Forandring fryder?

annonse – nelly

I går var jeg i Oslo med Per Fredrik, og da handlet jeg litt forskjellige ny sminke som jeg testet i dag. Jeg ville prøve å lage en helt ny look som var veldig annerledes enn hva jeg vanligvis bruker.

Looken jeg lagde har mye fokus på bushy brows, som er veldig in akkurat nå. Også brukte jeg mine naturlige vipper. De har jo faktisk litt lengde, selv om jeg er myeeee mer glad i å bruke vipper. Men det var spennende å teste noe nytt!

Det er helt rart hvordan sminke kan forandre utseendet og uttrykket så mye. Tror nok ikke jeg kommer til å gå uten vipper fremover, men man vet jo aldri. Var i alle fall gøy å leke rundt meg sminke!

Bildene er forresten ikke retusjert eller noe sånt, sånn at sminken faktisk kommer frem slik den ser ut. Pleier ikke akkurat å redigere bildene mine så mye, men det er jo 2019 og folk er helt crazy når det kommer til photoshop så jeg prøver heller å gå den andre veien og heller holde meg unna all den crazy photoshoppingen.

KJOLEHER

Hvor cute er ikke denne kjolen forresten? Fikk den for et par dager siden, og omg I am in love. Får skikkelig Kardashian vibber av den. Den kommer jeg nok til å bruke mye i sommer!

14 kommentarer

Siste innlegg