Drama med Toppbloggere? Perfekt liv? Bunad? YouTube? – Ukens spørsmål #247

annonse – nelly, kicks

Er livet ditt virkelig så perfekt som det virker?
– Ingen sine liv er perfekte. Ikke mitt, ikke ditt, ikke jentene på instagram. Ingen. Vi har alle våre problemer som vi må deale med, noen mer enn andre selvfølgelig. Men det er viktig å forstå at det man ser i sosiale medier er kun en brøkdel av hvordan hele livet til det mennesket er. Jeg har vært veldig åpen her på bloggen om at jeg har slitt med både angst og depresjoner og har gått til psykolog for det. Som sagt, alle har sine problemer de må deale med enten det syns eller ikke.

Hvor er sofaen din fra? Og er det skinn eller stoff? Hvordan holder du den hvit og ren? Tenker på i forhold til selvbruning som kan farge av på den og fingre med rester fra brunkrem, og hundehår.. hehe.
– Den er fra IKEA, men jeg tror ikke de selger den modellen lengre. Finner den i alle fall ikke på IKEA sine sider, og gjorde heller ikke det da jeg sjekket for en stund siden. For å holde den hvit og ren må vi vaske den ganske ofte. Sprayer alltid på masse Vanish på flekker også vaskes trekkene på 40 grader. Det er ganske stress med hvit sofa, og man bør aldri legge seg ned direkte med ansiktet fullt av sminke på den. Hehe! Når det kommer til hundehår er det null stress i og med at Chloe er nesten helhvit. Så hårene hennes syns ikke på den.

 

Du har sagt at du ikke liker bunad, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvilken bunad det hadde vært naturlig for deg å ha, dersom du skulle hatt en?
– Liten korreksjon. Jeg har vel aldri sagt at jeg ikke liker bunad, jeg har sagt at bunad ikke er noe for meg. Stor forskjell 🙂 Familien min har Hardanger bunad. Så tipper det ville blitt noe i den duren.

 

Hvorfor kom det ikke noen video på onsdag?
– Beklager. Jeg har rett og slett ikke hatt tid og overskudd til å lage video. Hater å skuffe dere når jeg har lovet ny video hver onsdag, men den siste tiden har jeg såvidt klart å blogge så da har you tube falt litt bort. Håper jeg kommer sterkere tilbake snart!

 

Kommer noen gang foreldrene dine være en del av bloggen eller yt videoene dine?
– Så langt er planen nei. Jeg har lyst til å skåne de fra denne bloggverdenen så mye og lenge som mulig.

 

Hvilken primer bruker du?
– Jeg har prøvd en del forskjellige, og den jeg bruker nå er DENNE. Den er både billig også syns jeg den er veldig bra. Den gir et skikkelig bra grunnlag for sminken, og jeg ser stor forskjell på hvordan sminken legger seg når jeg bruker denne versus andre.

 

Du har så fin brunfarge! Hvilken selvbruning bruker du og hva er rutinene dine for å påføre?
– Jeg bruker ikke selvbruning lengre. Jeg bruker betakaroten også tar jeg solarium en sjelden gang iblant.

TOPPHER
SKJØRTHER

Kan du begynne med ukesvlogging på You Tube?
– Har sett en del amerikanske you tubere som gjør det, og syns det er veldig gøy å følge uken til de. Så det er absolutt noe jeg har lyst til å prøve ut! Kan ikke love at det blir en fast greie. Men skal absolutt prøve det ut!

 

Er du venner med noen av de andre toppbloggerne, og er det noen av de du har drama med?
– Ja, jeg er god venn med flere av de i samme bransje som meg. Kjenner jo de aller fleste, og er god venn med mange av de som er gode mennesker! Det er selvfølgelig noen få bloggere som har snakket dritt om meg her og der, men de bare holder jeg meg unna. Slike mennesker orker jeg ikke å bry meg om.

SKJØRTHER
TOPPHER

 

Var du flink til å holde presentasjoner på skolen?
– Ja, det var det best jeg visste om! Ironisk nok (i og med at jeg er blogger) har jeg alltid vært flinkere på muntlig enn skriftlig. Haha!

 

Hvilken highlighter bruker du? Syns du alltid får sykt fin highlight!
– Takk! Jeg bruker “summer” fra DETTE palettet. Den er utrolig bra og gir skikkelig highlight, til og med når du ikke bruker blitz eller noe lys. Anbefales virkelig!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? Skriv spørsmålene i kommentarfeltet under! 

 

 

17 Ting du kan gjøre på 17 mai

Ikke helt sikker på hva du skal gjøre på 17 mai? Da kan du sjekke ut denne listen med noen skikkelige morsomme 17 mai aktiviteter!

 

🇳🇴Tivoli – Det er ikke 17. mai med mindre man får kjørt radiobilene eller pariserhjulet, eller hva?

👶🏻 Se på barnetoget – Det er alltid koselig å få med seg barnetoget!

👗 Pynte seg med bunad

🇳🇴 Grille – Inviter venner på besøk hjem til deg selv og ha grillparty etter at dere har vært i byen.

🇳🇴 Russetoget – Alltid et must på 17. mai!

📷 Familiebilde – Siden alle er pyntet så fint opp i bunader, dresser og kjoler bør dere ta et skikkelig fint familiebilde. Det er jo så koselig!

🍻 Dagsfylla – Det er jo en kjent sak at det ofte blir dagsfylla på 17. mai. Anbefaler alle som har barn å holde seg langt unna alkohol på 17 mai, da dette er en stor dag for barna, så ikke ødelegg dagen for de.

🇳🇴 Spise på restaurant – Ta middagen eller lunsjen ute på restaurant på 17. mai! Det er jo så gøy! PS; mange steder bør man reservere bord en stund i forveien, så vær obs på det!

🍾 Champagne frokost – Inviter venner på en champagnefrokost!

🍦 Is – Spis masse is! Selv om det er dårlig vær. Hehe!

👑 NRK 17 mai sendingen – Den er alltid morsom å se på!

🇳🇴 Potet/sekkeløp – En lek jeg elsket å gjøre med familien da jeg var liten

🌭 Spise pølser – et 17. mai must!

🇳🇴 Møte kjentfolk – Det er så mange man møter igjen på 17. mai når man er i byen man bor ved, som man nesten aldri ser til vanlig. Slå av en prat!

🇳🇴 Gå i tog – Uansett om du går i barnetog, russetog eller borgertog er det alltid like gøy!

🇳🇴 Jobbe – Ikke det morsomste på 17. mai akkurat. Da jeg jobbet som servitør jobbet jeg 17. mai et år, og det er virkelig ikke å anbefale. Folkens; vær snille og tålmodige med servitører og bartendere på den store dagen. Det er 17. mai og ekstremt kaos!

🇳🇴 Spasertur – På 17. mai er det som regel mye å se på inne i byene, så her er det bare å ta på seg finstasen og spasere en tur!

 

5 tips for en bedre kvelds-rutine

😴 Alltid fjern sminken om kvelden. Uansett hvor trøtt du er. Gjør det til en vane at du fjerner sminken før du legger deg på sofaen om kvelden for å se på tv. Da slipper du å holde på med hudpleierutiner når du har blitt stuptrøtt.

😴 Luft på soverommet i 15 minutter før du skal legge deg. Det er veldig deilig og friskt å legge seg til å sove et sted der det er frisk luft!

😴 Tenk på hva du gleder deg til den kommende dagen. Det er mye lettere å stå opp dagen etter når du faktisk gleder deg til noe. Det trenger ikke være mer enn å møte en venninne på skolen, eller at du skal bruke en ny jeans.

😴 Bruk litt tid på å shine over huset / leiligheten hver kveld, sånn at du står opp til et ryddig hus dagen etter. Om du rydder hver kveld bygger det seg heller ikke opp masse rot over tid.

😴 Om du sliter med å sovne kan du prøve en av disse tingene; hør på rolig musikk / lyder av sjø, torden, osv. Du kan også prøve å tenke på hva du har drømt en annen natt. Det får i alle fall meg til å sovne fort!

Legebesøk og 17 mai

Nå har jeg nettopp vært ute i hagen og shinet opp litt. Vi har jo fullt opp med bygningsarbeid som skjer rundt nesten hele huset vårt, så jeg har liksom ikke giddet å se på hagen engang nå som det er så kaotisk der ute.

Er jo heller ikke sååå gøy å stå med rompa i været og luke i bedene når det er en haug med folk som jobber rundt. Hehe! Men jeg fikk i alle fall klipt gresset og luket vekk det verste i rosebedene. Nå var det så flaut gjengrodd at jeg følte det var nå eller aldri. Haha!

Tidligere i dag koste jeg meg skikkelig med ost og kjeks. Nesten som en liten siesta. Kjente jeg bare trengte å koble helt ut etter at jeg var hos legen. Orker ikke utdype noe, og det er ikke noe veldig farlig eller noe. Har for en gangs skyld lyst til å holde det privat, for jeg orker rett og slett ikke pekefingeren til alle mulige mennesker på nettet.

Uansett, det var så digg med masse ost og kjeks! Til og med Per Fredrik som bare er sunn, begynte å spise litt. Hehe! Når jeg lager ostefat syns jeg alltid det er så gøy å dekorere de skikkelig fint. Visste dere at man kan bruke stemor til å pynte både kaker, ostefat, salater og i isbiter? Det er perfekt som pynt for å gi det lille ekstra! Prøv det gjerne ut selv på 17 mai hvis du skal lage kake og vil pynte den opp litt ekstra. PS: les mer om spiseslige blomster HER.

Nye innkjøp fra Nelly + RABATTKODE!

annonse – nelly

Nå har Nelly fått inn såååå mye fine sommerklær. Altså, jeg ble i tidenes sommerhumør av å titte på hjemmesidene dems. Klikket hjem en hel haug med nye freshe og fine klær som jeg skal bruke masse utover både våren og sommeren!

Fikk også en rabattkode av Nelly eksklusivt til dere. Koden “STINA20” gir 20% på alt fra NLY brands. Så absolutt alle klærne i dette innlegget får du til 20% rabatt. Koden varer bare i 48 timer, så her må man være rask!

Altså, hvor cute er ikke dette settet? Elsker blomstermønsteret kombinert med fint snitt!

TOPPHER
SKJØRTHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

Denne kjolen får virkelig frem midjen på en utrolig lekker måte. Elsker at den er pyntet men casual, så du kan bruke den både til fest men også til en café date med en venninne om du tar et par ballerinasko.

 

KJOLEHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!


Jeansjakke er alltid cute! Denne kommer jeg til å kombinere med topper som sitter litt godt etter, sånn at det blir kontrast mellom baggy jakke og toppen.

JAKKEHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

Dette er samme sett som lengre opp, bare i en annen farge. Disse settene kommer nok til å bli en stor hit i sommer! Så lekre! Perfekt til både hverdag og fest!

TOPPHER
SKJØRTHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

Samme kjole som den blå litt lengre opp. Elsker blomstene på den! Vi kommer nok til å se mye av blomsterprint i år, til min store glede!

KJOLEHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

 

Småsassy sett med Kylie Jenner vibes. Perfekt for en kveld ute på byen hvor du vil se smashing ut!

TOPPHER
SKJØRTHER

 

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

Romantisk jumpsuit. Perfekt for dates!

JUMPSUITHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

 

Denne kjolen er så lekker! Vurderer å bruke den på 17 mai i år. Den kommer uansett til å bli brukt flittig i år. Siden den er lang passer den perfekt for de litt kjøligere sommerkveldene hvor man griller ute med venner, er på date eller er i hageselskap.

KJOLEHER

Bruk koden “STINA20” for 20% rabatt!

 

Håper du fant noe du likte! ☀️

 

Penger, Bloggerne, Bunad, Dumpe dyr, Uten sminke ++ Ukens spørsmål #246

annonse – nelly, i love dogs

Hvilke andre TV-programmer enn Bloggerne, God Kveld Norge og God Morgen Norge ville du vært med i?
– Jeg er faktisk ikke sikker. Det måtte jo ha vært noen type reality, men jeg aner ikke hva det skulle vært. Kanskje 4 stjerners middag? Haha! Ville i alle fall ikke vært med på typ 71 grader nord. Det er jo helt krise ekstremt for meg.

Hvor mye penger bruker du hver måned?
– Aaaaltfor mye. Bare hus, mat og bil koster fort 30’000-40’000,- kr hver eneste måned. Også kommer sminke, klær, spise ute på restaurant, reiser, firmautgifter osv i tillegg. Dyrt å være voksen si.

 

 

Er du og søstra de lik hver deres foreldre, eller hva sier de som kjenner dere?
– Søsteren min Madeleine er ganske lik mamma. Jeg derimot ligner ikke på noen i familien min. Hehe! Lignet litt på en kusine av pappa som bor i USA da hun var yngre, ellers enn det er jeg ikke lik noen av de.

Er det PF eller du som blir spurt om bilder e.l når dere er ute sammen?
– Det kommer ann på hvem som stopper oss. Jenter kommer som regel alltid bort til meg, og gutter kommer som regel bort til han. Selv om folk oftest vil ha bilder av oss begge. Uansett utrolig koselig når dere kommer bort!

 

Hvor langt er ditt naturlige hår? Tror du at du noen gang kommer til å slutte med extensions?
– Det er litt lengre enn på bildet under. Det bildet er fra tidligere i år. Nå vokser håret mitt endelig skikkelig fort så det er veldig gøy! Om mitt hår noensinne blir langt og tykt nok til at det er i den stilen jeg liker, så kommer jeg selvfølgelig til å slutte med hair extensions. Meeeen det tror jeg ikke at blir med det første. Heldigvis kan jeg bruke bra tape extensions, så det er null stress!

 

Hva bruker du for å dekke over kviser? Du sier du har kviser, men kan ikke se noen på deg?
– Jeg har ofte kviser (spesielt under mensenuka..), men de blir nærmeste usynlige fordi jeg bruker riktige produkter. Etter at jeg har påført primer bruker jeg alltid DENNE concealeren til å dekke over alle kviser, også påfører jeg foundation etterpå. Da blir de basically usynlige. Helt amazing.

 

Har du noen hobbyer?
– Jeg vil jo si at hage er min største hobby. Jeg har jo mange interesser og mye av det faller jo inn under bloggen, og da blir det en del av jobben min. Men ja, hage er nok min største hobby. Elsker å pusle med blomster i hagen, og bare se at det vokser og blir vakkert!

Lærte du mye når du gikk kokkelinja og tok du med deg lærdommen videre etter videregående? Jeg har nemlig gått samme linje og nå er jeg kokkelærling😊 du er veldig pen og et forbilde for mange unge! Klem
– Tusen takk 🙂 Jeg lærte masse om mat på kokkelinja, og det er virkelig noe jeg har tatt med meg videre i livet. Det er jo så gøy å kunne lage mat fra bunnen av, og ikke bare varme opp ferdigretter. Jeg syns jo at det er veldig spennende med matlaging, og deler jo ofte matoppskrifter her på bloggen. Så ja, lærdommen kokkelinja er absolutt noe som er verdt å ta med seg videre i livet selv om man ikke skal jobbe som kokk.

 

Hvilke planer har dere for loftet i huset? Eller hva kunne du tenkt deg å bruke det til? Bruker dere rommet i garasjen til noe?
– Loftet våres blir brukt til lagringsrom. Det er utrolig hvor mye mer dritt man sparer på når man har plass. Haha! Rommet i garasjen blir også brukt som lagringsrom, men for mer hageting som gressklipper, løvblåser, verandamøbler om vinteren osv.

 

Hva er tenker du om at folk dumper dyrene sine før de selv drar på ferie?
– Jeg tenker at det er en helt spesiell plass i helvete til slike mennesker 🙂

 

Dere har jo ganske stort hus, så jeg bare lurer; hvor mye tid bruker du hver dag til å rydde og vaske huset?
– Det varierer. Men som regel rydder jeg huset i 45 minutter hver eneste morgen. Da får jeg unnagjort det meste av rydding og ting som må gjøres i huset. Dersom jeg skal støvsuge eller gjøre ekstra ting kan man fort slenge på en time til. Det er jo 220 kvm hus, så det er mye som må gjøres, i tillegg til at vi har en hage som vi også tar oss av. Gikk litt kjappere å rydde leiligheten min på Frogner som var på 38 kvm. Hehe! Men ville aldri flyttet inn i noe mindre heller.

Jeg elsker bloggen din, og du er så utrolig flink! Jeg lurer på hvor mye arbeid det egentlig er å ha en blogg?
– Så koselig å høre! Det kommer helt ann på hvor mye jobb man velger å legge i bloggen. Om man kun blogger 1 gang om dagen med bilder fra telefonen sin, så er det ikke så veldig mye jobb. Men om man blogger 2-3 ganger hver eneste dag, selger annonser selv, legger mye tid i kvalitet på bildene og gjør litt ekstra ut av bloggen, så blir det fort mye jobb. Dette er jo grunnen til at noen bloggere sier at det er null stress å blogge, mens andre sier at det er mye jobb.

 

Hvis du måtte eie en stor hund, hvilken rase ville du valgt?
– Jeg ville uten tvil hatt en border collie. Jeg har vokst opp med flere sånne hunder og de er helt nydelige! De er jo de smarteste og mest lydige hundene man kan få tak i, og de er amazing. Men jeg ville aldri hatt en slik hund nå, og det er virkelig ikke noe som passer til en vanlig livsstil.

Har man en border collie er man nødt til å gå 1-2 timer tur med den hver eneste dag uansett om det pøsregner eller er iskaldt. Så nei, ikke noe for meg eller de fleste vanlige familier. Kjipt at det er en av hunderasene som er blant de mest omplasserte, fordi folk ikke skjønner hvor mye jobb det er med den rasen.

 

Hvordan klarer du å få Chloe helt stille på bilder osv?❤️ Det er jo helt klin umulig å få til det med min hund!
– Hun er veldig lydig og hun elsker namme-nam. Så hvis jeg skal ta bilder av henne spør jeg henne bare om hun skal ha nammenam, men først må hun sitte og posere. Det er rett og slett er læringssak. Lille blogg assistenten. Hehe!

BUNADHER

 

 

Kunne du ha gått uten sminke offentlig? Føler du deg fin uten vipper og full face makeup?
– Jeg drar som regel alltid på matbutikken og posten uten sminke. Men om jeg skal “ut-ut” så sminker jeg meg selvfølgelig. Gidder jo ikke gå rundt i dasseklær uten sminke når jeg skal ut og finne på noe. Når det kommer til om jeg føler meg fin uten sminke så kommer det helt ann på dagsformen. Om huden min er uten kviser føler jeg meg fab, men om jeg er midt i mensenuka og trynet er fullt av kviser føler jeg meg ikke like fresh akkurat.

 

Hva bruker du på brynene dine? Syns alltid de er så fine!
– Jeg har brukt det samme produktet i flere år, fordi det er helt amazing. Det og en god pensel er det eneste jeg bruker, og det gjør at brynene mine blir superlette å forme og ser ut akkurat slik jeg vil! DETTE er produktet jeg bruker.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

Forandring fryder?

annonse – nelly

I går var jeg i Oslo med Per Fredrik, og da handlet jeg litt forskjellige ny sminke som jeg testet i dag. Jeg ville prøve å lage en helt ny look som var veldig annerledes enn hva jeg vanligvis bruker.

Looken jeg lagde har mye fokus på bushy brows, som er veldig in akkurat nå. Også brukte jeg mine naturlige vipper. De har jo faktisk litt lengde, selv om jeg er myeeee mer glad i å bruke vipper. Men det var spennende å teste noe nytt!

Det er helt rart hvordan sminke kan forandre utseendet og uttrykket så mye. Tror nok ikke jeg kommer til å gå uten vipper fremover, men man vet jo aldri. Var i alle fall gøy å leke rundt meg sminke!

Bildene er forresten ikke retusjert eller noe sånt, sånn at sminken faktisk kommer frem slik den ser ut. Pleier ikke akkurat å redigere bildene mine så mye, men det er jo 2019 og folk er helt crazy når det kommer til photoshop så jeg prøver heller å gå den andre veien og heller holde meg unna all den crazy photoshoppingen.

KJOLEHER

Hvor cute er ikke denne kjolen forresten? Fikk den for et par dager siden, og omg I am in love. Får skikkelig Kardashian vibber av den. Den kommer jeg nok til å bruke mye i sommer!

17 Kjoler til 17 mai!

annonse – nelly

Nå er det ikke mange dagene igjen til 17 mai, og om du ikke har skaffet deg en kjole til nasjonaldagen bør du gjøre det så fort som mulig! Jeg har plukket frem 17 favoritter som er helt perfekte til 17 mai. Her er det litt forskjellig, så dere alle skal kunne finne noe dere liker!

PS: Mange av kjolene er nå på opptil 70% rabatt 😃

BLÅ KJOLEHER
RØD KJOLEHER 70% rabatt NÅ

 

BLÅ KJOLEHER  30% rabatt NÅ
BLOMSTRETE KJOLEHER

 

LANG KJOLEHER   30% rabatt NÅ
KORT KJOLEHER  20% rabatt NÅ

 

GUL KJOLEHER
BLUSH KJOLEHER

 

GRÅ KJOLEHER   70% rabatt NÅ
BLÅ KJOLEHER

 

GUL KJOLEHER   30% rabatt NÅ
BLÅ KJOLEHER   40% rabatt NÅ
HVIT KJOLEHER  60% rabatt NÅ

 

BLÅ KJOLEHER 20% rabatt NÅ
HVIT KJOLEHER   30% rabatt NÅ

 

HVIT KJOLEHER
BLÅ KJOLEHER  30% rabatt NÅ

 

Er du klar for 17 mai? 🇳🇴

Fikk lyst på baby..!

Gjett hva!? Jeg har blitt tante! For litt over en uke siden fødte storesøsteren min Madeleine sitt tredje barn. Jeg var innom henne på sykehuset da hun nettopp hadde født, og hilste på den lille bærta.

Hellanussen så skjønn! Jeg knipset ikke noe bilder eller sa noe om det, siden Madeleine måtte få lov å dele nyheten med alle sine først. Verste jeg vet om er folk som spoiler babyfødsel før foreldrene har gjort det!

Uansett. I dag har jeg vært på besøk hos søsteren min og virkelig fått hilst på lille Aileen. Herregud så nydelig hun er! Kjente jeg faktisk ble litt babysyk når hun lå på fanget mitt og koste.

Hadde jo vært veldig koselig med en liten tass da! Selv om jeg har en del ting på bucketlisten min som skal være gjort før den tid (gifte meg blant annet..)

Nå er jeg en tur hos foreldrene mine. De er naboer med søsteren min, så jeg er alltid innom begge når jeg først er på besøk hjemme. Vi har sittet å skravlet i timesvis om alt fra hage til jobb og vennskap. Mye spennende input fra foreldrene mine!

Nye innkjøp til sommer-garderoben!

annonse – bubbleroom

Her om dagen fikk jeg en pakke i posten fra Bubbleroom med masse nye fine klær! Nå er det jo snart sommer og da er det på tide med en oppfriskning i garderoben.

Ut med boblejakka og inn med jumpsuits, skjørt og kjoler. Ah, så deilig det blir! Akkurat nå er det litt kaldere igjen, men det tar nok ikke mer enn 1-2 uker før det er full sol og 25 grader igjen. Gleder meg!

Denne jumpsuiten er så fin og kul! Elsker at den er litt annerledes, og knytingen i livet fremhever virkelig midjen! Superlekker!

JUMPSUITHER

 

Disse buksene har jeg fått i hvit, lys blå og mørk blå nå. De er seriøst helt amazing. De er skikkelig stretchy så de sitter etter uten at det er ubehagelig, også sitter de som et skudd! Lommene på rumpa sitter akkurat der de skal for å fremheve rumpa på en perfekt måte 10/10!

BUKSEHER

Samme bukse i mørk blå. Rålekker!

BUKSEHER

 

Denne kjolen har jeg i tre varianter nå (den ene kjøpte jeg i fjor), fordi den er så fin og behagelig. Perfekt å bruke på våren og sommeren som en lett hverdagskjole. Sleng på et par knee high boots om det blir litt kjøligere, så er du klar for dagen!

KJOLEHER

Samme kjole i blått mønster. Superlekker! Brukte denne sammen med knee high støvletter da jeg var på middag i Drammen med jentene for ikke så lenge siden. Helt perfekt for slike kvelder!

KJOLEHER

 

Jeg elsker jeans skjørt, og dette måtte jeg bare ha. Stoffet er superstretchy og behagelig, og jeg elsker at den er hvit så jeg kan matche den med absolutt alt av farger. Så lekkert!

SKJØRTHER

 

Denne kjolen er så utrolig fin! Dessverre er den utsolgt i denne fargen, men de har den i mange forskjellige andre farger. Snittet på den er jo så lekkert, så det bør sjekkes ut!

KJOLE I ANNEN FARGEHER

Endelig en skinnbukse som man ikke svetter ihjel i! Thank youuuuuuu. Jeg elsker skinnbukser, men så fort det har gått en halvtime er det så klamt at man nesten ikke vet hvor man skal gjøre av seg. Slik er ikke disse. Disse er mer som coated jeans, bare at det er skinn på en måte. Haha! De sitter også dødslekkert, og fremhever virkelig booty’en 🍑

BUKSEHER

 

Fant du noen plagg du likte? ☀️🌸