jeg alle avtalene mine og han sine, så jeg har alltid full kontroll på hva som skjer. Haha. Trenger ikke assistent når man har kjæreste si.

Lyst / mørkt – Jeg elsker å ha helt hvitt interiør og på min side av huset er det helt hvitt, rosa og lyst. Per Fredrik derimot: han elsker å ha det helt mørkt. Så på han sin side av huset er det malt helt svart. Han hadde egentlig bare malt studioet sitt svart. Men på for noen dager siden gikk han all-in og nå er kjøkkenet og gangen også helt svart fra tak til gulv og vegger. Godt vi har hver vår del av huset så vi begge kan være fornøyde haha!

Vin – Da jeg ble sammen med Per Fredrik hadde jeg bare smakt rødvin noen få ganger, og jeg hatet det. Siden han hadde vært masse på filminnspilling i Italia hadde han blitt introdusert til mye god rødvin og han elsket det. Så det er igjennom han at jeg endelig lærte meg å like rødvin, og nå har det blitt en ting vi begge elsker og vi elsker å smake på rødviner sammen. Til jul i år ga jeg Per Fredrik en skikkelig vinsmaking med masse ost og kjeks!

Sommer og vinter – Jeg elsker sommer, han elsker vinter. Da vi ble sammen hatet jeg vinteren og han hatet sommeren. Heldigvis har vi begge lært å like vinter og sommer. Men vi er så sykt forskjellige på de tingene der, haha!

Tidsperspektiv – Siden Per Fredrik er musiker og veldig kreativ har han avlært (er det et ord?) seg mange ting. Tidsperspektiv er en av de tingene. Skjønner ikke helt hvorfor, haha. I starten når vi ble sammen ble jeg så frustrert på det. Jeg var ekstremt punktlig på alt om 10 min betydde 10 minutter, ikke 5 ikke 40. For Per Fredrik derimot… Han har virkelig null tidsperspektiv, så om han sier at han kommer inn for å spise om 10 min vet man aldri når han kommer inn. Haha. Det skal sies at han har blitt mye bedre med årene, og jeg har også blitt mer relaxed med årene.

13 kommentarer
    1. Hmm.. kan du forklare litt mer? Hver del av huset? Har dere hver sitt kjøkken og hver sin stue? Syns det hørtes så rart ut.. men hvis d funker best for dere så er d jo supert. Skjønner bare ikke helt opplegget.

      Er uansett glad for at du er tilbake for fullt på blogg. Håper du tar godt vare på din fysiske og psykiske helse, og ikke sliter deg ut igjen.<3

    2. Så gøy! Haha! 😀 Det som er kult å se da, er at dere har innrettet dere i hverandre hvis du skjønner? Da får man jo et forhold til å fungere godt og til å vare! Da er det nynyydelig med litt forskjeller faktisk! Dere virker som et svært solid og sterkt par! Love it! God Fredda! Du var goals på GMN! Yeeei! Klem! <3

      1. Ja ikke sant 😀 Tusen takk <3 må virkelig si at jeg legger merke til kommentarene dine, og du er en virkelig en person som alltid har mye koselig å si. TUSEN TAKK for det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg