12 Problemer jenter har om sommeren

annonse lyko

Solbriller – Hater når jeg har på meg solbriller fordi det er lyst ute, også sitter basically all nesesminken igjen på solbrillene.. Altså, hvor sykt irriterende er ikke det? Hjelper ikke uansett hva slags pudder jeg har på, skjer alltid!

 

Langt og tykt hår – Jeg elsker å ha langt, tykt og mørkt hår. Men om sommeren.. Tror jeg kunne seriøst ha stekt et speilegg på toppen av hodet mitt. Så varmt blir det..

 

Høye hæler – Det er alltid så digg når man tar på seg sandaler med høye hæler også blir det varmt og godt, også får man sånn 15 forskjellige gnagsår. Deilig..

Barbering – Om sommeren går man gjerne med shorts og skjørt, og da syns håret på leggene så sykt fort. Og er det bare meg eller vokser alt hår fortere om sommeren? Føler jeg må barbere leggene sånn to ganger om dagen bare for å ikke ha fullt skjegg på leggene 🙂

 

Air condition – Når du skal ut og shoppe eller til frisøren, og kler deg etter været som er ute og glemmer at de elsker air condition, så du sitter og fryser rumpa av deg hos frisøren.

 

Bikini – Det å finne en bikini eller badedrakt som faktisk gjør at man føler seg fin og ikke som en dass er seriøst mission impossible. Det er så mange forskjellige styles, størrelsene i bh’ene er som regel bare xs-s-m-l istedenfor tall og bokstav slik det er i bh’er, så du ender opp med en bikinitopp som passer under puppene, men så detter nesten puppene ut. Altså?? What are you giving me??

Skinnseter i bilen – Finnes det en tid på året der skinnseter i bilen faktisk funker? Om vinteren er det iskaldt og om sommeren er det helt grusomt å sette seg ned inn i bilen i shorts etter at den har stått på parkeringsplassen i mer enn fem min.

 

Gnissende lår – Det er så irriterende når man har på seg kjole eller skjørt når det er varmt ute, også begynner lårene å gnisse så sykt sammen! Hater når det skjer! Jeg pleier alltid å spraye DENNE øverst på lårene så jeg slipper at det skal skje, for herregud så irriterende og ubehagelig det er når det skjer!

 

Tånegler – Om vinteren kan du slippe unna med at tåneglene ikke er pent lakkerte hele tiden. Men om sommeren går man ofte uten sko og mer sandaler, og da er det en struggle å alltid ha pent lakkerte tånegler. Man mååå selvfølgelig ikke ha det. Men det ser mye mer clean og livet-på-stell ut med pent lakkerte negler føler jeg.

Sminken renner – Den følelsen når du har tatt på deg full face of makeup, ser jævlig bra ut også går du ut døra og sminken bare “bye-bye bitch”. Så nærmest renner den avgårde. Love it. Haha, slipper det alltid når jeg bruker DENNE setting sprayen, men de gangene jeg glemmer den angrer jeg ekstremt!

 

Jeans shorts – Du kjøper ny shorts og tenker; denne satt fint og føltes fin ut. Du slenger den på deg før du drar på jobb. Så fort du setter deg ned på jobb innser du det. Den er altfor STRAM på lårene. Så du sitter deg hele dagen på jobb og bare “fuck my life”.

 

Shorts – En annen ting med shorts som er sykt irriterende, er når du går også glir den oppover så du må awkwardly dra shorts ut fra rumpa uten at altfor mange ser på. Heheheee.

 

5 kommentarer
    1. Hei Stina!

      Har du noen tips hvordan man kan få håret til å vokse fortere! Elskee håret ditt, men vil helst ikke ha extensions

    2. Derfor går jeg med ballerinasko. Så slipper jeg å stresse med tåneglene mine 😂

      Morsom innlegg 👍☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg