50 Julesanger du kan høre på!

Her om dagen fikk jeg spørsmål av en leser om jeg kunne dele julemusikk her på bloggen. Leseren hadde hørt julemusikk i bakgrunnen på snap’ene mine, og hadde lyst til at jeg skulle dele hvilke sanger jeg hører på.

For meg er julemusikk så utrolig viktig. Er det én ting som gjør at jeg kommer i julestemning, så er det julemusikk! Så nå tenkte jeg at jeg kunne dele min topp 10 liste med julesanger  + link til spotify listen min med over 50 julesanger som jeg hører på hele tiden!

Topp 10: 

Let it snow! – Frank Sinatra

Its beginning to look a lot like Christmas – Michael Bublé

Driving home for Christmas – Chris Rea

It’s the most wonderful time of the year – Andy Williams

All I want for Christmas is you – Mariah Carey

Last Christmas – Wham!

Run rudolph run – Chuck Berry

Merry Christmas baby – Rod Stewart

Winter wonderland – Tony Bennett

My only with (this year) – Britney Spears

 

Klikk deg inn HER for å se hele julespillelisten min på Spotify! Abonner gjerne på den, for jeg legger stadig til nye sanger! 

 

Håper du fikk litt inspirasjon til julesanger du kan høre på. Om du syns det er litt tidlig å pynte til jul, eller du ikke er helt i julestemning enda, er det jo perfekt å høre på litt julemusikk!

6 kommentarer

Siste innlegg