7 Ting du ikke visste om forholdet vårt

❤️ Det lengste vi noensinne har vært borte fra hverandre var 13 dager. Per Fredrik var i Irland for innspilling med Vikings, og det tok hundre år. Herregud som vi savnet hverandre!

❤️ Vi har en fast rutine med at vi hver eneste kveld lager middag sammen også har vi kjærestetid på kvelden hvor vi legger vekk alt av jobb og bare er sammen. Er jo så altfor lett i de jobbene vi har at man glemmer å logge av, og sette av tid til hverandre, så dette er vi nøye på! Siden vi jobber hjemme spiser vi også alltid frokost og lunsj sammen. Er så koselig å være masse sammen!

❤️ Hver morgen ser vi på Wahlgrens Warlden. Det er så koselig! Jeg har jo helt dilla på det programmet, og fikk Per Fredrik hekta. Nå har vi sett hele tre sesonger sammen, og er på den fjerde nå. Hehe!

❤️ Per Fredrik er den mest ryddige av oss. Sier han da. Haha, neida. Men jeg bruker alltid 100 ting til jobben min hver dag, og da blir det fort ganske kaotisk. Men Per Fredrik er heldigvis tålmodig, så det blir ikke dårlig stemning av det!

❤️ Vi har ganske forskjellige matsmak, og ender ofte opp med å lage hver vår middag. Per Fredrik er veldig glad i sterk mat, og mat med hvitløk, biff, søtpoteter, osv. Mens jeg takler ikke noe sterkere enn rømme, er allergisk mot hvitløk og elsker frukt og grønnsaker. Hehe!

❤️ Vi har snakket om babynavn, og der er vi ganske så forskjellige. Jeg elsker russiske navn, og han digger japanske navn. Hva vi ender opp med aner jeg ikke, men det kommer nok til å bli  noe spennende når den dagen kommer at vi får barn!

❤️ Helt siden vi flyttet sammen har vi hatt faste oppgaver her i huset, så det skal føles rettferdig. Per Fredrik drar i matbutikken og fikser søpla, også tar jeg alt av oppvask på kjøkkenet og holder stua og kjøkkenet ryddig. Tror nøkkelen for å slippe unna småirritasjon i hverdagen er å dele opp oppgaver så man har det rettferdig, og ikke irriterer seg over at man er den eneste som gjør ting i huset.

 

11 kommentarer

Siste innlegg