70% på Nyttårskjoler!

annonse – nelly

Nå er det siste dagen av black week, og Nelly har allerede kicket igang cyber monday med et crazy tilbud. De har nemlig minimum 30% rabatt på ALT. Det vil si; 30% rabatt på alt av sminke, klær, treningstøy, sex-leketøy, sko, brands som; malene birger, filippa k, marc jacobs, osv. Så det er vilt mye salg!

Derfor tenkte jeg å tipse dere om noen superfine kjoler til nyttårsaften. Noen av disse er på opptil 70% rabatt. Så her kan du få tak i nyttårskjolen til en veldig billig penge!

KJOLEHER

70% rabatt!

TOPPHER

30% rabatt!

KJOLE – HER

30% rabatt!

TOPPHER

30% rabatt!

KJOLEHER

SKOHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

KJOLEHER

30% rabatt!

 

Håper du fant noe du likte. Kanskje fant du den perfekte kjolen å ha på deg når du skal avslutte 2020 og gå inn i 2021?

8 kommentarer
    1. Noen tips til pynting til jul når man har dårlig råd? Jeg får ikke så mye julestemning av hvordan jeg har pyntet. Jeg liker det du har gjort, det får jeg julestemning av.

    2. Hva liker du å bruke waldorfsalat til? Jeg synes det er sååå godt, men aner ikke hva man kan bruke det til. Jeg liker f.eks. å bruke det til kalkun eller kylling.

    3. Hei Stina! Du trenger ikke å godta denne kommentaren, da jeg skjønner at det her blir langt.
      Jeg har fulgt deg kjempelenge, i flere år, og jeg liker innleggene dine, du kommer med mange gode tips! Allikevel så vil jeg spørre deg, som en fast bloggleser, om det går bra med deg? 🙁
      Det er ikke for å virke slem, men jeg skjønner ikke hvordan er så vakker jente som deg må ha sterk filter på hver eneste snap, lange øyevipper, lange negler, langt hår, sminke over selvbruning, push up. Jeg ble positivt overrasket hvor vakker du er bak alt det her på farmen! jeg håper du en dag kan se det selv og er komfortabel med deg selv, som en sterk voksen kvinne. Når jeg skriver dette merker jeg hvor hatende det høres ut, men jeg mener dette tvert imot. Det fineste med deg er smilet og øynene dine – det helt naturlige!
      Jeg håper denne meldingen når fram til deg, og at du tar det som positivt. Og så håper jeg det går bra med deg. Du er rålekker som du er!

    4. Glitterkjolene nr. 3 og siste sitter så utrolig mye finere på deg enn modellene på nelly sin hjemmeside. Armene er mer “ballong” på deg, noe som jeg elsker! 😍 Har veldig lyst til å bestille de kjolene, men vet ikke hvordan armene blir.

    5. Veldig fine kjoler! 🙂
      Skal du spille inn en jule/nyttårs look på yt? Hadde virkelig trengt noe inspirasjon! Elsker videoene dine! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg