Korona-avstand og nesten-blotting!

I dag tok jeg en spontantur ut med Kaia på Hageland. Kaia er jo en god venninne fra Sandefjord, som bor bare 3 minutter unna meg. Hun er sammen med fetteren til Per Fredrik, så vi er jo i familie. Så det er er jo veldig koselig!

Jeg kjente i alle fall at jeg trengte litt juleinspirasjon i dag, så da sendte jeg melding til Kaia som ble med helt spontant. Elsker sånt! Det er én ting som irriterer meg med voksenlivet. Man kan nesten aldri være spontan! Så når man først kan være det er det så gøy!

Uansett. Vi tok turen på Hageland i Stokke. Der har de helt vilt mye julepynt og det er så koselig å rusle rundt der og se i timesvis! Også har de en koselig liten café som er perfekt om man vil ha litt tid til girl talk også.

Kaia er en sånn venninne som jeg føler at jeg har kjent hele livet nesten, fordi vi kan seriøst snakke helt åpent om alt mulig, og vi skjønner hverandre så godt. Selv om vi har jo bare kjent hverandre i noen få år. Er det ikke rart med sånt? Koselig er det i alle fall!

btw: Kaia står et stykke bak meg, det er derfor hun er litt blurry i bildet. Så vi holdt god korona-avstand, men det syns ikke så godt på bildet. Bare for å ha sagt ifra om det, så det ikke blir noen spekulasjoner, hehe!

Glad jeg kjørte shorts under kjolen, hvis ikke hadde det blitt på kanten til blotting, haha! Det er forresten et godt triks hvis dere skal bruke kjole nå om dagen som det er litt kaldt. Ha på en varm shorts under, så holder det mye på varmen!

Ah, elsker sånne butikker som dette. Får så julestemning av det! Har lyst til å ta meg en tur rundt på litt julemarkeder nå i desember. Det er jo så koselig! Og så lenge man holder god avstand, er flink med antibac og følger alle regler, er det jo mye morsomt man fortsatt kan gjøre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg