Svarer på rykter! – Veier under 50 kg, Ikke dele bad, Operere rumpa, Spiseforstyrrelser ++


Jeg har hørt at du og PelleK bor i hver deres del av huset, og at dere ikke deler seng
– FEIL. Huset er riktignok delt opp i to deler siden det er generasjonsbolig. Den ene delen har vi gjort til PEr Fredrik sin, og den andre er min. Så på han sin del har han malt det svart og laget musikkstudio og treningsrom (mitt treningsrom er forsåvidt på han sin del også), og på min del har jeg malt det hvitt og laget walk in closet og kontor. Siden vi begge jobber hjemmefra er det deilig å ha hver våre soner sånn at vi ikke går oppå hverandre. Dere som er samboere merket kanskje hvordan det var å jobbe hjemme oppå hverandre under corona? Vi har hatt det sånn i 4 år, men siden vi har hver våres sone, har det ikke vært noe problem. Det er jo bare koselig at vi kan sees igjennom hele dagen. Vi spiser som regel alltid både frokost, lunsj og middag sammen, og ser mye til hverandre i løpet av dagen. Og forresten; vi deler seng. Bare så det er sagt. Haha!

At du veldig sjeldent er med venner, og at du sitter inne i huset 6 av 7 dager.
– FEIL. Jeg er veldig ofte med venner, og om du følger med på bloggen min og snapchat, så ser du jo at jeg ofte er med venner. Er også ofte med venner uten at jeg dokumenterer det, hehe! Når det var corona “lockdown” her i Norge var det et par uker der jeg ikke var så sosial, hvor vi bare facetimet med hverandre, og det kjente jeg skikkelig. Jeg er virkelig en person som elsker å være med både venner og familie mye!

 

At du er dum
– FEIL. Jeg har faktisk 116 i iq, og med tanke på at snittet i Norge er på 99, vil det per definisjon si at jeg har høyere iq enn de fleste. Det hadde du ikke trodd det? Haha! Jeg vet jo at mange tenker at jeg kanskje ikke er så veldig intelligent, fordi de dømmer utifra hvordan jeg ser ut og hva de hørt har om bloggere. Er så vandt med at folk forhåndsdømmer hele tiden, at jeg bryr meg faktisk ikke lengre. Jeg vet selv at jeg er intelligent, så da driter jeg i hva andre tenker, haha!

At du snuser
– FEIL. Jeg hater lukten av snus (og røyk forsåvidt) og ville aldri snust. Jeg hadde en liten periode på ungdomsskolen der jeg snuste og røyket litt, men jeg ble liksom aldri avhengig av det, og det er jeg sinnsykt glad for den dag i dag. Det er jo ekstremt helseskadelig.

 

At du veier under 50 kg
– Vil faktisk ikke bekrefte eller avkrefte dette, siden jeg ikke ønsker å snakke om vekt her på bloggen. Vet det er mange som fort kan sammenligne sin egen vekt med min, og det siste jeg vil her i verden er at noen får komplekser for sin egen kropp på grunn av at jeg har snakket om min vekt.

Jeg har hørt at PelleK skal kanskje være med på tons of rock
– FEIL? Han turnerer ikke noe rundt lengre, så det tviler jeg på. Skal spørre han etterpå når han er ferdig med å synge.

 

Er det sant at du ikke vasker klærne til kjæresten din?
– RIKTIG. Haha, dette er noe mange syns at er helt sjukt. Men ja, her i huset vasker vi våre egne klær. Både fordi det er rettferdig, men også fordi jeg syns det holder litt på romansen. Er jo ikke sååå sexy å vaske hverandre svette klær akkurat, haha.

 

At du skal ta silikon i rumpa
– FEIL. Jeg er fornøyd med rumpa mi akkurat sånn som den er. Det er kanskje ingen Kim Kardashian rumpe, men den rumpa jeg har passer til min kropp. Og uansett; om jeg ville ha større rumpe ville jeg heller trent skikkelig styrketrening på rumpa. Å legge seg under kniven for å operere rumpa er livsfarlig og jeg har hørt at 1 av 3000 dør, så dette er den mest dødelige operasjonen. I tillegg er det ekstremt vanlig med komplikasjoner, og mange ender opp med pupper i rumpa. Så dere som vil operere rumpa fordi dere ser influencere gjør det; DONT. Det kan ødelegge livet ditt totalt.

 

Har hørt at dere ikke deler bad?
– RIKTIG. Dette var faktisk noe som var viktig for oss når vi kjøpte hus. Nå skal det sies at Per Fredrik bruker “mitt” bad til å dusje, men når det kommer til å gå på do gjør vi det på hvert vårt bad. Hehe! Jeg skjønner jo at det høres helt ute på jordet for veldig mange, men om du har muligheten, why not? Når vi er i syden så må vi jo selvfølgelig dele bad, men da har vi som regel en svær suite så man sitter liksom ikke oppi doen til hverandre, haha!

At du har hatt spiseforstyrrelser
– FEIL. Jeg har heldigvis aldri slitt med spiseforstyrrelser, og det er jeg veldig glad for. Det er en beinhard kamp som mange sliter med i mange år, og noen sliter med det ut livet. Har stor medfølelses for alle som sliter med spiseforstyrrelser, og til dere som fighter med dette hver eneste dag; aldri gi opp ❤️

 

 

 

14 kommentarer
    1. Hvorfor har du med et helt rykte/spørsmål dedikert til vekt om det er et spørsmål/emne du ikke vil ha på bloggen. Og hvorfor legge enda mer fokus på det ved å legge det til i overskriften? Det er jo bare så bakvendt og dobbeltmoralskt

    2. Du har ved flere anledninger skrevet på
      Bloggen du veier 45 kg. Så skjønner ikke hvorfor det er et rykte at du veier under 50kg? Men nå er det plutselig noe du ikke vil
      Skrive om. Godt du lærer å skjønner det ikke er noe vits å skrive om i det minste

      1. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har skytt av høyden og vekten sin på bloggen. Er tydligvis noe hun er veldig stolt av. Lmao

    3. Hei. Vil bare si at det å trene kan IKKE gi i nærheten av samme resultater som operasjon. Og det å putte sitt eget fett i rumpa istedenfor silikon varer livet ut og man kan få den akkurat som man vil. Ikke noe galt i å heller Ville trene men er lei av feilinformasjon på dette området. Hilsen ei som har operert rumpa og er superfornøyd 💗

    4. Hvordan får du funnet ut hvor høy IQ du har?
      Føler det er tidenes dummeste spørsmål å stille. Lmno

    5. Du skaper kroppspress og dårlig selvbilde hos andre jenter. Du bruker og tar bare bilder som er i din “beste” vinkel. Hvorfor ikke bare slækken litt og vise at ikke alt er like “perfekt” hele fordømte tia?
      Og feks… hvorfor si at du ikke vil skape noen komplekser ang å nevne vekta de, når du legger ut innlegg som sier at man “skal” kle seg sånn, tren så ofte så blir man så snatched, spis sunnere osv… mer enn nok av dere bloggere vil bare vise deres beste side, og det er jeg så lei. Man kan ikke bare “ikke se innlegget” når alle sånne er over alt.
      Dette er bare min mening.

    6. Du lager et bilde av hvordan samboer skap er . og det burde være helt feil hvis dere vasker klær vær for dere , da er man ikke mye kjærester og når dere itilegg bruker vært deres bad . finnes ingenting som er bedre enn å dusje sammen å pusser tenner sammen , det får romantikken, les deg opp nett for det styrker faktisk ti et bedre samliv , jeg blir helt matt jeg av hva du sier å lager et dårlig bilde til folk .

    7. Du lager et bilde av hvordan samboer skap er . og det burde være helt feil hvis dere vasker klær vær for dere , da er man ikke mye kjærester og når dere itilegg bruker vært deres bad . finnes ingenting som er bedre enn å dusje sammen å pusser tenner sammen , det får romantikken, les det opp nett for det styrker faktisk til et bedre samliv , jeg blir helt matt jeg av hva du sier å lager et dårlig bilde til folk .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg