Selge brudekjolen? Pusse opp huset? Barn før ekteskap?+++ Ukens spørsmål #234

annonse – kicks, diin

Når blir neste gang dere flytter eller pusser opp noe?
– Nå er vi ferdig med å pusse opp det meste vi ønsket her i huset. Det neste store prosjektet blir noe i hagen som jeg ikke tørr å fortelle om før alt er 100% i boks. Om det går i boks blir det helt amazing og skikkelig #goals for å si det sånn. Hehe!

Hvordan syns du den nye plattformen til blogg.no er så langt?
Vet du om appen fungerer sånn som den skal etter man er flyttet over til den nye?  
Det har vært en del tekniske problemer nå i starten som har gjort det mildt sagt stressende og kaotisk. Men bortsett fra de det, elsker jeg den nye plattformen. Syns det blir mye bedre flyt når jeg skriver innleggene, og den er mye mer profesjonell. Av det jeg har fått med meg skal den gamle appen bort, også skal man begynne å bruke wordpress appen. Så langt funker ikke noen av appene på mobil, og det går nesten aldri ann å logge inn på telefonen så det er veldig irriterende må jeg ærlig si. Men alt ordner seg jo etterhvert heldigvis.

Skjedde med antrekksbilder? Du var jo så flink til tider.
– Når det er mørkt, iskaldt eller dårlig vær er det helt umulig å ta antrekksbilder som blir noe særlig fine. Så derfor får jeg ikke tatt slike bilder så ofte som jeg vil. Men jeg håper på bedre vær fremover så jeg kan ta masse antrekksbilder, for det er jo så gøy!

Har du glemt headeren din? Synes ikke det ligner så mye på den du er i dag
– Hehe, den headeren jeg har nå har jeg hatt altfor lenge merker jeg. Skal til Gran Canaria i februar og da skal jeg prøve å knipse masse fine bilder jeg kan bruke til ny header. Er så glad i sommer så jeg må alltid ha en sommerlig header. Men det er jo altfor lenge å vente helt til sommeren!

 

Hvilken parfyme bruker du?
– Jeg har mange forskjellige som jeg har kjøpt og likt. Men det er som jeg bare elsker! Den lukter så sinnsykt godt at jeg nesten ikke har ord for det. Det er DENNE.

Du sa på årets sesong av bloggerne at du og Per Fredrik skulle være gift i et år før dere skulle begynne å tenke på barn? Mener du det fremdeles?
– Jeg står vel forsåvidt for det enda. Hadde vi blitt gravide nå hadde det ikke vært noe krise, for vi har jo vært forlovet i snart et år. Men jeg vil helst være gift først, for det føles riktig for meg.

 

Hvem tar bildene dine?
– De tar jeg i 95% av tilfellene selv. Per Fredrik er ikke noe bloggfotograf, og har mer enn nok å holde på med sine egne prosjekter. Jeg ville heller ikke at noen skulle måttet ta alle bildene for meg. Jeg har jo tatt bildene på egenhånd helt siden jeg startet, og det har gjort at jeg har lært veldig mye om foto. Titter du tilbake i arkivet mitt ser du fort at fotoskillsa har utviklet seg enormt siden jeg startet. Haha!

 Blir det ikke veldig tungt for deg å bli eldre når du har så stort fokus på utseendet?
– Det er faktisk noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Argh. Kjenner jeg blir oppgitt av mennesker som trekker slike beslutninger. Å bli eldre er en del av livet, og hvis man er flink til å ta vare på kroppen sin er ikke det noe problem 😉

 

Favoritt ansiktsmaske for kviser?
– Jeg bruker en skikkelig budsjettvennlig maske som virkelig gjør at kvisene sier bye-bye. Denne bruker jeg alltid på de områdene i ansiktet hvor jeg har kviser under kviseutbrudd, og den gjør at kvisene roer seg skikkelig ned og blir borte etter 1-2 behandlinger. Anbefales virkelig! Du finner masken HER.

Tror du du vil beholde brudekjolen din eller selge den videre etter bryllupet? Mange gjør jo det, men ser for meg at du sikkert vil beholde den og kanskje vise den frem i hjemmet? Eller?
– Jeg kommer nok aldri til å selge den. Den blir jo et veldig stort minne, og det skal taes vare på. Mamma har fortsatt sin bryllupskjole, og det er så gøy å prøve den på 25 år senere! Jeg har veldig lyst til å ramme den inn og henge den på walk in closet mitt. Herreguuuud så fint det hadde vært!

Hvilken highlighter bruker du? Den popper alltid så sykt mye!
– Jeg har prøvd mange forskjellige highlightere opp igjennom tidene. Noen syns såvidt og andre popper skikkelig. Jeg elsker når de popper og syns skikkelig godt! Jeg bruker derfor DENNE, som er min all-time favoritt!

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

6 kommentarer
    1. Hva syntes du om at enkelte bloggere hos blogg.no velger å bytte til nouw lenge før de for svar om bloggen de allerede har er godtkjent og god nok til å flytte over til den nye platformen? Har lagt merke til at enkelte har tatt det som en tilfelle løsning og at det har gått utover enkelte bloggere på topplista hos nouw.

      Tror du at nouw kommer til å bli Norges største bloggplatform siden det er såpass mange misfornøyde hos blogg.no som har valgt å bytte?

    2. Kunne du lagd et innlegg om antrekk du angrer på/ikke ville gått med igjen? Det hadde vært veldig morsomt, samtidig som du kanskje forklarte hva som ikke helt funket og hvorfor 🙂

    3. Hei!
      Den ansiktsmasken du anbefalte, kunne du lagt til direkte link til den?
      Kommer bare inn på Kicks-Origins. <3 <3 <3

    4. Siden du har lagt ut bilder av brudekjolen din på bloggen & den har blitt vist på bloggerne, er du ikke redd for at Per Fredrik skal se den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg