Slik har jeg pyntet sminkerommet til jul!

annonse – nelly

Nå tenkte jeg å vise dere hvordan jeg har pyntet på kontoret / sminkerommet mitt. Jeg har allerede vist dere hvordan jeg har pyntet kjøkkenet, badet og soverommet. Så nå er det på tide med dette rommet!

På hvert rom har jeg et tema. På sminkerommet er det rosa og pepperkaker som er temaet. Litt sånn Hans og Grete + Jul type vibe. Her inne er det super girly og sukkersøtt, og jeg elsker det!

Elsker disse pepperkakehusene som jeg har på vinduet!

Må jo ha et lite juletre her inne også med rosa julekuler på!

Denne kjolen er det sinnsykt mange som spurte meg om i fjor, men da ble den veldig fort utsolgt. Nå er den endelig til salgs igjen og du finner den HER, og i blå HER. Frem til i morgen er det også 25% rabatt på kjolene!

Håper du syns det var gøy å se hvordan jeg har pyntet kontoret / sminkerommet mitt. Kanskje du fikk lyst til å pynte opp med litt rosa i det eget hus også?

 

Les også: 

Slik er soverommet pyntet til jul!

Slik er badet pyntet til jul!

Slik har jeg pyntet kjøkkenet til jul!

10 kommentarer
    1. Så fint🌸😍 Likte absolutt all pynten💖 Jeg lurer på hvor det rosa skjellet som henger på veggen er fra? Og hvor klistremerkene på vinduet er fra? ☺

    2. Så fint🌸😍 Likte absolutt all pynten💖 Jeg lurer på hvor det rosa skjellet som henger på veggen er fra? Og hvor klistremerkene på vinduet er fra? ☺

    3. Kan du lage en YouTube video der du viser hvordan det ser ut hjemme hos deg nå til jul som en jule house tour??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg