Legebesøk og 17 mai

Nå har jeg nettopp vært ute i hagen og shinet opp litt. Vi har jo fullt opp med bygningsarbeid som skjer rundt nesten hele huset vårt, så jeg har liksom ikke giddet å se på hagen engang nå som det er så kaotisk der ute.

Er jo heller ikke sååå gøy å stå med rompa i været og luke i bedene når det er en haug med folk som jobber rundt. Hehe! Men jeg fikk i alle fall klipt gresset og luket vekk det verste i rosebedene. Nå var det så flaut gjengrodd at jeg følte det var nå eller aldri. Haha!

Tidligere i dag koste jeg meg skikkelig med ost og kjeks. Nesten som en liten siesta. Kjente jeg bare trengte å koble helt ut etter at jeg var hos legen. Orker ikke utdype noe, og det er ikke noe veldig farlig eller noe. Har for en gangs skyld lyst til å holde det privat, for jeg orker rett og slett ikke pekefingeren til alle mulige mennesker på nettet.

Uansett, det var så digg med masse ost og kjeks! Til og med Per Fredrik som bare er sunn, begynte å spise litt. Hehe! Når jeg lager ostefat syns jeg alltid det er så gøy å dekorere de skikkelig fint. Visste dere at man kan bruke stemor til å pynte både kaker, ostefat, salater og i isbiter? Det er perfekt som pynt for å gi det lille ekstra! Prøv det gjerne ut selv på 17 mai hvis du skal lage kake og vil pynte den opp litt ekstra. PS: les mer om spiseslige blomster HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg