Slik har vi pyntet huset utendørs til jul!

I går ble jeg endelig helt ferdig med å pynte ute til jul. Jeg satt opp nesten all pynten for en måned siden, men det var litt som manglet på thujaen så det ble jeg endelig ferdig med i går. Så da passet det perfekt å endelig vise dere hvordan jeg har pyntet!

Jeg elsker å pynte opp med masse lyslenker og gjøre det skikkelig fint! Siden vi bor rett ved havet legger ikke snøen seg like lett her, og vi har sjeldent snø, så da må jeg lyse opp litt mer lyslenker isteden, hehe!

Så; uten å skravle mer, la oss kjøre et langt bildedryss av all pynten!

Det er så koselig å se ut mot hagen fra kjøkkenvinduet. Lyslenkene lyser skikkelig opp i mørket!

Drivhuset måtte selvfølgelig også pyntes! Er ikke så mye der inne nå som det er så kaldt ute. Men det er koselig å rusle innom en liten tur her og der. Gleder meg til neste hagesesong. Da har jeg mange spennende planer!

 

Håper dere syns det var gøy å se hvordan jeg har pyntet til jul utendørs. Ser det er veldig mange som også har pyntet ute allerede, og det er så koselig! Det er ofte jeg kjører en ekstra runde i forskjellige nabolag når jeg skal hjem, bare for å se på all julepynten. Det er jo så koselig!

5 kommentarer

Siste innlegg