Slik er soverommet pyntet til jul!

Nå tenkte jeg å vise dere hvordan jeg har pyntet soverommet til jul. Jeg har jo allerede vist dere hvordan jeg pyntet kjøkkenet og badet, så nå er det tid for å vise soverommet.

Vi har en tradisjon om at vi alltid har juletre inne på soverommet. Det høres kanskje litt rart og uvanlig ut for mange, men det er så utrolig koselig! Det lyser opp så fint om kvelden, også er det så koselig å se juletreet om morgenen når jeg våkner. Så koselig!

Elsker å se ut som utsikten når jeg våkner. Gir meg så mye ro i sjelen!

I hvert av rommene har vi gått for temaer, og i dette rommet er det rødt, gull og garlands. Jeg har faktisk aldri pyntet noe særlig med rødt, men i år fikk jeg plutselig lyst. Så da kjøpte jeg inn en haug med julekuler også ble det rødt tre på soverommet i år!

Håper dere syns det var gøy å se hvordan jeg pyntet opp soverommet. Kanskje du vil pynte litt ekstra på ditt eget soverom i år? 🎅🏻

12 kommentarer

Siste innlegg