Farmen problemer, Bryllupsdato, Vekten min ++ Ukens spørsmål #248

annonse – lyko

Hvorfor hadde du problemer med å spise på farmen?
– Jeg startet på nye medisiner for en god stund siden, og har slitt mye med kvalme og lite matlyst på grunn av de. Det er dessverre en av bivirkningene. Så når jeg kom inn på farmen og kunne bare spise mat jeg aldri ville spist til vanlig, og medisinene mine gjorde meg kvalm og jeg hadde null matlyst ble det vanskelig.

 

Når skal du gifte deg?
– Planen er at vi skal gifte oss sommeren 2020.

 

Hvor mye veier du nå siden du gikk ned i vekt på farmen?
– Det ønsker jeg ikke å svare på. Blir alltid kaos når man nevner vekt, så det er bedre å heller holde det for meg selv.

Hvis noen hadde kommet på døren og spurt om bilde, hva hadde du gjort da?
– Det har dessverre skjedd flere ganger. I hjemmet vårt ønsker vi å ha en privat sone der vi kan være i fred. Så derfor har vi nulltoleranse når det kommer folk på døren våres. Om det derimot er på kjøpesenteret eller andre steder i offentligheten er det bare koselig. Da er jeg litt mer mentalt forberedt på det, så da er det alltid hyggelig!

 

Var det godt å komme hjem etter farmen?
– Jaaa! Helt fantastisk.

 

Noe du angrer på at du ikke har gjort den siste tiden / dette året?
– Jeg syns at det å angre er dumt. Man gjør det man føler er rett i det øyeblikket, og thats it. Det er lett å være etterpåklok og tenke at man burde gjort det helt annerledes. Men i de øyeblikkene så man ikke ting fra det perspektivet.

Hvordan var det å vaske opp inne på farmen?
– Ikke lett akkurat. Haha! Hygiene der inne var virkelig ikke som i 2019 for å si det sånn.

 

Hva gleder du deg mest til å sommer?
– Å bare kose meg hjemme i solen! Sommeren er den tiden der jeg liker å slappe av hjemme, dra ut og gjøre morsomme ting med Per Fredrik og venner / familie. Reise utenlands gjør jeg alltid om vinteren / senhøsten, så det venter jeg med til da!

 

Når skal du begynne å lage youtube videoer igjen? Savner videoene dine!
– Ja! Har filmet 2 videoer som kommer ut så fort jeg er ferdig med å redigere de!

 

Hvilken concealer bruker du under øynene? Syns alltid du ser så lys og våken ut under øynene!
– Takk! Jeg bruker DENNE concealeren. Den sitter sykt bra, fargen er amazing og den lysner virkelig opp under øynene. Jeg bruker for det meste bare dyr sminke, men denne er en billig favoritt!

Hvor mange skritt går du i gjennomsnitt hver dag?
– Den siste tiden har snittet mitt vært 12’000 skritt hver dag. Elsker å være aktiv, og jeg bruker fitbit’en min hele tiden for å måle hvor aktiv jeg faktisk er. Vi har jo ganske stort hus, så bare det å rydde huset og støvsuge det hver morgen er fort 5000 skritt. Hehe!

 

Hvor gammel er du?
– Jeg er 26 år. Født i 1993.

 

Du har jo vært mye syk, hvordan har du det nå?
– Nå har jeg det ekstremt mye bedre. Jeg har jo lenge slitt med depresjoner og angst, men for noen måneder siden fikk jeg endelig riktig hjelp (uten at jeg vil forklare noe mer om det) til å bli frisk. Nå kjenner jeg nesten aldri på de følelsene lengre, og jeg føler meg endelig som meg selv igjen. Det er faktisk skummelt å tenke på at jeg i 1,5 år har slitt så mye og vært så langt nede. Nå er jeg så og si frisk igjen, men jeg passer på å ta ting litt med ro og i mitt eget tempo.

Hva var det produktet du nevnte for en stund siden, som man kunne bruke mellom lårene for å unngå gnissing?
– Det er DENNE sprayen. Det er en spray som fungerer på både underlivet og øverst på lårene, som en deo så man ikke skal bli klam og så det skal dufte friskt. Om sommeren går vi jo i skjørt og kjoler ofte, og når det blir varmt og klamt kan det bli ganske så ubehagelig. Derfor er denne sprayen genial!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? Legg igjen dine spørsmål i kommentarfeltet!

4 kommentarer
    1. Hei.
      Får ikke opp linken om hvordan consiler du bruker. Siden er ikke tilgjengelig mere.
      Heller ikke hvordan spray du bruker i mellom lårene.
      Hadde vært takknemlig om du kunne gi meg svar på det.
      Mvh. Stine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg