Plastisk kirurgi, Farmen Kjendis, Bloggerne, Baby ++ Ukens spørsmål #251

annonse – nelly

Hvordan har du og Per Fredrik det?
– Vi har det veldig bra! Vi koser oss veldig mye om dagen, og finner på masse morsomme ting sammen. Jeg er ikke så flink til å dokumentere alt her på bloggen, men på Snapchat (@stinablogg) får dere se mye mer av det!

 

Hva er din favorittsang akkurat nå?
– “Salvatore Ganacci – Horse”. Sykt rar men kul sang. Musikkvideoen er sjukt spesiell. Det er en sånn sang man må ha tatt mye heavy narkotiske stoffer for å lage. Haha!

 

Er du mindre redd for hest nå etter at du har vært på farmen kjendis?
– Nei, overhodet ikke. Siden det har vært i media og er offentlig, kan jeg jo nevne hvordan det gikk med Triana Iglesias. Hun falt av hesten og knakk 5 ribbein og fikk store skader på indre organer. Rart jeg er redd for hest når sånt skjer eller?

KJOLE – HER (30% OFF NÅ)

 

Når du får barn, kommer du til å ta permisjon?
– Nei, det har jeg ikke mulighet til. Kan liksom ikke si “bye-bye” til bloggen i 9 måneder. Vet jo at noen bloggere har tatt 50% permisjon, men det får jeg bare se enn når / hvis den dagen kommer.

 

Griller dere aldri noe annet enn pølser? Haha
– Haha, joda det gjør vi. Men vi griller ofte til lunsj og da blir det fort pølser. De gangene vi skal grille til middag er det selvfølgelig litt mer spennende ting!

Tror du at du noen gang kommer til å være med på bloggerne igjen?
– Jeg vet ikke. Akkurat nå tenker jeg nei. Jeg vil heller fokusere på mine egne ting. Følte det tok så mye fokus fra meg over lengre tid. Men hvem vet; plutselig er jeg med igjen.

 

Har svigerinnen din fått baby?
– Ja! Både svigerinnen min og søsteren min har nettopp fått baby, så Per Fredrik og jeg har blitt tante og onkel to ganger nå. Veldig koselig!

Er det noen trender du ikke liker? Eventuelt trender som har vært, som du ikke likte?
– Ofte når det kommer en ny trend tenker jeg “æsj, så stygt” også tar den sånn 3 uker også elsker jeg trenden. Haha! Jeg er helt håpløs. Husker når chokers ble en greie. Da syns jeg det var så grelt i starten, og jeg fikk skikkelig flashback til da jeg selv var kid. Men så gikk det noen uker, så prøvde jeg ut choker selv og elsket det! Heldigvis er det lov å endre mening om ting.

 

Hva slags plastisk kirurgi har du tatt?
– Jeg har ikke tatt noe plastisk kirurgi.

Hårklype – HER
Topp – HER
Skjørt – HER
Sko – HER

Hvor fikser du neglene dine?
– De fikser jeg selv. Har gjort det i 1,5 år nå. Syns det tok så lang tid og det var så dyrt å fikse de på salong. Så jeg setter heller bare på negler. Det tar 5 min, og da er de perfekte i en uke. Jeg har prøvd en del forskjellige merker i løpet av denne tiden, og DISSE er uten tvil favoritten min!

 

Hva syns du om å bo så nære hester og andre dyr?
– Vi har jo en hel haug med hester som går på beite foran huset vårt, rådyr som tusler rundt huset og små fugler som er rundt huset. Jeg syns det er så koselig og idyllisk! Om vinteren er det ekstra mye små fugler her fordi vi har masse fuglemat satt ut til de, og da er det nesten som å være askepott. Hehe!

Hva slags pudder bruker du til å sette concealeren under øynene?
– Jeg har prøvd mange forskjellige produkter, alt ifra baking til vanlige puddere. DETTE er uten tvil min favoritt. Den setter concealeren skikkelig på plass uten å gi flashback, linjer eller bli for tørr.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

22 kommentarer
    1. Du sier du fikk hjernerystelse? Fikk du virkelig ikke skjermforbud da? Det var dårlig av de på sykehuset å ikke informere deg om konsekvenser. De gangene jeg har hatt hjernerystelse har jeg fått skjermforbud, forbud mot å lese, anstrenge øyne/hode minst en uke. Jeg har hatt tre (yrkesrelatert) og bør ikke pådra meg flere da det lett kan gi hjerneblødning.

      Du blogger dagen etter? Vet du at det kan gi deg lang rekonvalesens med mye hodepine fremover.

      Trist at voksne folk ikke klarer å styre seg men må slå for å understreke at de er sterkest. Det er bare små, simple mennesker som gjør sånt.

      Vær forsiktig fremover. God bedring

      1. Man trenger absolutt ikke total skjermforbud under hjernerystelse. Men man MÅ begrense tiden man har foran skjerm, og å lese og ting man må konsentrere øynene for. Ett blogginnlegg går bra, noen timer foran tv går bra, men man burde ikke bruke all den tiden man ligger i rekonvalesens ved å titte på tv, dataskjerm osv. Og alt etter hvor kraftig hjernerystelsen er, uansett så går ett blogginnlegg bra, men prøv å la øynene slappe av godt mellom 🙂 La dama være,
        hun har sikkert fått god nok hjelp av leger og sykepleiere der hun ble pleiet 🙂 god bedring.

      2. Man trenger absolutt ikke total skjermforbud når man har hjernerystelse. Kanskje hvis det er som i ditt tilfelle, hvor du tydeligvis får hjernerystelse ofte. Ved ett engangstilfelle, så kan man bruke litt tid foran skjerm, å lese osv, så lenge dette ikke går over lengre tid. Ved kraftige hjernerystelse, må man begrense dette enda mindre, men man har lov å bruke litt tid foran skjerm uansett. Dette står i alle papirer og skriv, både som man får fra sykehus og på nett. Men man må prøve å begrense dette, men ett blogginnlegg om dagen går bra, men la øyene få slappe godt av mellom. Hun har mest sannsynlig fått kjempegod hjelp av leger og sykepleiere der hun var, så unødvendig å komme med negative kommentarer der “du vet best”, hvor du faktisk ikke gjør det! Stå på, god bedring og gjør det slik du har fått beskjed om fra legen 👍 du kommer ikke til å få hjerneblødning av litt tv-titting og skriving av blogg! Bare pass på å ikke anstrenge øynene for mye!

    2. Hvorfor ble du redd for hest i utgangspunktet? Skjedde det noe mellom deg og en av hestene du vokste opp med?

    3. If you had kept the wedding day you first had planned, what kind of weather would you have had? Do you feel melancholic when you think about that (I mean you could be married now)?

      (You really have plenty of time, you are so young! I was 29 when I got married- and still I was the first in my bunch of friends! Haha! 😀 )

    4. Jeg syns du har en vilt vakker utstråling og ser veldig bra ut. Det kommer ikke til å forsvinne. Men da du var naturlig, uten botox og blanda hva det kalles, og selv uten sminke så du bare helt magisk ut. ingen fordommer, bare ærlighet fra en bekjent fra VGs…

    5. Hei, har sett gjennom mange av videoene dine 🙂 Jeg digger morgen rutine videoene dine, kunne du laget en ny oppdatert en? og evt. kveldsrutine? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg