5 Beauty hacks

Barbere underlivet – Når du skal barbere underlivet kan det være smart å bruke asan dusjsåpe istedenfor vanlig barberskum. Det er mye bedre PH messig for underlivet, og barberskummet kan ofte gjøre at man ender opp med røde prikker.

Rask hårvask – Dersom du har dårlig tid og trenger å vaske håret, kan du bare vaske øverste delen og foran på håret. Det er som regel der håret blir fett først, fordi det er der man berører mest.

JUMPSUITHER

 

Øyeskygge som kontur – Når jeg legger øyeskygge bruker jeg det mest som kontur for øynene mine, enn bare glitter for morro skyld. Jeg legger alltid på en måte som gjør at øynene mine kommer mest frem, og så jeg får markert creasen.

 

Hovne ører? – Hovner hullene i ørene dine opp etter at du har brukt øredobber? Da kan det hende at du har nikkelallergi. Kjøp øredobber i sølv og se om dette kan hjelpe.

JUMPSUITHER

Varm eller kald? – Når du skal velge ut farge til brynene er det viktig at du tar i riktig tone. Jeg gjorde den feilen en gang at jeg tok en altfor varm farge, og det så helt rart ut!

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

8 kommentarer
    1. Hei<3 Elsker bloggen! Når man skal barbere seg der nede. er det best å ta bort alt eller la det være igjen en stripe, trekant eller noe sånt? Har ikke gjort det så mange ganger før 🤭

    2. Hei Stina mine øredobbhull hovner opp når jeg går med øredobber å blir varme og røde, men jeg har bare sølv og gull øredobber ( det er spesielt noen perleøredobber som gjør øret mest rødt) jeg vet ikke hva jeg kan gjøre har du noen tips?
      Plis svar!😅😁💛

    3. Til barbering kan man kjøpe first price balsam og bruke. Aldri vært bedre å barbere enn etter jeg begynte å bruke balsam.

      1. Tror det er fordi huden er tørr, 24 timer før barbering så pleie jeg å skrube området forsiktig, la det tørke, smøre med en olje og krem, gjenta 24 timer etter barbering, Finn en skrub som er mild, eller du kan lage din egen skub med brun sukker og og olivenolje.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg