Delt økonomi? Foreldrene mine? Jobbe på Kiwi? ++ Ukens spørsmål #240

annonse – StinaLashes, kicks, nelly

Hva er ditt neste mål?
– Målene mine liker jeg å holde hemmelig. Per Fredrik er som regel den eneste som vet hva målene mine er. Men ellers enn det liker jeg å holde de for meg selv. Da får jeg jobbet med de på egenhånd, uten at tusenvis av mennesker skal blande seg inn i det. Hehe!

 

Når kommer StinaLashes vippene tilbake igjen?
– De ble utsolgt på bare en uke, så det har tatt bittelitt tid å få de inn igjen. Men den 10 mars klokken 18:00 kommer de tilbake i nettbutikken stinalashes.no igjen!

Hvordan deler dere økonomien?
– Vi har en felleskonto til alle utgifter som gjelder huset som strøm, tv, vann og renovasjon+++. Der går alt på autotrekk også setter vi inn like mye penger når det begynner å bli tomt. Felleskonto var noe vi begynte med, med en gang vi flyttet sammen og fikk fellesutgifter.

Vi har valgt å ha hver vår økonomi utenom det rett og slett fordi det er rettferdig. Det er jo ikke rettferdig at Per Fredrik skal betale for all sminken og klærne jeg kjøper, og det er ikke rettferdig at jeg skal betale for tingene hans.

Hadde du Chloe før du og Per Fredrik ble sammen?
– Nei, men det som er litt morsomt er at jeg faktisk hadde bestemt meg for å kjøpe hund, og hadde til og med betalt depositum på en papillon valp rett før vi ble sammen. Da vi ble sammen bestemte jeg meg for å avlyse planene om hund og heller vente til den dagen vi var klare for å skaffe oss hund sammen. Det er jo så mye mer koselig å ha en hund som man har sammen, og jeg kunne ikke vært mer glad for at jeg ventet. Nå er vi tre en liten familie og Chloe er virkelig lille babyen vår!

 

Hvorfor legger du aldri ut bilde med foreldrene dine? Vil de ikke være med på bloggen?
– Denne bloggen blir lest av opptil 100’000 forskjellige mennesker hver eneste uke, og en god del av de menneskene er ikke alltid like glad i det de ser. Mange syns meningene mine er helt på jordet, og det skal de få lov til å tenke og kommentere om. Jeg takler det, og jeg har valgt å være i denne bransjen.

Men om jeg viste frem foreldrene mine her på bloggen hadde nok en del av de som er haters begynt å sende stygge meldinger til de, og det er det siste jeg ønsker. Derfor har jeg valgt å ikke vise frem foreldrene mine her på bloggen. De er forresten veldig stolte av hva jeg har fått til som blogger, og de følger med på bloggen.

 

Blir ikke Per fredrik sliten av at du tar så mange bilder?
– Hvorfor skal han bli det? Det er jo ikke sånn at har tar bildene, eller er med på alle bilder. Jeg tar noen bilder når vi finner på ting sammen, men det er jo bare koselig!

 

Hvor mange jobber har du hatt?
– Oi, det har jeg ikke telling på! Jeg fikk min første jobb som 15 åring, og siden den gang har jeg alltid hatt en eller annen jobb. Men jeg kan jo telle litt! Jeg har jobbet som tlf selger 3 forskjellige steder, jobbet i ferskvaredisken på Spar, i klesbutikken WOW, i kassa på Kiwi, som kokk på Strand restaurant og La Vida Tapas, servitør på Glass restaurant, pleiehjelper på gamlehjem, YouTuber hos Nordic Screens, så hos United Screens som jeg er hos nå og blogger hos Nettavisen / Side2 – som ble til Egmont people.

Så det blir totalt 14 forskjellige jobber, så man kan trygt si at jeg har fått testet ut jobblivet en god del! Å være blogger / youtuber er uten tvil mine favorittjobber!

Hvilken highlighter bruker du? Syns alltid sminken din får det ekstra “poppet” av den!
– Den jeg bruker er seriøst helt amazing. Den gir sykt mye pigment uten at den blir glitrete, om dere skjønner? Jeg bruker den både til neseryggen for å lage illusjon om smalere nese, øverst på kinnbena, rett under enden av brynene og innerst i øyekroken for å gi det ekstra til sminken. Det gjør virkelig stor forskjell! Jeg bruker DENNE highligheten.

 

Hvordan napper du brynene dine, uten at det gjør vondt?
– Jeg har nappet øyenbrynene mine siden jeg var 12 år, så jeg tror nok at enten så er hårsekkene så vandt med å bli nappet at det ikke gjør vondt lengre. Eller så er det bare fordi at jeg ikke er hårsår. Tror det avhenger mest av sistnevnte.

 

Blir du ofte gjenkjent på butikken i Sandefjord, eller på gata? 
– Ja! Som regel hver gang jeg er ute på kjøpesentre eller steder med mye mennesker er det noen som kommer bort for si hei og ta bilder med meg. Det er så utrolig koselig! Elsker å møte dere “in-real-life” og faktisk se hvem dere er. Jeg ser jo bare tall på pc’en min, så det gjør det vanskelig å forstå hvor mange mennesker som faktisk følger med på meg. Så det gjør det mye mer ekte og gøy når jeg får møtt dere!

 

Bruker du noe slags vippeserum?
– Ja. Jeg bruker jo ganske voldsomme vipperemser med lim hver eneste dag, og det sliter jo ganske så mye på mine naturlige vipper. Derfor er det superviktig at jeg bruker vippeserum, og de har blitt mye lengre etter at jeg begynte med serumet. Når jeg brukte vippetang på mine naturlige vipper før, stakk vippene rett under vippetangen, men nå går de et godt stykke over vippetangen, så de har jo virkelig blitt lengre! Vippeserumet jeg bruker er på 60% salg NÅ, og du finner det HER.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

3 kommentarer
    1. Hvilke andre TV-programmer ville du vært med i? Er du og søstra de lik hver deres foreldre, eller hva sier de som kjenner dere? Er det PF eller du som blir spurt om bilder e.l når dere er ute sammen?

    2. Kjente jeg ble skikkelig oppgitt over det spørsmålet om Per Fredrik blir sliten av at du tar bilder, haha. WHAT? For det er noe å bli sliten over? :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg