Èn ting som gir meg julestemning!

Her om dagen var jeg i Tønsberg for å printe ut julekortene. Så når jeg først var i byen tok jeg meg en liten tur rundt i sentrum. De har jo pyntet så fint til jul i gatene, så det måtte jeg bare se! Midt på torget stod det er gigantisk juletre som var pyntet så fint! Så jeg knipset selvfølgelig litt bilder så dere kan se!

Én ting jeg virkelig med mørketiden er at det blir så koselig med julelys. Det hadde ikke vært like julestemning hvis det var 15 grader og sol akkurat. Så selv om jeg hater duskeregn og mørket, så gir det jo litt ekstra julestemning!

Det var pyntet så fint i butikkvinduene. Fikk så lyst på en sånn nøtteknekker. SÅ fin!

I butikkene i gatene og på kjøpesenteret var det så mye fin julepynt. Må alltid beherske meg selv når jeg ser sånt, for jeg får jo lyst til å bare kjøpe alt. Hehe! Også er det jo pyntet opp så fint inne på kjøpesenteret også! Love it!

Håper du fikk en liten dose med julestemning. Det fikk i alle fall jeg av å gå rundt i gatene!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg