Årets mest leste blogginnlegg!

annonse – noen av innleggene inneholder annonselinker

Snart er 2019 over, og for morro skyld er det gøy å se tilbake på blogginnleggene som ble mest lest i 2019. Kanskje har du lest alle, kanskje du finner noen nye favoritter? Her er i alle fall topplisten!

Slått av fremmed mann, endte på sykehuset

Delt økonomi? Foreldrene mine? Jobbe på kiwi? ++ Ukens spørsmål #240

10 år forskjell

Farmen problemer, Bryllupsdato, Vekten min ++ Ukens spørsmål #248

5 Beauty hacks

8 Ting jeg aldri spiser

En oppdatering etter den traumatiske hendelsen

Plastisk kirugi, Farmen Kjendis, Bloggerne, Baby ++ Ukens spørsmål #251

7 Problemer jenter har om vinteren

Snikbilder i bikini

 

Er jeg gravid? Har jeg tatt silikon? Visste jeg om frieriet? ++ Svarer på rykter

7 triks for å spare tusenvis!

Penger, Bloggerne, Bunad, Dumpe dyr, Uten sminke ++ Ukens spørsmål #246

Selge brudekjolen? Pusse opp huset? Barn før ekteskap? ++ Ukens spørsmål #234

7 Ting du ikke visste om forholdet vårt

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg