annonse – kicks, lyko, nelly
Har du hørt om ringtesten? Den skal forutse fremtidige barn og kjønn, litt overtroisk 😅
– Jeg har aldri gjort det før, og måtte google litt for å se hva det var for noe. Man skal (etter hva jeg skjønte) ta sin mest personlige ring (jeg tok forlovelsesringen min) og bruke et hårstrå, så skal man la den pendle over håndflaten sin. Går den i sirkel blir det jente og går den frem og tilbake blir det gutt.
Så jeg prøvde det! Blir jente på meg! Hehe! Så får vi se i fremtiden om det kommer til å stemme. Om det gjør det har jeg det skriftlig her, hehe! Selv om jeg må innrømme at jeg er ikke noe veldig overtroisk av meg. Men man vet jo aldri!
KJOLE – HER
Hvor skulle du ønske at du var akkurat nå?
– Akkurat her jeg er! Desember syns jeg at er den perfekte måneden til å være hjemme, pusle med juleting og bare kose seg! Julen er jo en helt magisk ting og i år har vi jo fått litt ekstra lang jul, og det er jo så koselig!
Hvordan klarer du å være positiv hver eneste dag?
– I de siste 2,5 årene har jeg virkelig ikke vært det. Frem til i høst har jeg slitt ekstremt med angst og depresjoner, og da er man jo alt annet enn positiv. Men jeg er endelig frisk nå, og det er takket være at jeg har tatt mange grep og jobbet beinhardt med meg selv.
Nå for tiden er jeg mye mer positiv, og det føles så bra! Lagde et innlegg HER om hvordan du kan unngå depresjon. Anbefaler alle å lese det. Mange gode teknikker!
JAKKE – HER 50% OFF
Blir håret ditt skadet av mye bleking og farging?
– Jeg bleker aldri håret mitt. Jeg bleket det på frisørsalong for noen år siden og da knakk det 30 cm over noen måneder, så aldri igjen! Nå kjører jeg helt svart hår som jeg tar etterveksten på cirka hver 6 uke.
Har mørkt hår naturlig, så jeg kan få ganske lang ettervekst før det er synlig. Håret mitt vokser sykt fort, så det er tydelig at jeg spiser mye rett, hehe!
GENSER – HER – 20% OFF
BUKSE – HER – 40% OFF
Skal du gifte deg i 2021?
– Jeg har ikke lagt noen konkrete planer for når jeg vil gifte meg. Vi aner jo ikke hvor lang tid det er til korona pandemien er over, og jeg vil vente med bryllup frem til verden er vanlig igjen. Har lyst til å kunne gi klem, danse, drikke og ha det gøy i bryllupet mitt. Så da får vi heller bare se ann når det blir!
Har lenge har du og Per Fredrik vært sammen?
– Den 12 september hadde vi vært sammen i 5 år. Gleder meg til å leve resten av livet med han! ❤️ Har dere forresten lyst til å se mer “hverdags” poster med han også? Vet jeg deler mest av meg her på bloggen, og kun en gang iblant med oss. Hva tenker dere?
Har du TikTok?
– Nei. Jeg har vurdert det tidligere, men jeg føler ikke det er helt meg. Men hvem vet, plutselig ombestemmer jeg meg og hopper på tiktok-toget!
Hvilken risgrøt spiser du? Spiser du det hver dag i desember? Elsker grøt jeg også 🎅🏻❤️
– Så koselig! Risgrøt smaker så digg! Da jeg var yngre var Fjordland favoritten min, men i voksen alder liker jeg toro sin best (den som er helt ferdig og ikke den på pose). Men nærbutikken min har seriøst aldri den fra Toro, så da ender jeg som regel opp med å spise den fra first price.
Syns den er nærmeste toro sin på smak. Også har jeg alltid sykt mye kanel og en god del sukrin på toppen, og en klatt smør, hehe! Spiser det ikke hver dag i desember, men det er ikke langt unna. Jeg er jo så glad i risgrøt at jeg spiser det året rundt, hehe!
SKO – HER 30% OFF
Noen bra night mask? Kremer for tørr hud?
– Jeg syns DENNE kremen er helt amazing for tørr hud. Den hjelper også mye på å bli kvitt sår etter kviser. Når det kommer til night mask er DENNE helt super!
Kan du ha housetour her på snap? Syns du er så flink til å pynte!
– Ja det hadde vært gøy! Kan prøve å få til det. Kan jo lage et eget høydepunkt med housetour’en, så alle som ikke rekker å se den ila 24 timer kan se den senere. Omg, det minner meg på; jeg må virkelig oppdatere høydepunktene på snapchat profilen min. Er 100 år siden sist, haha!
KJOLE – HER – 20% OFF
Hvorfor kommer så mange av innleggene dine ut midt på natta? Hadde det ikke vært bedre å legge de ut når folk er våkne?
– Hehe, åjoda! Det hadde det! Dere har sikkert lagt merke til at jeg har begynt å blogge mye mer igjen i det siste, og jeg har ikke kommet helt inn i gode rutiner enda. Så da har det blitt en del netter der jeg sitter oppe til 02-03 på natten og skriver. Det går seg til etterhvert, men i starten er det alltid litt vanskelig å komme igang. Har så lyst til å legge ut masse bra innhold her for dere, så da får det heller bare bli sånn frem til jeg er i gode rutiner, hehe!
Hvilken foundation bruker du? Trenger en bra en!
– Jeg bruker DENNE. Den dekker sinnsykt bra, sitter godt og lenge, og den gir et dewy resultat som gjør at den ser fin og naturlig ut versus kakete ut. Den er også på 20% rabatt nå!
Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?


















































































































