En oppdatering etter den traumatiske hendelsen

Først og fremst må jeg bare si; TUSEN TAKK FOR ALL STØTTE OG GODE MELDINGER. Dere aner ikke hvor mye det betyr!

Jeg sliter litt med konsentrasjonen enda, og må begrense skjermtiden min pga hjernerystelsen så jeg har ikke fått svart noen av dere. Men virkelig; tusen takk! Dere har virkelig vist meg hvor mange nydelige lesere jeg har som virkelig støtter meg når jeg trenger det!

bildene i dette innlegget er tatt for flere dager siden – orker ikke akkurat å ta på meg sminke og ta bilder nå for å si det sånn

 

Jeg tenkte jeg kunne gi en liten oppdatering på hvordan det går med meg. Nå er det 2 døgn siden hendelsen skjedde, og jeg er fortsatt ganske i sjokk. Har ikke helt klart å “lande” etter hendelsen. Det hele går på repeat som en film, ganske mye i hodet mitt. Jeg hører fortsatt lyden av at han slår meg og hvor mye det smalt i kjeven min.

Når jeg endelig har klart å lande litt skal jeg nok ta meg en tur til psykolog bare for å deale med hendelsen ordentlig med en gang, så det ikke blir noe som henger over meg over lengre tid.

Fysisk går det ok under omstendighetene. Jeg har fortsatt veldig vondt i nakken, hode og kjeven, og jeg kjenner meg ganske forslått. Jeg har bare prøvd å slappe av og sove så mye som mulig etter at dette skjedde sånn at kroppen min skal få mest mulig hvile.

Når det kommer til gjerningsmannen har jeg enda ikke hørt noe fra politiet. Jeg har full tro på at vi klarer å finne han. Både Dagbladet, Se&Hør, Nettavisen, TV2.no, Drammens tidende, Tønsberg blad, Sandefjord blad og radio buskerud har omtalt hendelsen så forhåpentligvis så kommer det inn tips til politiet.

Jeg har også fått inn en del tips via meldinger på instagram (@stinablogg), men ingen har vært av riktig mann enda. Jeg tror det bare er spørsmål om tid før mannen blir funnet eller melder seg inn til politiet selv. Han har garantert fått det med seg via nyhetene, og forhåpentligvis skjønner han alvoret av hva han gjorde.

Denne mannen virker jo ikke frisk i det hele tatt, og jeg håper virkelig at vi klarer å stoppe han! Jeg kom meg noenlunde helskinnet igjennom hendelsen, men dette kunne gått så mye verre. Jeg er nok ikke første eller siste offeret hans, så jeg håper virkelig for alle at vi får stoppet denne mannen.

Igjen; takk for all støtte, og tusen takk for alle som delte innlegget mitt om hendelsen rundt på facebook så enda flere kunne se hva som hadde skjedd, og forhåpentligvis være med å fange gjerningsmannen.

Nå skal jeg bare ta det med ro resten av dagen. Dette innlegget tok hundre år å skrive, for jeg måtte ta det i etapper. Men for meg er det terapeutisk å kunne snakke med dere, og jeg ville virkelig gi dere en oppdatering på hvordan det går med meg.

12 kommentarer
    1. Stakkars deg! Du er så utrolig tøff! Du trenger ikke ta på deg sminke for å ta bilder, jeg (og alle andre følger e dine) synes du er superpen akkurat sånn som du er😍😍
      Love U 💋

    2. Du er utrolig tøff! Håper virkelig at han angir seg selv til politiet eller at han blir funnet! Sånne mennesker kan man ikke ha i samfunnet! Utrolig forferdelig det som skjedde deg og sånt skal jo ikke skje! Men igjen du er utrolig tøff som står i det! Håper du kommer deg ordentlig på beina igjen både psykisk og fysisk og at dette ikke stopper deg ❤️❤️ Stå på du er helt fantastisk!!

    3. Du er så utrolig tøff!❤️ Håper du kommer til å bli bedre så fort som mulig. Hele Norge støtter deg. Håper mannen blir tatt. Stakkars!💕💕

    4. Huff,en skikkelig ekkel og skummel hendelse. Er veldig glad for at det går bra med deg💞 en sånn ustabil mann bør få hjelp! Enda godt han ikke gikk løs på den lille hunden din også.
      Masse masse god bedring😊

    5. Huff,en skikkelig ekkel og skummel hendelse. Er veldig glad for at det går bra med deg💞 en sånn ustabil mann bør få hjelp! Enda godt han ikke gikk løs på den lille hunden din også.
      Masse masse god bedring😊

    6. Håper virkelig du kommer deg snart <3 Å sminke trenger du ikke for å ta bilder til bloggeren, du er nydelig akkurat som du er <3

      Håper de får tatt denne mannen snart, han kan virkelig ikke gå rundt i verden vist det er slik oppførsel han holder på med.

    7. So good to hear you are on your way to healing! Just take one day at the time, eat, sleep and let your loved ones take care of everything! And absolutely good idea to talk to a psychologist after the physical side has healed. Thing like this could haunt you forever! I also feel scared about the thing he (the bastard) said; that he has “experience with dogs”! Dear God, what kind of a dog owner could a sick man like that be! Take all the time you need! Lots of love! XOXOXOXO

    8. Stå på vennen du e tøff👍😍 men husk på å få god profesjonell hjelp leste at du skal til psykolog, d e så viktig at du får snakka om hendelsen. D e så mange som får store plager som feks. Posttraumatisk stress lidelse, angst, redd osv etter å ha opplevd d som du har opplevd så få hjelp til å snakke om det som du har opplevd. Masse god bedring til dæ 💕

    9. Tenk at en villet fremmed mann kan påføre uskyldige deg så mye fysisk og psykisk smerte!! Det er jo uffatelig ondskap!!
      Du må jo få igjen for alt det tapte
      Ingen kan gå rundt å slå folk!!
      Hva skal du gjøre nå da? I fremtiden, er du tramatisert for livet nå? Og må dra til psykolog i flere år fremover??
      At det går Ann, onde mann skal bli straffa!!
      Du er utrolig tøff Stina!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg