Er jeg gravid? Har jeg tatt silikon? Visste jeg om frieriet? ++ Svarer på rykter!

At du vil ha barn nå
– Feil. Jeg er virkelig ikke klar for unger enda, og vil gjerne vente et par år til. Men om jeg skulle blitt gravid nå hadde det ikke vært helt krise siden Per Fredrik og jeg har vært sammen veldig lenge, og har et veldig trygt og godt forhold.

At du har tatt silikon
– Feil. Hverken i hue eller ræva. Haha! Neida, men har ikke tatt noe silikon i kroppen min og har ingen planer om å gjøre det heller. Mulig jeg fikser på ting hvis kroppen blir forandret ekstremt av graviditet og amming på en måte jeg ikke er komfortabel med. Men for de fleste går det bra, så jeg satser på at jeg er like heldig!

 

At du har vurdert adopsjon
– Sant / feil. Da jeg var liten tenkte jeg at jeg kom til å adoptere. Fordi jeg var livredd for å være gravid. Men nå som jeg har blitt voksen syns jeg det er koselig kunne ha barn som er av Per Fredrik og mitt DNA. Selv om man sikkert føler de er som sine egne om de er adopterte også, og da redder man jo noen som kanskje hadde endt opp med å vokse opp på barnehjem. Så den er en tricky ting!

At du er gravid
– Feil. Bare glad i boller. Haha.

 

At du har tatt abort
– Feil. Er så heldig at jeg har sluppet å måtte gjøre det. Prevensjon er en fin ting.

 

At du visste om frieriet i New York og at du og Per Fredrik planla det
– Feil. Jeg visste virkelig ingenting, og hadde ikke en eneste liten mistanke om det. Per Fredrik hadde planlagt det med crewet fra Bloggerne, så de klarte å lure meg sammen. Hehe!

At du aldri går ut av huset sminkefri
– Sant / feil. Det hender jeg går på butikken uten sminke, men det er sjeldent. Jeg føler meg forsåvidt ganske fin uten sminke. Men det er veldig kjipt hvis en leser kommer bort for å ta bilde av meg og jeg står der i joggisen med håret i dott og er uten sminke, også sier jeg nei fordi jeg ikke føler meg bildeklar. Da er det jo kjipt for den leseren. Så av den grunn går jeg aldri uten sminke.

 

At du har aldri brukket noe i ditt liv
– Feil. Da jeg gikk i barnehagen lekte jeg jackass og hoppet ned fra sklia og brakk høyrearmen min. Måtte gå med sånn superstygg blå gips på armen igjennom hele sommeren og jeg kunne ikke bade på stranda. Så kjipt!

 

At du jobber veldig lite og bare er hjemme
– Feil / Sant. Jeg jobber veldig mye, men siden jeg er jobber hjemmefra er jeg mer hjemme enn det som er vanlig. Men jeg drar mye ut sammen med Per Fredrik og venner. Hadde blitt litt koko om jeg bare skulle vært hjemme hele tiden.

At du ikke hadde noen venner på skolen
– Feil. Jeg har alltid hatt masse gode venner på skolen. Er veldig glad for at jeg var heldig med det. Føler med dere som sliter med venner på skolen ❤️

 

At du er kjempesnill og blid, men at du blir ganske sur og vanskelig å ha med å gjøre om du drikker for lite vann.
– Haha. Nesten sant. Jeg kan bli ganske gretten om jeg er skikkelig sulten. Har siden dag 1 sagt til Per Fredrik at hvis jeg er sur må ha kaste en snickers mot meg og løpe. Haha!

 

At du aldri spiser godteri
– Skulle ønske jeg kunne si riktig her. Jeg er dessverre altfor glad i godteri til å kutte det helt ut. Men jeg spiser mindre og mindre av det og nå spiser jeg veldig lite av det.

At du har tatovert bryn
– Feil. Helt siden jeg var liten har jeg alltid hatt mørke bryn som er veldig markerte. Så jeg har aldri hatt noe behov for å tatovere de på. Har også sett så ekstremt mange tilfeller der folk har gått til noen som ikke er så flinke, og endt opp med skikkelig dårlige bryn. Det hadde vært så kjipt det!

 

11 kommentarer
    1. Til alle dere som har barn:
      Jeg er helt sikker på at kroppen deres ikke er ødelagt, men at den er forandret 🙂

    2. Åh, det håret! Hva gjør du for å holde det flokefritt i bakhodet? Prøvde selv tapeextentions men det ble helt ødelagt av alle flokene som kom i bakhodet/nakken. Er sååå fristet til å prøve igjen, men kjedelig å bruke så mye penger på noe som bare varer i et par uker før det er stygt.

      1. Oi, har aldri opplevd det :O Men kanskje det er fordi du ikke bruker riktig hårbørste som får børstet det skikkelig? Også bør du heise det hver 6 uke 🙂

    3. Ikkje for å vare frekk for du e mitt største forbilde, men på noen av disse bildene så du ut som en dukke😂 men de kan vare fordi du er så perfekt! Tips til hvordan bli tynn og få rein og fin hud?

    4. Du mener vel at du skulle ønske du kunne svare «riktig» på ryktet om at du aldri spiser godteri ? 😅

    5. Digger deg stina, lurer på er leppene dine naturlige og hva er ditt favoritt merke på matte lebestifter ☺️

    6. Digger deg stina, lurer på er leppene dine naturlige og hva er ditt favoritt merke på matte lebestifter og gloss☺️

    7. Kan du legge ut bilder uten sminke? Vet ikke om du har gjort det før, men har hvertfall ikke sett det. Innbiller meg du ser kjempe fin ut🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg