Pressedag med Farmen Kjendis!

I dag har det vært full pressedag med Farmen Kjendis. Vi startet dagen på Vika kino der vi fikk se første episoden (den som kommer på tirsdag) og en episode av Torpet. Det var så rart og gøy å se den første episoden. Så dere får bare glede dere til tirsdagen!

Det må faktisk nevnes og understrekes, at jeg gikk på medisiner som gjorde meg kvalm og ødela appetitten min, så jeg klarte nesten ikke å spise. I tillegg hadde jeg bare fått 2 timers forvarsel før jeg skulle dra inn på gården, så jeg stod med crew og pakket bagen min til gårdsoppholdet til sånn 03-04 på natta, så jeg fikk ikke så mye søvn før oppholdet dessverre. Så starten av oppholdet ble ikke så bra, og det syns godt på kameraene, selv om det ikke heeelt kommer frem hva som var grunnen.

Etter vi hadde sett episodene, var det fullt opp med presseintervjuer. Følte jeg flakset rundt overalt mellom Dagbladet, Se&Hør, VG, God Kveld Norge, TV2, Nettavisen, VGTV og en haug andre. Fullt kaos, haha!

 

Etter intervjuene dro alle deltagerne og noen fra crewet ned til Aker Brygge, og vi koste oss med masse tapas. Var så utrolig koselig å se igjen alle deltagerne og catche up. Vi ble jo en god gjeng der inne, og de er de eneste som virkelig forstår hvordan det var å leve på gården!

Skjønne Gunilla! <3

Hver gang jeg møter folk spør de alltid “Hvordan var Gunilla?”. Hun var helskjønn, og det er en dame med et stort hjerte! Siden jeg snakker flytende svensk fikk vi en veldig god tone inne på gården. Er jo ikke så lett å skjønne norske dialekter når man er svensk, så jeg ble mye tolk for henne der inne, hehe!

Hanna Martine! Søteste og godeste jenta! <3

 

Hele gjengen samlet!

 

For en dag dette har vært! Kjenner jeg er ganske gåen nå etter alle inntrykkene. Men gud så koselig det var å være med hele gjengen igjen, og nå gleder jeg meg skikkelig til Farmen Kjendis begynner på TV2 på tirsdag 21:40!

4 kommentarer
    1. I must say you were so brave to go to the Farm! And on SO short notice! I wouldn’t have had the courage. All those strange people (to an introvert), the starving (to a fussy eating vegan).. But the worst: sleeping so close to other people (to the most insomniac person on this planet)!! Dear God!! Did you get any sleep there? Was it horrible? 😀 Sad I can’t see this here in Finland… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg