Fat burn workout – Treningsprogram!

Nytt år, og nå tipper jeg at det er mange av dere som ønsker å komme i bedre form! Jeg har i alle fall lyst til å bli i toppform igjen, og er veldig gira!

Hver mandag fremover kommer jeg til å legge ut et treningsprogram, som dere kan trene både hjemme og på gymmet, og som er enkelt å følge. Programmet kan justeres sånn at både nybegynnere og friskuser kan være med!

Ukens program er veldig høy intensivt og er en skikkelig fat burner!

PS; Lagre dette innlegget på hjem-skjermen på telefonen din, så finner du det enkelt når du er klar for en treningsøkt!

Ukens program består av 5 forskjellige øvelser. Øvelsene kan du se under som GIF. Det kan ta et minutt før de lastes inn, så oppdater siden etterhvert om det ikke funker!

Slik gjennomfører du programmet:

Hver øvelse gjøres i 45 sekunder, deretter er det 15 sekunder hvile. Så er det rett til neste øvelse. Dette er et veldig intensivt program, så man trenger ikke å trene i to timer akkurat, hehe!

Nybegynner: 1-2 runder av programmet
Medium: 3-4 runder av programmet
Erfaren: 5-7 runder av programmet

 

Øvelse 1 

 

Øvelse 2

Øvelse 3

Øvelse 4

Øvelse 5

Lykke til! 💪🏼🍑
8 kommentarer
    1. Jeg prøvde nettopp denne treningsøkten, å skal si at den var hard!💪🏻 Gleder meg til du poster flere økter!

    2. Åh dette trengte jeg nå! Skal teste ut denne snart ☺️ Hvor er de fine treningsklærne dine i fra?

    3. Ble faktisk overaskende sliten! Veldig bra, digger at du legger ut enkle treningsopplegg som alle kan få til. Du er best! 💪😊

    4. Hei, vet du ham hvor mange kalorier dette forbrenner? Er ikke sykelig opptatt, men siden det er “fat burn” så lurte jeg bare 😉 PS: Du er nydelig ❤

      1. tusen takk <3 Det kommer helt ann på hvordan kroppen din er satt sammen, hvor god form du er i, hvor mye av programmet du gjør, osv. Det enkleste er å ha på seg en treningsklokke for å sjekke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg