Farmen Kjendis, Godteri, Toppbloggere, Fetisj, Miljøbevisst ++ Ukens spørsmål #271

annonse – nelly, kicks, lyko

Gruer eller gleder du deg til Farmen Kjendis begynner på tv?
– Litt begge deler. Det blir jo rart å se det igjen. Det er jo sånn 8 måneder siden finalen var, så det føles ut som en evighet siden. Blir nok både gøy å se det igjen, også kommer jeg sikkert til å grine når jeg ser igjen kattepusen jeg ble så glad i, hehe!

KJOLEHER

 

Hvor ofte spiser du godteri / skeier ut?
– Godteri prøver jeg å holde meg helt unna. Kan ikke huske å ha spist noe annet enn bittelitt popcorn i 2020. Haha. Har heller ikke skeiet ut noe særlig. Spist tapas på bursdagen min og gourmet mat med Per Fredrik på fredag, også spiste jeg Halloumi burger på Vixen (kan ikke kjøre fylla i Oslo uten det, haha), ellers enn det skeier jeg ikke ut noe særlig. Føler jeg faktisk har vært ganske flink i år.

 

Hvilke bloggere har du mest kontakt med?
Julianne, Sofie, Sophie, tror jeg er de jeg har mest kontakt med i hverdagen. Har generelt en god del kontakt med de fleste bloggerne, men de tre er nok de jeg snakker oftest med. Veldig gode og herlige jenter!

GENSERHER
BUKSEHER

 

Er det vanskelig for deg å finne jeans? Hvor kjøper du de?
– JA. Jeans er seriøst helt umulig. Hvorfor skal det være så vanskelig? Den jeansen som jeg føler at sitter sjukt bra og som er perfekt high waist har jeg i sånn 4 forskjellige farger fordi jeg elsker den. HER finner du den.

 

Kan du legge ut treningsvideoer?
– Legger allerede ut treningsprogrammer hver mandag med GIF video av øvelser, så føler det holder. Men kanskje jeg går over til å lage mer YouTube treningsvideoer etterhvert. Vi får nesten bare se!

Er du miljøbevisst?
– Tja. Jeg tar sjeldent fly, kjører hybrid bil og har kuttet ned kjøttforbruket mitt betraktelig, også har jeg skrevet mange blogginnlegg med enkle triks for å spare miljøet så det hjelper med å inspirere andre.

 

Hva syns du om fot fetisj?
– Personlig har jeg angst for føtter, og klarer ikke tanken på føtter engang. Så det er no go for meg. Haha. Men folk får tenne på hva de selv tenner på, uten at noen skal dømme de for det (så lenge det ikke skader noen andre).

 

Hvem savner du mest fra Farmen Kjendis?
– Jeg savner egentlig alle veldig mye. Det var en god gjeng mennesker! Men jeg kom jo nærmest Hanna Martine og Triana, så de savner jeg mest!

 

Står du opp like tidlig i helgene?
– Jeg prøver som regel å stå opp tidlig hver eneste dag, men det kommer helt ann på hva jeg har gjort dagen før. Jeg har en regel om at jeg alltid sover 7,5 time uansett når jeg legger meg. Siden jeg jobber hjemmefra kan jeg stå opp når jeg vil, så da er en god natts søvn noe jeg prioriterer.

 

Hvilken foundation anbefaler du?
– Jeg bytter litt mellom to stykker. DENNE liker jeg veldig godt og den er budsjettvennlig, mens DENNE er også sykt bra men den koster litt mer. Begge dekker utrolig bra og gir en nydelig finish!

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg