Svarer på 10 crazy rykter om meg

annonse – nelly

Jeg har hørt at du ikke kan få barn / at det er vanskeligere for deg å få det enn andre
– Det vet jeg ikke, for jeg så langt har jeg ikke prøvd å få barn. Krysser fingrene for at det skal gå greit om jeg en dag bestemmer meg for å få barn.

TOPPHER  – 30% rabatt nå!
BUKSEHER  – 30% rabatt nå!

 

 

At du aldri er med venner, fordi du ikke har noen
– Nå som det har vært corona har jeg nok vært litt i overkant flink til å holde regler, og har basically droppet å være med venner med unntak av en sjelden gang iblant. Er jo livredd for å gjøre noe galt når det kommer til korona restriksjoner, for jeg vet at siden jeg er en offentlig person, blir jeg hudflettet uansett hva jeg gjør. Tørr nesten ikke å gå ut døren engang, selv om det er mer enn lov, haha. Men heldigvis har jeg masse god venninner, både her i Sandefjord og i Drammen, Oslo og Hokksund.

At det at du er god i matte er bare noe du skryter på deg
– Nope. Vet ikke helt hvordan jeg skal bevise det. Egentlig kjenner jeg at jeg har ikke noe behov for å bevise noe. Om du ikke tror meg; too bad for you.

 

At du er litt polsk
– Nope. Men jeg er derimot 15% irsk, og resten norsk.

At du faker “psyken din”. Du har jo alt, fin familie, Per Fredrik, søte lille Chloe babyen din, fint hus. I mean like.. Hva mer mangler du egentlig? Hilsen en som har fulgt deg lenge <3
– Jeg skjønner at det er lett å tenke at en person som har “alt” og derfor kan det umulig være noe galt. Men det er mange baksider av medaljen med å være blogger, og de siste årene har jeg stått i noen sinnsyke stormer. Senest i februar stod jeg i en sinnssyk storm og fikk over 3000 hatkommentarer på 2 uker.

Det er mange andre deler av voksenlivet generelt og jobben min som er mye verre og tyngre enn jeg deler her på bloggen, og selv om livet mitt i seg selv er bra, ble det rett og slett for mye for enhver person å takle. Nå begynner jeg endelig å bli ordentlig frisk igjen, og ting begynner å ordne seg, men det har vært en lang og vond reise som jeg aldri ville ønsket min verste fiende.

At du og Per Fredrik er poliamorøse?
– Måtte faktisk google hva dette var for noe, fordi det er så mange forskjellige navn på alt mulig. Her kan jeg i alle fall bare si NEI. Aldri i livet om jeg ville delt Per Fredrik med noen, og jeg har null interesse av noen andre enn Per Fredrik. Så det ryktet der kan jeg avkrefte. Selv om jeg har en følelse av at dette er bare noen som troller, for jeg føler ikke akkurat at vi har gitt ut den viben der akkurat.

 

At du og Pellek driver en kristen sekt i Sandefjord
– Omg, tenk om! Nei, det stemmer nok ikke. Jeg er ateist, så du kommer nok ikke til å se meg i en kirke eller kristen sekt med det første.

At du er wannabe Kim Kardashian?
– Jeg tar mye inspirasjon fra hun når det kommer til sminke og litt på klesstil. Men så langt har jeg ikke akkurat laget en sextape, fylt opp rumpa med fett (bbl), osv. Så ja, litt inspirasjon tar jeg fra henne, men nei; jeg prøver ikke å være henne, hehe.

 

At du har operert bor ribbein siden midjen din er så smal
– Nope. Sist jeg sjekket er det vel bare en person i verden som har gjort dette? Mulig jeg tar feil. Men jeg har i alle fall ikke gjort det. Er bare født med en smal midje.

 

TOPPHER  – 30% rabatt nå!
BUKSEHER  – 30% rabatt nå!

 

Jeg har hørt at du egentlig ikke vil få barn, men at du ikke sier det fordi du vil ha oppmerksomhet. Synes forresten du er en kjempefin blogger og jeg elsker listene dine!
– Koselig å høre at du elsker listene mine og liker bloggen. Vet ikke helt hvordan jeg skal besvare dette ryktet. Av det jeg kan huske har jeg vel aldri gått ut og sagt at jeg ABSOLUTT SKAL ha barn? Jeg er jo fortsatt der hvor jeg vipper frem og tilbake og klarer aldri helt å bestemme meg. De fleste dager tenker jeg ja, men andre dager er det bare; hell no, haha.

 

 

⚡️ BLACK WEEK ⚡️

Nå er det 30% rabatt på NLYbrands, se HER.

25% rabatt på ansiktspleie på Kicks, HER.

25% rabatt på nesten all hudpleie på Lyko, HER.

8 kommentarer
    1. Ønsker det beste for deg Stina, mvh en som følger med på deg på Snapchat ofte 🤗💖 syns du har så mye fint pynt, jeg elsker den kakaobaren din på kjøkkenet, ønsker meg sånn jeg også etterhvert 😄👍🏻🤗

    2. Wow, some of these rumors are so weird, nasty even! Who comes up with all this s*it!? Stay strong, Girl! Don’t let those idiots press you down!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg