Slik har jeg pyntet kjøkkenet til jul!

Phew, nå er endelig hele huset ferdig pyntet til jul. Det har vært litt av et prosjekt, men nå er jeg endelig helt ferdig. Glemte helt hvor mye pynt jeg faktisk hadde, også hadde jeg jo kjøpt en god del i år også.

Så plutselig ble det mye å dekorere med, men sånn elsker jeg! Til vanlig liker jeg å ha det ganske minimalistisk i huset, men til jul da er det “more is more”, hehe!

Siden det er veldig mye pynt i hvert rom, tenker jeg å lage et innlegg for hvert av rommene så jeg får vist dere skikkelig hvordan det ser ut. Er jo så mange detaljer og morsomme ting jeg vil vise, så da får jeg heller dele litt opp i flere innlegg.

Her om dagen kjøpte vi ny sofa. Den gamle har blitt vasket så mange ganger (den er hvit så den må vaskes ofte), så den har gått helt i oppløsning nå. Så da endte vi opp med å kjøpe en ny en. Det var virkelig på tide.. Den kommer til uken, så da venter jeg med å vise frem stua til den har kommet. Men jeg tenkte jeg kunne starte med å vise dere kjøkkenet.

Her har jeg pyntet opp med girlander rundt inngangen til kjøkkenet. Jeg ble skikkelig inspirert av “Bad Moms” for noen år siden, og etter det har jeg alltid hatt girlandere rundt inngangen til kjøkkenet. Syns det er så fint og julete!    

På hvert rom er det et tema. Her på kjøkkenet er temaet: rødt, nisser, kakao, postkort og pepperkaker. I vinduet henger vi alltid opp julekort. Vi får masse fra venner, familie og fans rundt i hele verden. Har en postboks (Stina Bakken, pb1532, 3206 Sandefjord) for alle som vil sende postkort. Får alltid masse spennende, så det er alltid koselig og gøy å lese!

Jeg elsker å drikke kakao så jeg har et eget hjørne på kjøkkenet med kakao-bar. Her er det alt man trenger for en liten kakao pause: Bakekakao (til sukkerfri kakao), sukrin gold, luksus kakao, pepperkaker og sugar cookies (har ikke rukket å bake enda, så det kommer etterhvert!), luksus kakao med karamell og havsalt, marshmallows (må kjøpe inn), melkesteamer i kaffemaskinen og masse forskjellige kakaokopper.

Syns det er så koselig å rusle inn der og lage en kopp kakao eller to mens jeg jobber. Gir den lille ekstra gleden i hverdagen!

Håper dere fikk litt inspirasjon til hvordan dere kan dekorere kjøkkenet til jul. Anbefaler virkelig kakaobar. Spesielt om du har hjemmekontor. Gjør arbeidsdagen så koselig! ❤️

 

 

9 kommentarer
    1. Flott pyntet kjøkken 😊🎄 Likte godt den kakao baren, det var et fint tips👍 Digger å klikke meg inn på bloggen din og spesielt nå i denne fæle korona tiden! Her er det good feeling vibe, fine bilder og inspirerende innlegg som man blir glad av 🙏🏼🤗 Du har sikkert pyntet et magisk fint julehjem, gleder meg til å se mere fremover 👍😊 Stå på du gjør en kjempe flott jobb 👏🏼🤗

      1. Så fint å høre! Prøver å gjøre bloggen til et fristed, der man bare kan drømme seg litt bort og glemme resten av verden litt. Så det setter jeg pris på å høre!

    2. Kjempekoselig Stine!😊🎄elsker å følge deg å deres hjem – og lille fine chloe ❤god jul!🎄🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg