Snikbilder i bikini

I dag har jeg hatt en skikkelig sommer-dag. Det var endelig varmt og deilig vær igjen i dag, så jeg startet dagen rolig på verandaen med litt soling. Deretter ble det litt pusling med blomstene. Må jo passe på å fjerne døde blomsterknupper så det fortsetter å blomstre!

Etter det ble det en joggetur. Ah, så deilig det er å jogge ute i finværet! Det skal jeg virkelig gjøre mye mer fremover! Så var det tid for frisørtime. Dere så jo hvordan det gikk for to innlegg siden. Hehe. Amazing!

Når jeg kom hjem fra frisøren, grillet vi litt også dro vi rett på stranda. Det er jo en skikkelig fin strand rett ved der vi bor, og det er så koselig å dra ned til den. Nå begynner endelig vannet å bli varmt, så jeg vasset masse! Ble klissvåt på skjørtet. Haha! Fikk veldig lyst til å bade i bikini.

Meeeen, det er ikke så gøy når man er en offentlig person. Da blir det fort en god del snikbilder i så grusomme vinkler og posisjoner som mulig, som havner på jodel og what not. Også er det ikke såå gøy å ta bilder med folk når man står der i bikini akkurat. Så jeg holder meg til vassing fullt påkledd. Hehe! Det funker jo bra det også!

Etter litt bading ble det en vaffel på meg. De vaflene de selger på Ulastranda er seriøst til å dø av. Så gode! Nesten så man drar på stranda bare for å kjøpe vaffel. Haha!

Rett ved stranda er det en liten havn, og på veien fra stranda er det en utsiktspost som bare er dødslekker! Elsker å se båtlivet. Per Fredrik begynte å titte etter insekter, så da satt jeg meg ned og nøt utsikten!

Nå har jeg nettopp laget ripsgele. Eller, den står fortsatt og koker, men den er straks ferdig. Så nå skal vi straks spise middag. I dag står reker med loff og sitron på menyen. Så deilig!

2 kommentarer
    1. Hei ! Lurer på hva du gjør på frisørtimene dine? Heiser opp tape? Eller farger håret ? Det ser ut som du har en naturlig fin hårfarge tenkt på å la det Gro ? Hvor mange tape fester har du ? Håper du svarer du har en kjempe fin blogg .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg