Drama med Toppbloggere? Perfekt liv? Bunad? YouTube? – Ukens spørsmål #247

annonse – nelly, kicks

Er livet ditt virkelig så perfekt som det virker?
– Ingen sine liv er perfekte. Ikke mitt, ikke ditt, ikke jentene på instagram. Ingen. Vi har alle våre problemer som vi må deale med, noen mer enn andre selvfølgelig. Men det er viktig å forstå at det man ser i sosiale medier er kun en brøkdel av hvordan hele livet til det mennesket er. Jeg har vært veldig åpen her på bloggen om at jeg har slitt med både angst og depresjoner og har gått til psykolog for det. Som sagt, alle har sine problemer de må deale med enten det syns eller ikke.

Hvor er sofaen din fra? Og er det skinn eller stoff? Hvordan holder du den hvit og ren? Tenker på i forhold til selvbruning som kan farge av på den og fingre med rester fra brunkrem, og hundehår.. hehe.
– Den er fra IKEA, men jeg tror ikke de selger den modellen lengre. Finner den i alle fall ikke på IKEA sine sider, og gjorde heller ikke det da jeg sjekket for en stund siden. For å holde den hvit og ren må vi vaske den ganske ofte. Sprayer alltid på masse Vanish på flekker også vaskes trekkene på 40 grader. Det er ganske stress med hvit sofa, og man bør aldri legge seg ned direkte med ansiktet fullt av sminke på den. Hehe! Når det kommer til hundehår er det null stress i og med at Chloe er nesten helhvit. Så hårene hennes syns ikke på den.

 

Du har sagt at du ikke liker bunad, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvilken bunad det hadde vært naturlig for deg å ha, dersom du skulle hatt en?
– Liten korreksjon. Jeg har vel aldri sagt at jeg ikke liker bunad, jeg har sagt at bunad ikke er noe for meg. Stor forskjell 🙂 Familien min har Hardanger bunad. Så tipper det ville blitt noe i den duren.

 

Hvorfor kom det ikke noen video på onsdag?
– Beklager. Jeg har rett og slett ikke hatt tid og overskudd til å lage video. Hater å skuffe dere når jeg har lovet ny video hver onsdag, men den siste tiden har jeg såvidt klart å blogge så da har you tube falt litt bort. Håper jeg kommer sterkere tilbake snart!

 

Kommer noen gang foreldrene dine være en del av bloggen eller yt videoene dine?
– Så langt er planen nei. Jeg har lyst til å skåne de fra denne bloggverdenen så mye og lenge som mulig.

 

Hvilken primer bruker du?
– Jeg har prøvd en del forskjellige, og den jeg bruker nå er DENNE. Den er både billig også syns jeg den er veldig bra. Den gir et skikkelig bra grunnlag for sminken, og jeg ser stor forskjell på hvordan sminken legger seg når jeg bruker denne versus andre.

 

Du har så fin brunfarge! Hvilken selvbruning bruker du og hva er rutinene dine for å påføre?
– Jeg bruker ikke selvbruning lengre. Jeg bruker betakaroten også tar jeg solarium en sjelden gang iblant.

TOPPHER
SKJØRTHER

Kan du begynne med ukesvlogging på You Tube?
– Har sett en del amerikanske you tubere som gjør det, og syns det er veldig gøy å følge uken til de. Så det er absolutt noe jeg har lyst til å prøve ut! Kan ikke love at det blir en fast greie. Men skal absolutt prøve det ut!

 

Er du venner med noen av de andre toppbloggerne, og er det noen av de du har drama med?
– Ja, jeg er god venn med flere av de i samme bransje som meg. Kjenner jo de aller fleste, og er god venn med mange av de som er gode mennesker! Det er selvfølgelig noen få bloggere som har snakket dritt om meg her og der, men de bare holder jeg meg unna. Slike mennesker orker jeg ikke å bry meg om.

SKJØRTHER
TOPPHER

 

Var du flink til å holde presentasjoner på skolen?
– Ja, det var det best jeg visste om! Ironisk nok (i og med at jeg er blogger) har jeg alltid vært flinkere på muntlig enn skriftlig. Haha!

 

Hvilken highlighter bruker du? Syns du alltid får sykt fin highlight!
– Takk! Jeg bruker “summer” fra DETTE palettet. Den er utrolig bra og gir skikkelig highlight, til og med når du ikke bruker blitz eller noe lys. Anbefales virkelig!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? Skriv spørsmålene i kommentarfeltet under! 

 

 

7 kommentarer
    1. You have so many lovely flowers! But what is your favourite flower, if you can name only one? 🙂

      (I think my favourite is a very dark red rose, almost black.)

    2. Hvordan unngår du merker fra solbrillene på nesten når du har på deg sminke? Solbrillene mine drar alltid av sminken og gjør meg rød på neseryggen 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg