Årets mest leste blogginnlegg

Nå er vi snart halvveis i 2020, og derfor tenkte jeg å ha en recap av årets meste leste blogginnlegg. Jeg blogger jo såpass ofte at det er fort gjort å ikke få med seg alle blogginnleggene jeg legger ut, selv om du er fast leser. Så siden det er 14 grader ute, duskregn og generelt kjipt vær, tenkte jeg at du kunne få litt lesestoff mens du er inne og koser deg!

Her er det 25 meste leste blogginnleggene fra 2020! 

“Farmen kjendis finale, Gul hudfarge, Korona, Usunn mat ++ Ukens spørsmål #276”

“Min aller største hemmelighet”

“April hagetour – Stort bildedryss av eiendommen vår!”

“Hva skjer med bryllupet?

“5 Ting jenter kan gjøre (som gutter ikke kan gjøre)”

 

“8 Ting jeg aldri spiser”

“Hva googler folk om meg?”

“Farmen kjendis spørsmålsrunde” 

“Sex, Ingen Vixen nominasjon, Skeie ut med godteri, Reising i 2020 ++ Ukens spørsmål #267”

“Gravid-press? Kvise-tips? Kjeve-operasjon? – Ukens spørsmål #268”

 

“Derfor snakket jeg svensk”

“10 Private spørsmål og svar – Nær døden, Inntekt, Mensen, Narkotika”

“5 Ting du ikke visste om oss”

“Jeg gråt da jeg innså det”

“Tidenes flause på God Morgen Norge”

“Klar for å bli Stina igjen”

“Lag din egen iskaffe hjemme – Oppskrift”

“Jeg måtte ta en pause”

” Svarer på rykter! Gravid, Restylane, Bok, Slutte å blogge, Penger, Flytte++”

“10 Ting du kan gjøre om du kjeder deg”

“10 Spørsmål og svar! Fengsel, Bibbel, Gråte, Bytte navn, DNA test ++”

Skryte av “rik”, Bryllupsplaner, Baby-navn, Pause fra YouTube++ Ukens spørsmål “272

“Pressedag med Farmen Kjendis”

“Farmen kjendis, Godteri, Toppbloggere, Fetisj, Miljøbevisst ++ Ukens spørsmål #271”

“Jeg måtte ringe politiet”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg