Jeg måtte ringe politiet!

I går var det jo søndag, og da er det ikke så mye som er åpent, så da jeg begynte å kjede meg og ble litt rastløs endte jeg opp på Plantasjen med Chloe. Hun elsker å være med og sitte i veska si i vogna, og bare titte rundt og snuse. Hun fikk til og med velge ut en egen hundeleke. Det var stas for henne, hehe!

Etter vi hadde handlet noen blomster dro vi Tallakshavn, for å gå en tur. Det var jo ikke planlagt i det hele tatt, så jeg hadde jo bare på meg vanlige sko og jeans, haha. Men det funket ok å gå tur i det også!

Vi gikk først til “Nordre trubervika beach”. Det er en sinnsykt lang og fin strand. Så koselig å gå det litt utpå kvelden når solen går ned!

Så gikk vi videre i skogen og bort til “Strandvika”. Det er virkelig en helt nydelig strand. Har vært der en gang før sammen med et par venninner, og det skal visstnok være veldig mye ly der, så det er visst veldig deilig å sole seg der om sommeren!

Jeg skvatt litt når jeg kom bort på stranda, for det stod en båt der som tydelig ikke skulle være der. Det så faktisk ut som at noen hadde dødd i båten, også hadde den bare glidd inn der til slutt.. Ble faktisk skikkelig bekymret for at det hadde gått galt med noen, så jeg ringte politiet på 02800 for å si ifra til de så de kunne sjekke hva som hadde skjedd.

De sa at det allerede hadde ringt en del folk om båten, og at de allerede hadde vært der og sjekket, og at den var tom, og at politiet skulle komme og fjerne den. Den stod visstnok fast på en sanddyne, selv om den så ut som at den skulle tippe rundt fra bølgene hele tiden.. Altså, jeg fatter ikke hvordan den båten kunne havne der? Snappet den så man kan se skikkelig hvordan den lå (@stinablogg), og glemte visst å ta skikkelig bilde av den midt oppi kaoset, hehe!

Det var jo en ganske stor seilbåt som så dyr ut, så det er jo ikke bare noen som jeg lagt den igjen der med vilje.. Hmm.. Om noen har peiling kan dere gjerne rope ut i kommentarfeltet, jeg er nysgjerrig, hehe!

Ah, elsker virkelig slike turer i skogen. Jeg sier det alltid til meg selv etter å ha gått i skogen og langs kyststier “jeg må gå mer turer”, haha, også blir det ikke like ofte som det burde vært. Men nå skal jeg i alle fall minne både meg selv og dere på det; vi må mer ut og gå tur i skogen og langs kyststier!

Nå skal jeg en tur til Stavern med Per Fredrik. Det er jo så nydelig vær i dag, så da skal vi dit og spise lunsj og kose oss!

4 kommentarer
    1. Så fint det var der! 😀 Syns du er skikkelig flink til å være mye ute å gå masse med Chloe jeg! Og så finner du så fine perler også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg