10 Favoritt TV-serier!

Hver kveld ser Per Fredrik og jeg på serier mens vi spiser middag, og har kjærestetid. Det er så ofte at vi ikke har noe å se på, og vi kan jo ikke være de eneste som har det sånn? Så nå tenkte jeg å tipse om 10 serier vi / jeg pleier å se på. Fortell gjerne dine favoritt i kommentarfeltet, så kanskje vi finner en ny favoritt!

Dette er forresten en blanding av serier vi ser sammen om kvelden, og mine favoritter! Kardashians og hage er ikke akkurat Per Fredrik sine favoritter, haha!

 

Keeping up with the Kardashians – TV 2 sumo

Bilderesultater for keeping up with the kardashians

Modern Family – TV2 Sumo

Bilderesultater for modern family

Neste sommer – Dplay

Bilderesultater for neste sommer

The real housewives of Beverly Hills – TV2 sumo

Bilderesultater for real housewives of beverly hills

Helt perfekt – Dplay

Bilderesultater for helt perfekt

Camp Kulinaris – Viaplay

Bilderesultater for camp kulinaris

Suits – Netflix

Bilderesultater for suits

71 Grader Nord – Dplay

Bilderesultater for 71 grader nord

Last man on earth – Viaplay

Bilderesultater for last man on earth

Hagen min – NRK

Bilderesultater for hagen min

Hvilke serier er dine favoritter?

4 kommentarer
    1. Jeg liker veldig godt anime, så det er det jeg ser på da:) men viss jeg skulle valgt en tv serie så er det allerud VGs, unik og klassen😂

    2. Vil virkelig anbefale Orange is the New Black, How to get Away with Murder og Carnival Row. De to første er på Netflix og har mange sesonger som man kan binge, den siste er en ny serie på Amazon med Orlando Bloom i en av hovedrollene 😍

    3. Vil virkelig anbefale Orange is the New Black, How to get Away with Murder og Carnival row. De to første er på Netflix og har mange sesonger man kan binge, den siste er en ny serie på Amazon med Orlando Bloom i en av hovedrollene 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg