10 Ting du kan gjøre om du kjeder deg!

Lære nye ting på YouTube; sminke, snekre, hårfrisyrer. You name it! Det er uendelig med morsomme og spennende ting å lære på YouTube, så søk i vei!

 

Hjemmetrening – Det er så mye bra trening du kan gjøre uten utstyr. Jeg har lagt ut flere treningsprogrammer; fat burn, magetrening, magetrening vol 2trening med strikk, tren som Khloe Kardashian.

Lære å strikke – Har du noe garn og garnpinner liggende i huset? Kanskje det endelig er tiden for å lære hvordan man strikker, eller så kan du endelig bli ferdig med den genseren du startet på for sånn 5 måneder siden og bare la bort igjen.

 

Total opprydding / vask av hele huset – Gå igjennom alle skap, skuffer og overalt i huset. Rydd og vask skikkelig. Gå over vinduene og uteplassen også. Hvor deilig er det ikke å ha det skikkelig ryddig og rent rundt seg? Gå igjennom hele garderoben din og gjør den klar for våren!

Se serier – Jeg lagde et innlegg med mine favorittserier for en liten stund siden, og det innlegget finner du HER.

 

Spille spill – Dra frem yatzy og bezzerwisser og ha det koselig sammen med de du bor med!

 

Gå tur – Nå om dagen er det meldt fint vær med sol, så spenn på deg skoene og gå en tur i skogen eller på stranda. Pakk med deg litt ekstra digg mat og gjør det til en heldagstur!

Ringe / Facetime familie og venner – Istedenfor å ha jentekveld; ha gruppefacetime med jentegjengen så dere får holdt hverandre oppdatert på hva som skjer i livene deres. Ring bestemoren din, moren din eller noen andre, og skravle med hverandre på telefonen.

Hage – Nå om dagen holder jeg på med å gjøre hagen klar for våren. Shine opp hagen og plant noen fine blomster!

 

Bake – Det er så mye godt du kan bake! Grove pizzasnurrer, Grove rundstykker, chocolate chip cookies, brioche rundstykker, Cup cakes, Lussekatter.

 

6 kommentarer
    1. Mange gode tips! 🙂
      Men ikke alle er like lette å gjennomføre når du har ett eller flere barn hjemme! 🙂

      Heldigvis har jeg fått så godt som vaksa ned huset, klærne og rydda ut av fryseren, kjøleskap og kjøkkenskap. Men midt oppi det hele skal en plutselig være lærer for en, barnehage assistent for en annen og mamma-permisjon for en tredje! Jeg skjønner ikke at du får tid til alt!

    2. Jeg vet du liker å bruke blits på kameraet når det er mørkt. Jeg har sett du bruker blits når du er ute å spiser og slikt, hva gjør du nå når du har byttet kamera? Det kameraet du fikk i gave har ikke blits. Har du vurdert å kjøpe en ekstern blits? Hadde vært gøy å sett du prøve å lære blits.

    3. What the fuck, for noen innlegg siden kommenterte jeg. Den kommentaren godkjente du aldri, og svarte aldri. Jeg får jo virkeligt ikke svar noen plass fra deg? Får 100 gang har jeg skrevet en fin mld til deg på insta etter mye hate og sån du fikk, ville oppmuntre deg. Blir ganske irritert når du ikke viser at du setter pris på sånne ting???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg