12 Ting jeg skal gjøre i desember

Pakkekalender – Vi har tradisjon om at vi alltid har pakkekalender til hverandre. Til og med Chloe har kalender. I år har hun hele tre stk, hehe! Det er så koselig å åpne pakkene hver morgen sammen. Blir så koselig start på dagen!

 

Feire nyttårsaften på The Thief i Oslo – I år er planen å feire nyttårsaften på The Thief. Det har vi gjort de siste årene, og det er en utrolig fin måte å feire nyttårsaften på. 5 rettersmiddag og se på rakettene fra takterassen. Helt magisk! Så krysser fingrene for at vi får feiret slik i år også!

Julemarked i Oslo – Hvert år drar vi til Oslo på julemarkedet. I år er jeg litt usikker på hvordan vi skal få gjort det med tanke på korona. Er sikkert smart å dra på en dag ikke så mange er der, og gjerne på et tidspunkt der flest mulig er på jobb. Også være supernøye med avstand og antibac. Vil gjøre alt riktig, hehe! Elsker det julemarkedet så det er et must for meg å dra dit!

 

Julekort – I dag fikk vi tatt bildet til julekortet, så nå må vi få dratt til et sted der vi kan få printet ut en haug med julekort, så vi kan sende til alle venner og familie. Det er så utrolig koselig å sende julekort! Vi gjør dette hvert år, og det er en av våre tradisjoner. Også er det jo så koselig å få julekort tilbake! Har en egen plass på kjøkkenet der vi alltid henger opp julekort!

Bake – Jeg har allerede bakt en del, men i desember har jeg lyst til å lage noen sukkerfrie pepperkaker. Har søkt litt rundt etter gode oppskrifter, og skal prøve meg litt frem på kjøkkenet. Elsker å kose meg i julen, og selv om man ikke trenger å være sukkerfri er jo det en fin bonus!

 

Lage pepperkakehus – I år har jeg store planer for årets pepperkakehus. Skal ikke røpe noe enda, men kan bare si det sånn; det blir annerledes, nytt og spennende!

Feire julaften – I år skal vi feire julaften med min familie. Så da blir det foreldrene mine og noen flere. Det blir superkoselig! Gleder meg alltid så mye til julaften. Helt siden Per Fredrik og jeg bare hadde vært sammen i tre måneder begynte vi å feire jul sammen. Så for oss har vi alltid feiret sammen, også har vi som regel feiret julaften på lille julaften med den ene familien, og på julaften med den andre, også annethvert år sånn. Veldig smart måte å gjøre det på!

 

Handle ferdig gaver – Jeg har rukket å bli ferdig med en del gaver, men jeg har fortsatt mange igjen. Men det er jo litt av kosen med desember også. Elsker å ta meg god tid til å handle og pakke inn skikkelig fint!

Se på julefilmer – Vi har en tradisjon om at vi ser på en ny julefilm hver kveld i hele desember. Det er så utrolig koselig! Så hver kveld skal vi se en sammen, også liker jeg å se på julefilmer mens jeg jobber eller holder på med baking. Ekstra julekos!

 

Julemusikk – Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har hørt på julemusikk siden oktober.. Så jeg skal i alle fall ikke slutte nå, hehe! Julemusikk er jo så mye av kosen, og jeg merker at jeg får en helt annerledes ro i sjelen når jeg hører på koselig julemusikk. Har forresten en spilleliste dere kan sjekke ut HER med all min favoritt julemusikk!

Spise risgrøt og julemat – Per Fredrik og jeg elsker å spise julemat, og vi koser oss i hele førjulstiden med masse digg julemat. Medisterkaker, ertestuing, kålrotstappe, gulrøtter, rosenkål og peppersaus med brunost, blåbær og ripsgele. Mmmm. Så utrolig godt! Også er jeg en sucker for risgrøt, så det blir det masse av til lunsj i desember, hehe!

 

Vinkveld med venninner – Neste helg skal jeg på vinkveld med et par venninner. Det blir så koselig! Elsker sånne jentekvelder der man er noen få, drikker vin og skravler. Også er det jo perfekt ting å gjøre midt oppi pandemien, for man er bare noen få og da er det null stress å holde god avstand, hehe!

Korona-avstand og nesten-blotting!

I dag tok jeg en spontantur ut med Kaia på Hageland. Kaia er jo en god venninne fra Sandefjord, som bor bare 3 minutter unna meg. Hun er sammen med fetteren til Per Fredrik, så vi er jo i familie. Så det er er jo veldig koselig!

Jeg kjente i alle fall at jeg trengte litt juleinspirasjon i dag, så da sendte jeg melding til Kaia som ble med helt spontant. Elsker sånt! Det er én ting som irriterer meg med voksenlivet. Man kan nesten aldri være spontan! Så når man først kan være det er det så gøy!

Uansett. Vi tok turen på Hageland i Stokke. Der har de helt vilt mye julepynt og det er så koselig å rusle rundt der og se i timesvis! Også har de en koselig liten café som er perfekt om man vil ha litt tid til girl talk også.

Kaia er en sånn venninne som jeg føler at jeg har kjent hele livet nesten, fordi vi kan seriøst snakke helt åpent om alt mulig, og vi skjønner hverandre så godt. Selv om vi har jo bare kjent hverandre i noen få år. Er det ikke rart med sånt? Koselig er det i alle fall!

btw: Kaia står et stykke bak meg, det er derfor hun er litt blurry i bildet. Så vi holdt god korona-avstand, men det syns ikke så godt på bildet. Bare for å ha sagt ifra om det, så det ikke blir noen spekulasjoner, hehe!

Glad jeg kjørte shorts under kjolen, hvis ikke hadde det blitt på kanten til blotting, haha! Det er forresten et godt triks hvis dere skal bruke kjole nå om dagen som det er litt kaldt. Ha på en varm shorts under, så holder det mye på varmen!

Ah, elsker sånne butikker som dette. Får så julestemning av det! Har lyst til å ta meg en tur rundt på litt julemarkeder nå i desember. Det er jo så koselig! Og så lenge man holder god avstand, er flink med antibac og følger alle regler, er det jo mye morsomt man fortsatt kan gjøre!

Tanker om julen 2020

Vipps så var vi plutselig i desember! Eller, plutselig er vel å overdrive ekstremt. 2020 har jo virkelig føltes ut som 5 år stappet inn i et år. Er så rart å tenke på at det kun er 9 måneder siden hele verden ble snudd på hodet. Det føles ut som mye lengre. Det har vært et år som vi alle kommer til å huske. På godt og veldig vondt.

Nå er det kun en måned igjen av året og jeg har lyst til å gjøre det beste ut av den måneden. Desember er en magisk måned, og selv om vi ikke får feiret som vanlig, er det absolutt fullt mulig å få en måned fylt med glede, julemagi og fine stunder!

Her i huset har vi virkelig kicket igang desember. På mandag ble jeg endelig ferdig med pakkekalenderen til Per Fredrik. Litt i siste liten i år, hehe! Så nå er det fullt av pakker under treet som er til pakkekalenderene våre.

Chloe har selvfølgelig også kalender! Hun har en under dette treet, også et par under det andre som jeg også har flere kalendere under. Det er så koselig å stå opp om morgenen å pakke opp gaver sammen. Hver dag er som en liten julaften, hehe!

Vi har også kicket igang en av de andre tradisjonene vi har, og det er å se en ny julefilm hver kveld. Vi tyvstartet litt på mandag og da så vi “Hjemme alene”, også har vi sett “The night before” og “office christmas party”. Elsker julefilmer som er skikkelig morsomme!

Også har vi selvfølgelig spist masse julemat. Vår go-to julemiddag er medisterkaker, ertestuing, kålrotstappe, gulrøtter, rosenkål og peppersaus med brunost, blåbær og ripsgele. Smaker så sinnsykt digg!

Uansett. Vi er i alle fall i julestemning og er klare for en magisk jul. Etter noen dager borte fra bloggen kjenner jeg at jeg er klar til å dele masse juleglede her igjen også. Trengte rett og slett noen dager borte fra bloggen for å hente meg inn litt igjen og samle inspirasjon.

Er jo ikke akkurat sånn at man blir veldig inspirert av å bare sitte inne i huset hele tiden, slik vi blir bedt om nå som det er korona lockdown.. Men man får bare gjøre det beste ut av det! Jeg gleder meg i alle fall til resten av desember og masse juleglede!

70% på Nyttårskjoler!

annonse – nelly

Nå er det siste dagen av black week, og Nelly har allerede kicket igang cyber monday med et crazy tilbud. De har nemlig minimum 30% rabatt på ALT. Det vil si; 30% rabatt på alt av sminke, klær, treningstøy, sex-leketøy, sko, brands som; malene birger, filippa k, marc jacobs, osv. Så det er vilt mye salg!

Derfor tenkte jeg å tipse dere om noen superfine kjoler til nyttårsaften. Noen av disse er på opptil 70% rabatt. Så her kan du få tak i nyttårskjolen til en veldig billig penge!

KJOLEHER

70% rabatt!

TOPPHER

30% rabatt!

KJOLE – HER

30% rabatt!

TOPPHER

30% rabatt!

KJOLEHER

SKOHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

 

Håper du fant noe du likte. Kanskje fant du den perfekte kjolen å ha på deg når du skal avslutte 2020 og gå inn i 2021?

Blogge om sex, Rumpe-trening? Strekkmerker? Julepynt? ++ Ukens spørsmål #290

annonselenker

Når kommer housetour vloggen med julepynten?
– Skal prøve å få lagd den snart. Håper å få den ut til midten av desember! Tar jo sinnsykt mange timer å lage en slik video, så må planlegge litt, hehe!

TOPPHER 30% RABATT NÅ!
BUKSEHER 30% RABATT NÅ!

 

 

Hvordan får du så stor rumpe og pupper?
– Haha, for et spørsmål. Puppene er naturlige, så de har jeg ikke gjort noe med gitt. Rumpa er et resultat av mye styrketrening. Knebøy er min beste 🍑 venn!

KJOLEHER

 

Hvordan har dere pyntet huset utendørs? Kan du vise mer enn bare inngangspartiet?
– Skal prøve å få tatt bilder utendørs til uken. Jeg har pyntet masse ute i år, og jeg gleder meg til å vise dere!

 

Klarer Chloe seg bra hjemme alene? Går hun da fritt i huset?
– Det er sjelden at Chloe er noe særlig alene hjemme. Som regel er jo enten Per Fredrik eller jeg hjemme med henne. Men om hun bare er hjemme alene en time eller to ligger hun i buret som er veldig stort, og hvis hun skal være hjemme alene lengre enn det har vi henne fritt inne på badet (bare passer på at varmekablene på gulvet ikke står på og gjør det for varmt for henne).

Vi hadde henne fritt i huset før, men da fant vi ut (etter å ha filmet henne) at hun kun sitter på vakt i vinduet hele tiden mens vi er borte, og det fikk vi vite at kan være stressende for henne. Så da er det bedre at hun er på steder der hun ikke kan se ut av vinduer.

Hvor kjøper du julepynten din fra?
– Det er en blanding av kremmerhuset, rusta, ellos, europris og nille. Elsker å handle i billigbutikker, får jo så mye mer for pengene da!

 

Hvor er kjolen fra? Så sykt fin!
– I know, right? Den har jeg fått sinnsykt mange spørsmål om, og det er jo ikke rart. Den er jo så fin! Du finner den HER på 30% rabatt nå!

KJOLEHER på 30% rabatt nå!

 

Hva liker du best med der du bor?
– Oi, vanskelig å bare si en ting. Men jeg elsker jo havutsikten. Det er noe helt magisk med å bo rett ved havet. Våkne opp om morgenen og se at solen står opp over havet, båtene som suser forbi og måkeskrik (om sommeren). Så idyllisk! Ellers elsker jeg hvordan huset har blitt etter at vi har både pusset opp inne og gjort om hele hagen ute. Nå er det virkelig perfekt her!

 

 

Hvor er toppen fra? Elsker den!
– Den finner du HER på 30% rabatt nå!. Syns den passer så perfekt til julebord, nyttårsaften og date nights!

TOPPHER 30% RABATT NÅ!

 

Er det steder i Norge du kunne tenke deg å oppleve som du ikke har opplevd enda?
– Ja herregud! Det er mange steder! Har aldri vært helt nord i Norge, så det vil jeg oppleve. Syns det ser så utrolig fint ut i Lofoten, så dit vil jeg også dra! Også er det mange steder på vestlandet som ser helt magiske ut!

 

 

Når begynner du å pynte til jul?
– Vanligvis starter vi rundt 20-25 november, men i år pyntet vi 10 november. Jeg tror vi alle trenger litt ekstra juleglede og noe positivt å fokusere på som får tankene våres vekk fra korona. Så om du ikke har pyntet til jul enda, bør du virkelig gjøre det. Det er jo så koselig! Har forresten laget housetour med de forskjellige rommene jeg har pyntet; stue, soverom, kjøkken, sminkerom, bad.

Hvordan blir man kvitt strekkmerker?
– Har aldri hatt strekkmerker, så det har jeg ikke noe peiling på. Har hørt mange sier at det blir bedre med oljer og fuktighetskremer, men vil tippe det er mer enn midlertidig løsning? Blir jo kanskje litt lett for meg å si dette, i og med at jeg aldri har hatt strekkmerker, men er det noe å bry seg om? Det er jo så utrolig vanlig, og det er jo bare noen merker på huden.

 

Hvor mange pushups klarer du?
– Det er veldig lenge siden jeg har sjekket, så det aner jeg ikke. Husker vi hadde test på 3 året på vgs hvor alle elevene skulle til pushups, og da klarte jeg 13-15 stk. Men det er jo lenge siden!

 

Hvor er treningsutstyret ditt fra? Ser du har mye som passer perfekt til å trene hjemme!
– Ja har fått en god del utstyr så jeg kan trene styrke og kondisjon hjemme. Bruker DENNE vektstangen til knebøy, markløft osv, DETTE settet med dumbbells, DISSE treningsbåndene, DENNE treningsballen, treningsbenk og tredemølle, treningsmatte, foamroller.

TIGHTS – HER
TOPPHER

 

TOPPHER
TIGHTSHER 50% RABATT NÅ!

 

 

Hvor ofte trener du? Skal du trene like mye i julen?
– Nå trener jeg cirka 5-7 dager i uka. Det er en kombinasjon mellom styrketrening og kondisjon. Tenker å fortsette i julen også. Trener jo for å holde psyken i sjakk, ha mye energi og føle livsgnist, så da er det jo dumt å trappe ned bare fordi det er jul.

TOPPHER
TIGHTSHER 20% RABATT!

 

Syns du at den jobber du gjør bidrar til noe viktig her i samfunnet? Annet enn sminketips og kjoler?
– Det spørs vel hvordan du ser på det. Jeg lager jo underholdning for mange titusenvis av mennesker. Et lite sted på nettet som kanskje gir litt glede i en ellers mørk og tung tid med korona og mye vanskeligheter.

Vi mennesker elsker underholdning, og tenk hvor kjedelig det ville vært om man ikke hadde hatt tv-serier, blogger, filmer, musikk, osv? Det høres kanskje ikke så samfunnsnyttig ut å være blogger, men når man tenker over det i dybden så ser man at det er med på å skape underholdning for mange titusenvis av mennesker, som kanskje føler seg litt bedre etter en tur innom bloggen min.

Selvfølgelig er det uansett ikke like samfunnsnyttig å være blogger som sykepleier, lege, brannmann osv. Men det er i alle fall en jobb som jeg føler at skaper forhåpentligvis litt glede i hverdagen til andre mennesker.

 

Kommer skikkelig julestemning av bildene! Hvor er jeansen du har på fra? Størrelse?
– Så koselig å høre at du likte bildene av hvordan jeg har pyntet stua! Jeansen finner du HER. Bruker størrelse small i den. De buksene er ganske små i størrelsen, så anbefaler å gå opp en størrelse fra det du vanligvis bruker.

JEANSHER

 

Hvorfor snakker du aldri om sex her på bloggen?
– Fordi det er altfor privat. Hadde aldri falt meg inn å snakke utdypende om sexlivet til meg og forloveden min. Greit at jeg skal dele om livet mitt her på bloggen altså, men et sted får grensen virkelig gå. Vet andre bloggere legger ut i det vide og det bredet om alt de gjør i senga, men det kunne jeg personlig aldri ha gjort.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

Slik er stuen + juletreet pyntet til jul!

God søndag og første advent! Nå kan jeg tenke meg at det er mange nordmenn som har brukt helgen til å pynte opp huset sitt. I år er det jo virkelig innafor å starte tidlig, og jeg vil tippe mange har brukt helgen til nettopp det. Jeg pyntet opp hele huset allerede den 10 november, hehe! Bare å kalle meg christmas crazy!

Jeg har jo rukket å vise dere hvordan jeg har på pyntet soverommet, badet, sminkerommet og kjøkkenet (linker nederst i innlegget). Men jeg har ikke rukket å vise dere hvordan stuen og juletreet er pyntet, så nå tenkte jeg det var på tide å vise det! Dette blir et langt bildedryss, så sett dere godt ned i stolen og nyt litt juleinspirasjon!

Elsker å ha skogstema i stua, og siden vi har rådyr ruslende utenfor huset er det jo perfekt med noen skog- og dyreelementer i pynten. Under juletreet har jeg brukt noen fuskepelstepper for å gjemme bunnen av treet. Siden det er plastikk er det ikke noe fint helt nederst.

Under juletreet er alle pakkene til pakkekalenderen min, og også den ene som er Chloe sin. Har ikke rukket å bli 100% ferdig med pakkekalenderen til Per Fredrik, så den ligger ikke under den enda. Er litt i siste liten i år, hehe!

Hvert år tar vi bilder til julekortet foran juletreet, også printer vi et ut ekstra som vi rammer inn. Nå har vi fra 2015-2019, så det begynner å bli noen bilder. Nå skal vi snart ta bildet for 2020 også, så det skal rett på hyllen sammen med de andre.

Hvor morsom er ikke Chloe på bildet under forresten? Sure lille underbitt bærta, haha!

Her ser dere hvor jeg som regel jobber fra. Jeg har et eget rom som kontor, men jeg liker best å sitte ute i stua. Er så koselig å se ut mot havet, se på småfuglene spise og se begge juletrærne. Magisk!

I år kjørte vi på med hele to juletrær i stua. Syns det ble så koselig! Dette treet er litt mindre, og her er resten av pakkekalenderene til Chloe og meg. Per Fredrik har virkelig skjemt oss bort i år, hehe!

 

Håper dere syns det var gøy med en tour av hele stua! Husk; i år det er virkelig lov å pynte tidlig, så pynt opp hele huset og kom i god julestemning. Det gjør så utrolig mye med humøret!

 

Les også: 

Slik er soverommet pyntet til jul!

Slik er badet pyntet til jul!

Slik har jeg pyntet kjøkkenet til jul!

Slik har jeg pyntet sminkerommet til jul!

 

 

Stor julegaveguide – Kjæreste, Venninne, Søster, Mor ++ BLACK FRIDAY TILBUD!

annonselenker

Nå som det er black friday er det sinnsykt mye tilbud rundt på nettet. Selv elsker jeg å få unnagjort alt av julegavehandel på black friday, for da får man mye mer ut av pengene sine, og man kan gå inn i desember med en stor ting krysset av to-do listen.

Å finne gaver til de man har rundt seg er ikke bare-bare. Så derfor har jeg laget en stor guide med gaver som passer til kjæresten, venninner, mødre, svigermødre, søsken, osv. Her er det alt ifra ting til å kose seg hjemme både i julen og med hjemmekontor, sminke, hudpleie, treningsutstyr og mye annet spennende!

Husk; ALT er på vanvittige tilbud! 



 

Home cozy

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER



 

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER



1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER // 7 HER



 

Beauty

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER



 

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER



 

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER



 

Til den sporty’e

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER // 10 HER



 

Kjæresten

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER



 

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER



 

Håper du fant noe du kan gi i gave til dine nærmeste og kjæreste! 🎅🏻🎁

24 Julekjoler på Black Week salg!

annonse – nelly

Selv om julen blir annerledes i år pga korona, skal den selvfølgelig fortsatt feires! Jeg gleder meg til å pynte meg opp skikkelig og feire julen!

Nå som det er black week er det ellevilt mye salg hos Nelly, så derfor tenkte jeg å vise dere 24 forskjellige kjoler dere kan bruke på julaften. Så dere kan få litt inspirasjon! Alle kjolene er på salg, og noen av de er det hele 70% rabatt på. Så her kan du få tak i julekjolen til en billig penge!

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

 

Håper du fant noe du likte!

Lag spiselige juletrær av marengs!

Her om dagen lagde jeg en morsom liten DIY, som dere bør prøve ut hjemme. Nemlig marengs juletrær. Disse kan man bruke som pynt eller man kan spise de. Fine og gode er de i alle fall!

Dette trenger du:

3 eggehvitter – romtempererte

230 g sukker

Sitron

Konditorfarge

Kakestrøssel

Slik lager du de:

Bruk en kjøkkenmaskin og rengjør bollen og vispen skikkelig godt. Gni litt sitron langs bollen for å passe på at det ikke er noe fett der. Er det noe fett der blir ikke marengsen stiv.

Deretter er det bare å vispe eggehvittene og 2 ss av sukkeret på medium hastighet til det begynner å skumme.

Når det skummer drysser du inn bittelitt og bittelitt sukker av gangen til du har hatt oppi alt sukkeret. Bruk god tid på å drysse sukkeret inn mens maskinen går på medium hastighet. Ha oppi konditorfarge.

Kjør til marengsen er så stiv at du kan løfte bollen opp ned uten at den beveger seg.

Skru på ovnen på 100 grader. Ikke varmluft.

Ha marengsen oppi en sprøytepose med en tipp (jeg brukte wilton 1m). Legg små pinner på bakepapir, og sprøyt ut så det blir i formen av et juletre. Pynt med litt kakestrøssel.

Stek i ovnen i cirka 60 minutter avhengig av hvor tykke du lagde de.

Håper du fikk lyst til å teste ut dette selv. Du kan også lage små pikekyss (de små som er på brettet ved siden av juletrærne) som er perfekt å servere når man får gjester i julen.

Svarer på 10 crazy rykter om meg

annonse – nelly

Jeg har hørt at du ikke kan få barn / at det er vanskeligere for deg å få det enn andre
– Det vet jeg ikke, for jeg så langt har jeg ikke prøvd å få barn. Krysser fingrene for at det skal gå greit om jeg en dag bestemmer meg for å få barn.

TOPPHER  – 30% rabatt nå!
BUKSEHER  – 30% rabatt nå!

 

 

At du aldri er med venner, fordi du ikke har noen
– Nå som det har vært corona har jeg nok vært litt i overkant flink til å holde regler, og har basically droppet å være med venner med unntak av en sjelden gang iblant. Er jo livredd for å gjøre noe galt når det kommer til korona restriksjoner, for jeg vet at siden jeg er en offentlig person, blir jeg hudflettet uansett hva jeg gjør. Tørr nesten ikke å gå ut døren engang, selv om det er mer enn lov, haha. Men heldigvis har jeg masse god venninner, både her i Sandefjord og i Drammen, Oslo og Hokksund.

At det at du er god i matte er bare noe du skryter på deg
– Nope. Vet ikke helt hvordan jeg skal bevise det. Egentlig kjenner jeg at jeg har ikke noe behov for å bevise noe. Om du ikke tror meg; too bad for you.

 

At du er litt polsk
– Nope. Men jeg er derimot 15% irsk, og resten norsk.

At du faker “psyken din”. Du har jo alt, fin familie, Per Fredrik, søte lille Chloe babyen din, fint hus. I mean like.. Hva mer mangler du egentlig? Hilsen en som har fulgt deg lenge <3
– Jeg skjønner at det er lett å tenke at en person som har “alt” og derfor kan det umulig være noe galt. Men det er mange baksider av medaljen med å være blogger, og de siste årene har jeg stått i noen sinnsyke stormer. Senest i februar stod jeg i en sinnssyk storm og fikk over 3000 hatkommentarer på 2 uker.

Det er mange andre deler av voksenlivet generelt og jobben min som er mye verre og tyngre enn jeg deler her på bloggen, og selv om livet mitt i seg selv er bra, ble det rett og slett for mye for enhver person å takle. Nå begynner jeg endelig å bli ordentlig frisk igjen, og ting begynner å ordne seg, men det har vært en lang og vond reise som jeg aldri ville ønsket min verste fiende.

At du og Per Fredrik er poliamorøse?
– Måtte faktisk google hva dette var for noe, fordi det er så mange forskjellige navn på alt mulig. Her kan jeg i alle fall bare si NEI. Aldri i livet om jeg ville delt Per Fredrik med noen, og jeg har null interesse av noen andre enn Per Fredrik. Så det ryktet der kan jeg avkrefte. Selv om jeg har en følelse av at dette er bare noen som troller, for jeg føler ikke akkurat at vi har gitt ut den viben der akkurat.

 

At du og Pellek driver en kristen sekt i Sandefjord
– Omg, tenk om! Nei, det stemmer nok ikke. Jeg er ateist, så du kommer nok ikke til å se meg i en kirke eller kristen sekt med det første.

At du er wannabe Kim Kardashian?
– Jeg tar mye inspirasjon fra hun når det kommer til sminke og litt på klesstil. Men så langt har jeg ikke akkurat laget en sextape, fylt opp rumpa med fett (bbl), osv. Så ja, litt inspirasjon tar jeg fra henne, men nei; jeg prøver ikke å være henne, hehe.

 

At du har operert bor ribbein siden midjen din er så smal
– Nope. Sist jeg sjekket er det vel bare en person i verden som har gjort dette? Mulig jeg tar feil. Men jeg har i alle fall ikke gjort det. Er bare født med en smal midje.

 

TOPPHER  – 30% rabatt nå!
BUKSEHER  – 30% rabatt nå!

 

Jeg har hørt at du egentlig ikke vil få barn, men at du ikke sier det fordi du vil ha oppmerksomhet. Synes forresten du er en kjempefin blogger og jeg elsker listene dine!
– Koselig å høre at du elsker listene mine og liker bloggen. Vet ikke helt hvordan jeg skal besvare dette ryktet. Av det jeg kan huske har jeg vel aldri gått ut og sagt at jeg ABSOLUTT SKAL ha barn? Jeg er jo fortsatt der hvor jeg vipper frem og tilbake og klarer aldri helt å bestemme meg. De fleste dager tenker jeg ja, men andre dager er det bare; hell no, haha.

 

 

⚡️ BLACK WEEK ⚡️

Nå er det 30% rabatt på NLYbrands, se HER.

25% rabatt på ansiktspleie på Kicks, HER.

25% rabatt på nesten all hudpleie på Lyko, HER.