24 Julefilmer du kan se!

I desember elsker jeg å se på julefilmer. Per Fredrik og jeg har en lang tradisjon med at vi ser på en julefilm hver kveld i hele desember, og det er så koselig! Ingenting gir meg mer julestemning enn det! I år kommer vi uten tvil til å starte med julefilmene litt tidligere. Jeg har så lyst til å se mine favoritter allerede nå. Vi har jo pyntet til jul, så hvorfor ikke? Hehe!

Jeg tipper jeg ikke er den eneste som har lyst til å se julefilmer nå. Det er jo så utrolig mange filmer der ute som man kan velge mellom. Så hvilke skal man se? Vel, her er 24 julefilmer jeg elsker, og som jeg håper du også liker!

Alene hjemme

Bad santa

Office christmas party

Elf

Bad moms 2

Christmas vacation

The night before

The santa clause

Gremlins

Jingle all the way

Harold and kumar christmas

The night before

Barbie nøtteknekkeren

Christmas cronicles

Polarekspressen

Ebeneezer scrooge

Grinch

Four christmases

Die hard

Christmas inheritance

The spirit of christmas

Home alone 2

Mikkes jul

Askepott

Håper du fant en film du har lyst til å se på 🎅🏻❤️

14 kommentarer
    1. Hei! Skal du lage jule housetour i år? Hvis du skal det, kan du kanskje lage den før jula er over? Du gir meg så inspirasjon å hadde vært gøy å fått sett det tidlig så jeg få inspirasjon når jeg selv skal pynte🥰

    2. Så koselig å se en julefilm hver kveld, jeg har allerede sett to stykker 🙊 Fint med julefilmer tips 👍 Et tips til fin julefilm er The Holiday, nydelig film, anbefales 🤗🎄

    3. For en flott tradisjon 🤩 Har noen anbefalinger også:
      The family stone (absolutt favoritt)
      The holiday
      Last christmas
      En ridder til jul
      The christmas chronicals
      Holidate
      Love actually
      The most wonderful time of the year
      + at Hallmark channel har mange flotte filmer

    4. Har sett en god del av jule filmene der. Men har du set love actually, den filmen er helt fantastisk, så den bør du se, en koselig julefilm som du kan se med Per fredrik. Elsker deg og videoene dine. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg