Trendalarm: Slik lager du twisted candles!

I det siste har jeg sett “twisted candles” overalt på instagram. De er jo så fine, og jeg elsker denne trenden! Det gir virkelig det lille ekstra til vanlige lys som kan se litt kjedelige ut.

Så nå tenkte jeg å vise dere hvordan dere kan lage disse selv!

 

Du trenger:

– Lys. Det er ikke ett fett hva man bruker. Jeg kjøpte mine på søstrene grene der man kan kjøpe en og en. Kjøper man feil er det ikke sikker det funker.

– Kjevle

– Bolle med varmt vann (såpass varmt at det er litt for varmt å ta oppi vannet, men ikke så varmt at du brenner deg for da smelter lysene)

La lysene ligge i bollen med vann et par minutter

Kjevle de flate

Så er det bare å snurre de rundt

La de avkjøle seg i mens de ligger.

Håper du fikk lyst til å teste dette lille gjør-det-selv prosjektet!

1 kommentar
    1. Så fine lysene dine ble😊 Er de lysene du har kjøpt farget hele veien gjennom? Jeg har nemlig prøvd noen andre lys og de var trukket med et tynt lag farge som skallet av da jeg snurret dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg