Alle julebyene og snøkulene mine!

I år har jeg virkelig gått bananas når det kommer til julebyer. Jeg syns det er så morsomt og koselig, og jeg har plassert både julebyer og snøkuler rundt i hele stua. Noen av de spiller til og med musikk. Så koselig!

Jeg får ofte spørsmål om julebyene, så derfor tenkte jeg å vise dere alle julebyene og snøkulene mine, også skriver jeg hvor de er fra, siden så mange lurer på det!

Lagde en del av bildene om til GIF, så dere kan se litt mer hvor magiske alle julebyene er. Er så koselig!

jula

rusta

rusta

rusta

rusta

tror den er fra rusta

hageland

hageland

rusta

hageland eller rusta

jula

hageland

rusta

kremmerhuset

rusta

clas ohlson

hageland

hadeland glassverk 

kremmerhuset

 

Elsker virkelig sånne julebyer og snøkuler! Neste år kommer jeg nok til å kjøpe enda flere, og vipps så må jeg lage et langbord med julebyer i stua. Hehe! Det hadde vært morsomt og koselig!

4 kommentarer
    1. Så mange pene juledekorasjoner du har. Jeg har faktisk ingenting fra verken jula eller rusta, men de har tydeligvis mye fint der også. Jeg har kjøpt fra mange andre steder da. Mye som lyser, men ikke noe som verken spiller eller beveger seg. Her står alt stille og er stille hehe. Men ja, jeg har virkelig lyst på noe sånt som beveger seg. Det er koselig. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg